close

「綠魔」Karl彈出 凍飲唔加錢

《求愛大作戰》形象指導許嘉浩(Karl)前晚出席完時裝店活動後,與男女友人到銅鑼灣行街,在電話店買完東西後,化妝師男友人為Karl疑似補妝抹面,之後三人去買化妝品,只見Karl手持一支BB cream前往付款。之後,轉裝換上藍色衫、短褲的Karl約了《求愛》參賽者到同區的卡啦OK睇《求愛》,他說眾參賽者在第二集已出齊,大家不用將注意力集中在評判身上。



Karl(左)約埋參賽者Chris(中)等去消遣。

對於有網民為他改花名叫「綠魔」,Karl覺得「幾得意」,就如卡通人物史力加、Keroppi都是綠色,他不介意被人這樣稱呼:「好似依家好多人都叫BB一樣,好平常。(畀人話不男不女?)係我其中一個性格,我唔會改變。」對於「一夜成名」,他笑說:「去食嘢畀人認出,凍飲唔使加兩蚊,又送奶油豬,呢啲就係所謂一夜成名嘅好處。」


Karl揸住支BB cream研究一輪,最終扑錘付款。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()