close


阿強雖然已不是碼頭工人,但仍仆心仆命為工人搞 facebook及為工人爭取加人工。不過佢就相當低調,做訪問時極不願上鏡。 

搜尋氣

碼頭風雲全城撐 搞手「怪獸」:廿年來見盡碼頭黑暗

葵涌貨櫃碼頭風雲,工人為爭取合理權益,不惜罷工示威,週一( 8日)行動已去到第 12日,一眾碼頭工人依然喺碼頭留守爭取合理薪酬。
市民齊心撐工人,當初原來靠操作俗稱「怪獸」的起重機工人阿強,開設碼頭工人 facebook專頁「碼頭的辛酸」,成功將一向似盤散沙的工人凝聚。如今碼頭工人得到市民支持,阿強話最開心係件事令到全世界關注,現時個個都知:「班外判商有幾咁賺盡。」

 

 


今次碼頭工運令到全城關注,全靠碼頭「怪獸 3人組」阿強(左)、阿駒(右二)和阿翁(右)及職工盟的李卓人。 

上週六( 6日)碼頭工會派發第二年 1,500蚊生活津貼,另一位罷工發起人之一阿翁(中)亦有到場分錢畀工人。 

外判工人喺碼頭外通宵留守已踏入 12天,得到不少學生、團體到場支持。 

阿強搞嘅 facebook專頁叫「碼頭的辛酸」,初時得百零人 like,但經過連日嚟報道,至今已過 18,000人支持。 

 

我今年 46歲喇! 94年 3月入行,當時出面啲人工幾千蚊㗎咋,嚟碼頭揸「怪獸」(貨櫃起重機)有萬二、三叫好工喇,所以咪入嚟做囉。做咗十幾廿年,見盡碼頭嘅黑暗,真係忍無可忍。
我哋 06年已經要求調整番啲人工,冇話硬性要加幾多,點知都冇人理我哋。我哋班工人日日搵命同佢哋搏,亦知班外判賺好多,我哋要求調整啫!咁都唔得?冇人敢出聲,我咪出聲囉!其實我同好多香港人一樣,好怕搞事,以前從未接觸過工運,當年已經有人叫我唔好搞事,話會炒㗎,以前亦真係有人試過想加人工,但跟住好快冇得撈。
我做咗咁多年冇所謂喇,個仔都已經 10歲,要炒我咪炒囉!家人知道我今次搞罷工,佢哋都好支持。我就係因為搞對抗,喺今年 1月 1日 8點收工,突然就被人炒咗,班工友都戥我唔抵。𠵱家派津貼我冇份攞㗎!但冇所謂!我仲有儲蓄,生活費暫時都冇問題,我要等全世界都知班碼頭工人幾辛苦,𠵱家件事連英國 BBC亦都有報道,全世界都知班外判商有幾咁賺盡!
我成日上網見 facebook咁多群組有咁多人 like,我咪試吓搞碼頭工人 facebook。開頭得 100人,自己同兩位拍檔阿駒、阿翁一齊叫班工友加入,𠵱家都有過 18,000人 like,估唔到 facebook咁勁。我未有打算住呀!將來等班兄弟加咗人工先啦!


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()