close


自稱 28歲嘅裸模干露露,真係人如其名,最鍾意露,加上佢擁有天然 34E身材,整定食呢行飯啦! 

真面目

冇底線 母女出浴片瘋傳  E奶車模干露露全裸拍《 4D肉蒲團》

大陸裸模個個開放,早前被親生阿媽擺咗條出浴片網上徵夫嘅 34E北京裸模干露露( LuLu),上週五( 5日)殺到嚟香港,翌晚更到老蘭試人氣,當晚得 16度,佢都要着透視裝遊街。
據知露露今次來港,主要係搵蕭定一斟演年尾開拍的《 4D肉蒲團》,她更在會面中答應全裸參演,不過《肉》片監製週一( 8日)就對本刊說:「係有見過面,不過未確定係咪會起用佢。」難得可以傾拍港產片,露露點都把握機會獻身啦!

 

擁有 34E巨奶的北京裸模干露露( LuLu),出道已有 5年,可惜一直冇人識,至 11年干媽媽揸住攝影機,衝入浴室明拍正在沖涼的 LuLu,更放上網寫到明「母親衝進澡堂給女兒浴室徵婚」,成功令干露露爆紅。


之前《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》勁收得,今年即拍板開拍《 4D肉蒲團》,由孫立基做監製和胡耀輝(右)編劇。 

接雷神棒雷凱欣自《 3D肉蒲團》人體爆炸後真係失蹤咗,今年套《 4D》應該都唔會有佢。 

母女出浴片瘋傳

 


阿媽都露干媽媽雖然已一把年紀,不過勁玩得,閒時亦鍾意剝衫玩自拍,不過就有啲驚嚇。 

淡定出浴11年干媽媽趁 LuLu沖緊涼,竟然衝入廁所影個女出浴,最爆係 LuLu若無其事,反而干爸爸就激死話:「太過分了,你要對子女負責,你這是幹什麼?」 

狂踩千語 BB

爆紅後的 LuLu,把心一橫剝到盡,無論出席紅地氈還是做車模,通通裸得就裸。上週五( 5日) LuLu剛到香港,即搵相熟傳媒做訪問,先借陳冠希博宣傳,翌晚更身穿透視裝衝擊老蘭,來港 4日便見足 3日報。週日( 7日) LuLu跟本刊做訪問,其間記者問她最喜歡香港邊個男藝人, LuLu即答林峯,更狂踩同鄉、林峯前女友潘霜霜和現任女友吳千語。
「林峯很帥呀!我知道他有十幾個女朋友,說明他很有魅力!潘霜霜身材不錯,但跟我比就不用說,大家能看到呀!而吳千語呢,她好像只有十多歲,年齡太小會不定性,而且她知名度沒林峯高,會不會借助林峯什麼?」最後仲肉緊加句:「林峯,加油!我好鍾意你!(忽然用歪音廣東話講鍾意兩字,超騎呢!)」


拋胸車模喺內地主打做車模嘅 LuLu,呢款打扮只係閒閒哋咋! 

她(吳千語)知名度沒林峯高,會不會借助林峯什麼?真實對白LuLu自稱最愛林峯之餘,仲勁踩千語 BB,唔知林峯會唔會出口維護女友呢? 

「冇底線嚇親」

傾完男人, LuLu大講未來工作,除了一連串商演活動,仲話已接拍三級片《 4D肉蒲團》。「這次來香港主要跟蕭定一和監製孫立基見面,因為那部 4D電影要找我參演,暫定我會參演一角,但對手還未定,但我會全裸演出。」
但本刊週一( 8日)聯絡《肉》片監製孫立基,他卻說:「係干小姐嚟香港前一星期,搵同事打嚟問我哋有冇時間同佢見面,因為佢對《 4D肉蒲團》表示有意思,結果佢一到咗香港就上嚟我公司!我哋呢部戲係需要好多人,不過好多角色都未定。當日好在佢帶埋媽媽嚟,唔會到時至話屋企人唔畀拍。不過佢話自己冇底線,我真係嚇鬼親!總之現階段部戲都未拍,不過我唔抹煞任何合作可能性。」唔理係咪堅拍、露定唔露, LuLu搶晒鏡啦!


唔係人人有 34E身材,所以 LuLu都話唔想浪費呢個天賦,晒得就晒囉! 

拍劇遇港星早排 LuLu喺廣州拍咗套電視劇《公主出山 3》,同劇有方中信同李麗珍, LuLu仲話李麗珍有啲發福添! 

6/4騎呢黑超透視老蘭

上週六( 6日) LuLu一身透視裝衝擊老蘭,引嚟大批記者和市民上前影相,睇佢個樣就知好自豪;而干媽媽(箭嘴)亦扮粉絲影埋一份,個樣似講緊:「阿女,我以你為榮!」



同胞搭訕唔少遊客見到都有停低望幾眼,但呢兩位自由行就決定上前留倩影,藍衣男子仲疑似對手唔係太聽話添! 

留海膽話學湯唯

 


露露今次來港 4日,除了講嘢爆兼唔多鍾意着衫外,另一特點就係佢腋下兩隻海膽好礙眼,露露話佢睇完《色.戒》見湯唯都唔剃毛,所以有呢個堅持喎! 

腋下烏卒卒, LuLu即話係電影《色.戒》影響咗佢:「湯唯在電影裏也是這樣,是李安導演的意思,我也要學她!」咁都得? 

採訪、撰文:蘇詠詩
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Blossom

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()