close

龔嘉欣踼爆鄧健泓不忠

前港姐張嘉兒介入藝人龔嘉欣與鄧健泓之間,導致兩人分手,近日傳出鄧健泓被飛而翻撻嘉欣,她直呼「冇可能」:「分手後只當佢係同事,遇到只寒暄兩句。所謂一次不忠,百次不用,30歲前搵男友都唔會咁衝動。」目前嘉欣有不少追求者,不會再為一段不信任的感情錯過事業上的機會。


龔嘉欣打沉鄧健泓 134,649 
#video_player{ width:100%; height:100%; } 
$(function(){ // Launch the Flowplayer Player.open(); }); 

■龔嘉欣(右)和李綺雯昨日齊為龍舟健兒打氣。

龔嘉欣、陳庭欣和李綺雯等,昨日到沙田出席龍舟競渡活動,近日有傳舊愛鄧健泓在龔嘉欣將軍澳住所樓下出現,因此令人揣測兩人復合。問龔嘉欣是否和鄧健泓復合,她表現決絕說:「目前我睇唔到呢個可能性,其實我都覺得好得意,點解會話影到喺我屋企樓下。」男方近日有否到訪香閨?龔嘉欣即說:「冇,絕對冇咁嘅事。」

但問到兩人有否聯絡?龔嘉欣則坦承:「只係一啲好普通,不過已經冇聯絡咁滯。」龔嘉欣強調跟鄧健泓沒有復合可能,另外亦承認朋友有介紹異性給她認識,不過一切抱觀望態度,暫時只想專心工作。

採訪:楊潔雯

攝影:仇志德

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()