close


9/2扯煙消磨一向煙癮超大嘅關淑怡,早前(2月9日)本刊發現佢喺愉景灣一室外coffee shop食下午茶,個幾鐘嘅tea time時間,只係食咗3支煙,算有進步㗎喇。

神化Diva關淑怡,09年滿約星娛樂後,一直hea住做,但單親媽咪要獨力養大12歲兒子,難怪45歲關淑怡屢傳經濟出問題。眼見彭羚喺Wyman騷唱兩嘴驚為天人,靚聲關淑怡(Shirley)最近亦開始密謀復出,據知成功氹掂有米大少Juno麥浚龍泵水出碟。今次Shirley更一改頹風,終於肯去睇牙醫整番靚棚牙,又密密做gym keep住身形,仲搵埋王敏慧(梅艷芳生前經理人)做經理人,今劑有誠意㗎!


90年代天后關淑怡停出唱片近兩年,最近放風傳欲以300萬簽新碼頭,金牌大風及星娛樂唱片公司等已展開爭奪戰,但最新消息係Shirley嘅有米fans麥浚龍有意打本畀偶像東山復出,最近的新合唱歌〈鎖骨〉派台,由錄音、混音的製作費全由Juno埋單。

入紙紅館
據知關淑怡一直擔心被樂迷忘記,為咗試水溫,Shirley先擔任關心妍演唱會嘉賓,前週又出席now芒果台獻唱,見反應唔錯更已準備於紅館再開個唱。知情人士說︰「Shirley今次好緊張,舊歌版稅收入同開騷係佢唯一收入,始終個仔都大喇,又要供書教學,佢曾經有諗過賺一嚿錢就離開香港!今次Juno開到聲幫手,加上佢哋識咗5、6年,有晒默契。」

「我同Juno好夾」
復出有誠意,早前本刊更發現關淑怡專程由大嶼山愉景灣住所,搭船出銅鑼灣一牙科診所整靚棚牙。對於東山再起,關淑怡說︰「最近搵咗Marianne(前梅艷芳經理人王敏慧)幫手,佢想我今年開騷,所有嘢都傾緊㗎喇。其實,我同Juno好夾,佢真係好正,我哋音樂上好一致。」復出再上紅館,關淑怡好坦白:「都係為咗個仔,你都知我幾錫佢㗎啦!」至於同邊間公司合作,Shirley就話︰「我要尊重(唱片公司)吓,就算簽咗未公布我都唔講得,我咁多年都係咁。」至於終於肯去整番副爛牙,Shirley則玩性格︰「唓!就算整靚得番,都會寫我其他嘢㗎啦,慣晒!」而Shirley經理人王敏慧亦承認:「係同紅館申請咗,唔想嘥咗一位咁好嘅歌手。」

12歲兒子激似周文健
關淑怡兒子嘅生父,多年來都係一個謎,但版本就多籮籮,有傳係曾志偉、甚至有傳係喇嘛,不過本刊影到其12歲兒子關浚賢,竟然激似Shirley舊情人周文健,但面形同皮膚就十足阿媽。當日因為Shirley要出去扮靚,阿仔就由工人接放學,見佢好黐身,同工人感情好好添!

1件衫着5年
熱愛時裝嘅Shirley,最鍾意周圍搵靚衫,每次出現都要令人嘩嘩聲,甚少失手嘅佢,前週出席now芒果台音樂會,竟然着番5年前,為Juno音樂會擔任嘉賓時嘅舊衫,不過講真,又唔out喎! ####


為咗變靚復出,Shirley終於肯面對現實,去銅鑼灣禮頓道睇牙醫。


有鬼撩做咗單身母親多年嘅Shirley,多年來感情都未有着落,歎緊咖啡突然有位外籍人士上前搭訕,Shirley仲拎部iPhone分享相片,一路睇一路笑添!


有公德


趕住搭船出去見牙醫,跑到去碼頭先發覺手上仲有支煙,Shirley都堅持跑番轉頭掉去垃圾桶,做個有公德心嘅煙民。


Shirley同Juno相識多年,偶像復出,Juno當然出錢又出力,不過,最近嘅合唱歌將會收錄Juno新碟,當係回報囉!《忽然1周》圖片


Shirley多年來都住愉景灣,更一直跟母親和兒子居住,每月生活費支出起碼5、6萬,問到Shirley經濟問題,佢就激動咁話︰「你check吓我層樓都知我冇問題。」不過本刊查過Shirley愉景灣住址,並唔係佢名下!


07年簽約星娛樂,有傳她性情飄忽,最終反面收場,希望今次同Juno唔會啦!


Shirley兒子讀緊國際學校6年級,出奇地同跟她傳過緋聞的男星周文健有7成似。


6歲手抱 Shirley湊仔唔假手於人,不過要出山賺錢,阿仔明白嘅。《忽然1周》圖片


由所讀的國際學校行返屋企要半粒鐘,關淑怡成日唔喺屋企,阿仔同傭人關係卻更親密。


07年《蘋果日報》圖片


12年

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()