close


〈9:55pm〉三個版本中,最得意有呢個同方大同在webcam前「唔知做乜」玩ad-hoc video,兩個真係幾sweet喎。

〈886〉、〈小峽谷之1234〉、〈四人遊〉、〈8月號〉……出道9年的薛凱琪,似乎與數字結下不解之緣,今日不談心事,輕輕鬆鬆同Fiona傾足一個鐘,就講吓佢人生最難忘的數字。不過好難輕鬆,因為阿Fi實在太甜,我有少少被電親。

自導自演〈9:55pm〉
最近阿Fi忙於錄EP,3首歌中,其中兩首MV均自導自演,「'01年在城大修創意媒體,搞裝置藝術外乜都試吓,嗰陣時就學咗拍片。」〈9:55pm〉,就係阿Fi作此曲的那一刻時間,「一睇表就係夜晚9:55,講女仔好掛住對方時,幾點都有衝動去男友家。」MV推出共 個版本,其中一隻就同杜汶澤用Macbook Movie Maker拍,小試牛刀幾得意,「緊接EP的〈倒刺〉,就正式用大機拍攝,自己畫的畫會出場!」期待阿Fi做導演呀!

日瞓10小時
忙錄歌、拍MV,阿Fi話辛苦想死,但一入夜又唔瞓,夜鬼一名,「唔到4:30am都唔願瞓,但又唔知自己做咗乜。」好了,到有得瞓,又一定 ,「瞓少一個唔得、瞓多一個又唔得,多了少了都會好頭痛。」

2小時練琴痛苦回憶
中學年代,又要讀幾個科目,返到屋企最慘就係被迫練琴,「每日都要被媽媽迫住彈鋼琴,彈到個人吽晒,最慘係冇得彈自己喜歡嘅Glenn Frey〈The One You Love〉,結果去到第3級就冇學喇。」小時已經聽情歌,難怪阿Fi咁多戀愛曲目啦!

甜蜜16歲首次拖手
16歲,卜卜脆,對於阿Fi來說,更是最甜美一年,「16歲對於每個女仔都好sweet,會對戀愛充滿憧憬。」今年踏入的阿Fi,只係拍過 !「但我對每段關係都好認真,會為對方做好多嘢,又不時整小禮物氹對方開心。」咁有冇整嘢畀緋聞男友方大同先?「你想陰我呀?冇整呀!」

第一個6千蚊
以為阿Fi獨女唔使捱,但生活迫人,在未讀城大時,已做graphic design,「每個月得 ,那時屋企又住元朗,每日都要來回灣仔,好記得一出糧就畀一半屋企。」家吓大個女,除了使費,連唱功舞步都大個女,「一出道就唔識死咁pat pat扭吓扭吓就係一隻舞,家真係好畀心機排舞,希望不要被人定型。」

7.8首紅館個唱
最近,每日要 頭舞,更忙於keep fit,籌備 「為了個唱,推了好幾套戲,不過係首次入紅館,點都要犧牲吓。」除了跳舞,還可能自彈自唱,不過我最關心有乜嘉賓,「方大同?未肯定呀!」點都要吊吓我癮,「不過我會為個唱畫了一些tee及畫集。」相片高度秘密,不過阿Fi就私下畀我睇,我諗粉絲荷包會好傷喇。 ####


忙於準備個唱,又要為新電影《懸紅》埋尾。男主角係好耐冇見嘅萬梓良!


阿Fi畫畫有水準,來臨7月將推出演唱會有關畫集,粉絲有眼福了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()