相信班男女主角都預料唔到,節目一出街,風頭俾配角形象指導阿 Karl搶晒。 

探熱針

《求愛大作戰 》導師起底 雌雄 Karl Hui

去年《盛女愛作戰》大收旺場,尋常港女一夜成為焦點,熱爆全城。最新一輯《求愛大作戰》,未有盛男盛女跑出,已被雌雄同體的形象導師 Karl Hui(許嘉浩)攝位搶風頭。在鏡頭前妖氣沖天,玉照驚爆 fb!
今輯節目主題是盛男學溝女,但因女多於男,搞到一班唔衰得港女為爭仔勾心鬥角,十足現實版《金枝慾孽》。其中寸嘴爆瘡 Sharon,同「縮水版盧覓雪」 Vivien,被喻為比上輯極品 Florence更惡啃,兩女雙劍合璧,恰索女 Whitney又狂踩盛男,面目可憎。

讀玫瑰崗

去年有份參與《盛女》的「人生教練」 Winnie及「兩性關係專家」 Santino,風頭足可與一班盛女匹敵,同樣成為狂插焦點。新一輯首集已出街,盛男質素平平,雖有自爆二十八歲仍是處男的 Thomas較突出,但卻不及訪問時以青 BB綠燈俠 look晒二十二吋纖腰、紮髻、夾住坐,負責盛男形象改造的乸爆 Karl Hui搶。
節目一出,乸 Karl即被網友批為「雌雄同體」,在網上狂媽:「想打爆佢!」,「呢件綠毛人妖,好想車佢一巴」,「男定女?」被網友狂洗版,但乸 Karl處心經營,率先「上壘」。
現年廿三歲,雌雄同體 Karl Hui是娛圈活躍分子,既是公關又是𡃁模中介人,也曾替李蘊及林莉做形象指導。在他的 fb中,常發現作女性打扮,頭打蝴蝶結的人妖「玉照」。中學讀玫瑰崗的他,十四歲充當校騷搞手,十七歲便跟幾個同學開「 Karl Hui workhouse」接公關 job,之後又在多間電影公司任職。


週一晚(十日)首播,青 BB嘅 Karl憑雌雄難辨的外形遭網民鬧到上位。他身旁表現搶韁的美容導師 Queenie,一副整容樣,遲早俾網民插。 

成妖之路讀中學時,嫩口 Karl打扮正常,仍有男兒氣。 

09年 Karl在電影公司打工時,帶住未紅的陳妍希宣傳。當時他一把留陰頭,開始滲出妖味。

姣樣 

濃妝 

當年女友讀書時阿 Karl(戴眼鏡)樣子清純有女吼!有指身旁的大眼美女是他當年初戀女友。唔知女方今日仲認唔認得雌雄不分的前度。

自稱係直

網友形容人妖的 Karl,是家中獨子,父親打政府工。中學時期的他仍作男兒身打扮,直至在娛圈打滾,踏上成妖之路。被圈中人鎖定攣,但據知他一直堅稱自己係直,強調攣味只是一個搵食包裝。
「佢中學至大學同過三個女仔拍拖,男朋友就唔覺有,有攣嘅溝佢,但又得唔到手,所以佢嘅性取向好神秘。」知情者說。
有指《求愛》監製岑應一早預計乸 Karl會成熱話,為免觀眾睇到打爆電視機及接投訴,故只安排他在節目中偶爾穿插;不過他說話尖酸,對自大港女更毫不留口,擺明做刀手。

兩大極品

新一輯《求愛大作戰》主角由盛女變盛男,八個入圍男丁,淘汰至四個後,再到峇里同六女玩配對。女多男少,爭仔你死我活的真面目,才是精髓。速配港女中,白淨嬌滴滴、做 model的 Whitney較養眼受男士歡迎,爆瘡 Sharon同強國妹的縮水版「盧覓雪」 Vivien,更加是港女雙煞。不知好醜,明明係扒貨又幻覺成女神,加埋奄尖刻薄,使人唔使本,比上集的 Florence更極品。
「 Sharon嚴重公主病,佢一開波就使啲仔,一手遞樽水俾人,人哋問佢做乜,佢一句:『開囉!』唔該都冇。又話自己由細到大搵人服侍都唔使講唔該,仲話班仔質素唔掂,令佢夢想都幻滅晒!
「至於 Vivien恃住自己老豆係深圳公安高層,阿媽有啲錢,所以佢話自己大把錢,揀仔純睇樣就夠。最難頂係佢夠膽對住鏡頭評自己:『我覺得自己有氣質有內涵,都好擔心節目出街後會有人捧我做明星。』嘩!你照咗鏡未呀!」


兩大極品《求愛》中兩女因同樣寸嘴及自命索女而 friend爆,夾埋恰勁敵 Whitney外,還常因少少不滿就扇動成員罷拍,加埋嚴重公主病,被封攪屎棍! 

SharonSharon私相中,她不時以一副嗒糖樣與這 A貨吳奇隆合照。 

Vivien一輯娘爆美人魚私相,深圳來的 Vivien充滿強國味。 

有指 Vivien老豆係深圳高幹,故之前她在內地一石油公司打風流工。 

聯手出擊

爆瘡 Sharon同貌似盧覓雪的 Vivien夾到爆,兩姊妹經常聯手踩班盛男,對靚女 Whitney更加唔妥到出面,聯手阻止對方到峇里。
「佢兩個知道 Whitney係勁敵,驚啲仔揀晒佢,所以事前成日講人壞話,等班仔投票揀女去峇里配對時, Whitney差啲唔夠票出局。 Vivien睇中竹升仔 Justin,但人哋睇中 Whitney,但 Vivien唔知醜下戰書講:『佢憑咩同我爭仔?我用任何手段都一定要整走佢。』」

惡女現形

本週一(六月十日)晚,節目監製吹雞,成班《求愛》成員到香港仔一私房菜睇首播,多名盛男帶酒到場,玩到凌晨散 band,雙煞 Vivien同 Sharon冇人肯送,唯有孖住搭的士走。 Vivien在尖沙咀先下車,之後 Sharon去到彩虹附近發現記者,着司機兜圈意圖甩身,點知走極唔甩,寸爆的她落車後惡女上身,敲記者車門:「你邊個呀?你跟咗我好耐,想點呀?你跟 Whitney啦(死對頭),再跟我就報警!」
記者表示隨她,激到扎扎跳的 Sharon狠睥一陣,才跳返上的士。極品 Sharon內外都欠奉,在《求愛》中成為唯一賣剩蔗,冇人肯要,好合理!


Sharon惡女上身首播當晚, Sharon同《求愛》台前幕後食完飯,乘的士返家途中因不滿記者追訪,落車鬧記者後,叫記者轉跟她死敵 Whitney。 

Whitney《求愛》中質素最好的索女 Whitney,一直是 Sharon同 Vivien針對對象,經常諗計害她。 

 

 


Rocky女友喊踩場記者會當日, Rocky條女突然喊住踩場,嚇得他即拉埋女友一邊,又氹又訓話軟硬兼施。女友在 Rocky面前表現如綿羊,一直頭耷耷。 

Rocky埋番位,女友又再喪喊,之後轉身從後門走人。 

 

 


Vincent 

有樣有學歷,當獵頭公司高層的 Vincent,愛溝鬼妹,曾在派對溝 Jessica C。因他對港女全程鄙視,又冇風度,故很快被叮出局。 


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()