close


係咪玩嘢?(設計對白)你夠麻煩!(設計對白) 

探熱針

樂易玲余詠珊 爭仔反枱

無綫上月舉行的公益金慈善騷,發生薛凱琪因被縮減演出時間,索性 no show唔做事件,有指是綜藝節目總監余詠珊,不滿製作資源部總監樂易玲擅自安插同屬黃栢高旗下新人雷琛瑜( J. Arie)演出,而連累薛凱琪成為高層鬥爭犧牲品。
據知,近日樂易玲正着手安排年底約滿的許廷鏗,由何哲圖(余詠珊老公)打骰的「星煥」,轉會到太陽娛樂,因而再度辣着對方,兩個女頭目,開會時拍枱嗌大交,擺明車馬,勢成水火。

向志偉告狀


我最無辜!(設計對白) 

太陽娛樂藝人被祭旗,事後有指揸弗人 Paco曾向在無綫有特殊身份的曾志偉告狀,一個是好友(樂),另一個是愛將(余),志偉聽完就算,未有採取任何行動。
無人願意出面,兩女暗鬥浮面變明爭。日前再傳出許廷鏗年底約滿「星煥」,會過檔太陽娛樂,雙方導火線,更加一發不可收拾。
「公益金件事後一個星期,樂小姐同 Sandy坐埋一齊開公司例會, Sandy當住一班同事好嬲咁話樂小姐唔啱數,話 Herman(何哲圖)有份捧起許廷鏗,但樂小姐就一手送俾第二間公司。 Sandy仲嬲到拍晒枱,當時大家都冇出聲,大家都明白,做經理人嘅雖然係睇錢睇條件,但話晒捧一個新人唔易, Herman都出咗好多力,不過由佢老婆出面爭仔就有啲奇怪。」無綫中人透露。

 

 


何哲圖力捧無綫人鍾嘉欣不遺餘力,有指更被公司其他歌手投訴大細超。 

許廷鏗前年加盟星煥,樂易玲撐行出席,跟仍未反面的何哲圖,在記者會依然有偈傾。 

曾志偉孭飛的《獎門人》,雖屬余詠珊掌管,但以他在無綫地位,黃宗澤、周麗淇、苗僑偉等自動波俾面出席,成為最多紅星肯上的遊戲節目。

太陽娛樂的女子組合 As One,據知自公益金事件後,就連由曾志偉炮製的無綫新劇《 Aerobic Girl》唔再有面試機會,曾生似乎傾向余詠珊多啲。 

打正旗號由余詠珊帶入 TVB的黃翠如及洪永成,拍綜藝節目又接劇,成力捧對象。 

四大解封後,薛凱琪難得有機會再上無綫節目,點知殃及池魚演出臨時取消,無辜成犧牲品。

許廷鏗最慘

開會明挑機,樂易玲亦以牙還牙。據了解,藝員科已收到密令,凡綜藝科要搵巨聲幫演出,短期內唔放人。
「樂小姐一向都好少放啲一線藝人上綜藝科節目,尤其係遊戲節目,經常用唔同藉口去推,你有冇見過林峯、徐子珊會上節目俾人玩;而家唔妥到咁,更加唔使俾面。最慘嗰個係許廷鏗,扯線公仔,公司話乜都要聽,仲要俾人話放料,成隻死貓食落肚。」知情者說。

賣碟新人王

許廷鏗 09年參加第一屆《超級巨聲》得冠軍簽約無綫, 11年加盟星煥國際,半年內先後推出兩張個人大碟,同年再橫掃樂壇四大頒獎禮新人獎。人氣高企外,賣碟成績亦很好,至今推出過三張唱片,銷量均得到金唱片。


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()