高鼻何超雲笑容甜美嘅 Jenny,望落有幾分似賭王三房大女何超雲,算係呢日面試佳麗中最四正一個。 

同你吟一吟

港姐神獸戰 高鼻超雲 VS長面嘉欣

一年一度香港小姐又殺到,今年大會口號係「超越想像」,果然,星期一(六月十日)舉行嘅面試,佳麗嘅質素,通通超出八珍想像!

 

因有自信所以美麗,但當豬扒自以為係上等正菜,真係望多兩眼都飽飽滯滯,當日一百二十九位面試佳麗中,似賓妹似男人似阿嬸佔咗絕大部分,好在都有幾件睇得上眼。
當中包括「高鼻何超雲」,佢自稱 Jenny,明明識聽廣東話,但一味同記者講英文,另外望落比較醒神嘅有「長面李嘉欣」,以及胳肋底有粒綺夢墨、笑容似足令倪震孔雀開屏嘅「翻版張茆」,佢唔肯透露芳名,不過廣東話就有少少鄉音,分分鐘同張茆一樣,來自廣東省外。

長面李嘉欣

有少少似 mix嘅「長面李嘉欣」,面對記者,表現比較怕醜。

自信爆棚

呢位「翻版陳少霞」叫 Sisley,化淡妝嚟面試夠晒自信,之後除開牛仔褸露出 see-through衫,記者影佢背脊, Sisley居然話:「做咩影我背脊,我前面唔靚咩?」自信滿瀉!


勇敢女車神

八珍無意冒犯我哋嘅單車皇后李慧詩,但我好相信呢位叫 Charlaine嘅佳麗,同樣擁有女車神永不言敗精神,嚟參賽,勇氣已經攞滿分。


向你們致敬

都係嗰句,因有自信所以美麗,對於你哋有自信嚟參選,八珍要向你們致敬!




大波張茆

胳肋底有粒綺夢墨嘅「翻版張茆」,身材唔錯,如果入到圍,泳衣環節應該幾好睇。

張敬妹

係咪覺得佢好面熟?佢真人仲似張敬軒。


Electric girl

叫佢 electric girl,唔係話佢充滿電力,而係佢真係好似張立基。




撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()