close


彎腰磨本月1日,Deep與其樂隊Closer出席拉闊音樂會,臨完場時,Deep與索女當街煲煙飲酒,興起時,Deep更下狼手,攬實索女纖腰,難得索女亦彎腰配合,呢個pose真係睇到火到嚟!

與狼共舞

入年10年的吳浩康(Deep),歌唱事業一直冇起色。事業唔得意,同富家女莊思敏拍拖5年又被飛,人財兩失。回復單身,吳浩康感情生活唔愁冇女,早前傳出與模組合「Mi55」隊長Olivia(麥家朗)拍拖,轉食妹的吳浩康,前週日(1日)演出完商台band騷後,醉酒亂性,當街對身邊同行的短裙索女上下其手。又攬又摷,事 後吳浩康竟話:「我覺得冇乜嘢呀!」話晒係歌手,思想開放都唔使當街表演啫!


前週日(1日),吳浩康跟自家新組樂隊Closer,出席商台拉闊音樂會,身邊不見與他傳緋聞的模女友Olivia,至散場後卻與同行的短裙索女走出九展外煲煙,其間飲到微醉的吳浩康開始唔規矩,上攬下摷之餘,難得索女唔抗拒仲畀足反應。當時不少散場觀眾經過,但阿Deep一於摷女為上,少理途人目光。「當日個band騷由下晝玩到夜晚,阿Deep一開始已經狂隊啤,見親女都走埋去喪撩,開騷時佢仲拖住一條女周圍走,到咗後尾又見佢攬住另一條短裙女喺後台又攬又錫,大笑大嗌,好鬼high!」現場人士透露。

「男女好少純友誼!」
據知吳浩康早前確實曾瞄準組合「Mi55」的模Olivia,但Olivia其實從未落搭,只當他觀音兵陪玩陪飲;模未溝掂,吳浩康轉眼又有新獵物,私生活果然繽紛。上週五(6日)吳浩康接受電話訪問時,難得亦老實承認:「其實男女好少純友誼囉!」 F:《FACE》 吳:吳浩康 F:係咪有新女友呀?吳:嗰個係我好朋友,識咗1、2個月啦,我對佢係有意思,都想追㗎,不過唔知人哋想唔想囉! F:但係你哋又攬又錫喎!吳:係咩?我覺得冇乜嘢呀!其實男女好少純友誼囉,拍拖一定想,隨緣啦! F:但你唔係同Olivia拍拖咩?吳:唔係!我同佢冇拍過拖,只係好好嘅朋友,佢仲係我契妹,我哋真係冇可能嘅。 擺明要食女,阿Deep勝在夠老實囉!

前度懶得理
前度女友莊思敏表示:「我同佢(Deep)已經好少聯絡,分手之後都冇見面,佢同邊個一齊我真係唔知。其實同邊個都好,佢開心咪得囉!」


「Mi55」隊長Olivia得悉後稱:「我同佢真係好好嘅朋友,我哋好friend,好似哥哥同細妹嘅關係。其實我哋見面好少講感情事,佢家有冇拍拖我真係唔知,如果有都係件好事呀!」

甩拖撲水
一直被英皇投閒置散的吳浩康,工作量唔多,賺埋都唔夠養自己。加上被莊思敏狠飛後,冇咗個有錢女友射住,Deep就更加閉翳。馬死落地行,惟有自力更生,乜job都做。

自組新band
Closer是吳浩康新組成的樂隊,他為樂隊主唱,現Closer已出第一張專輯。

唱埋校園
上月8日,Deep出席中大活動,難得班大學生仲好鬼like佢,校園騷條水應該有排食。

轉撈保險
前年跟姑姐學做保險賺錢養家的吳浩康,去年8月,西裝骨骨出現喺中環,少有咁正經。 ####


男方力追對於新女曝光,Deep不願多提,只稱大家係好朋友,不過就話對「好朋友」係有意思,更想展開追求。


摸得低見索女冇反抗,Deep進一步摸實佢小腹,而右手更幾乎掃落索女重要部位之上。


貼住攬


趁索女飲多2杯,Deep更任意妄為,兩人面貼面,Deep更借故一親香澤,而手更直接伸入索女外套內,態度非普通朋友所為。


揭裙底親密過後,Deep仲未夠喉,使出狼抓揭起索女條裙,來個完美ending,完全懶理其他路人目光。


佢開心咪得啦!真實對白


佢拍拖係好事 真實對白《忽然1周》圖片


《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()