close


蠢係有極限!退選啦!真實對白
本刊週一(20日)踩上咳神其太子約500呎的單位內訪問,他一講起唐唐就唔停口,知道他獲379選委提名,正式參選特首後,咳神忍唔住大叫:「退選啦!」

唐英年「唔覺意」將九龍塘約道7號豪宅地牢挖深又僭建2,200呎,搞到要搵老婆食死貓,但你有你鬧,唐英年週一攬379個選委提名,正式參選特首。
全城怒插謊唐冇膊頭冇腰骨,09年開始插手政治漫畫而上晒位的40歲插畫家咳神(Cuson,盧熾剛),以一幅「比堅尼唐太色誘唐唐」抵死抽水,短短一日吸引二萬幾人like爆。以黑色幽默代替激進派掟蕉,週一(20日)咳神接受本刊訪問時,坦言好自豪,更嘲唐唐:「蠢係有極限……佢退選啦!」又親手畫幅最新「唐唐點星爺」,手口繼續反唐。


幾年前從未同政治扯上任何關係的咳神(Cuson),曾經做過廣告設計,去年轉做自由插畫師。與30歲港女老婆CaCa Yu結婚4年的咳神,曾推出《港女老婆》系列漫畫,將港女行為,變成輕鬆笑料大受歡迎。勢估唔到佢惡搞謊唐一畫成名。

最新惡搞 謊唐點星爺
咳神應本刊邀請,獨家畫張新反唐圖,曾開記招高調撐唐唐:「我唔同蠢人做朋友」嘅星爺,被指僭建事件後,妖爆唐唐,咳神就食住timing,畫張「謊唐點星爺」贈興,唐太變秋香幫老公頂。

地牢噴酒hit爆
簡單一幅圖經已寸爆卸膊唐唐,吸引2萬人畀like狂讚,連咳神自己都估唔到反應咁好!

崇拜毓民
97年咳神聽到黃毓民的商台「烽煙」節目《毓民七鐘敘》,發現毓民博學多才,從此成為癲狗的死硬粉絲兼開始留意政治新聞,後來更義務幫人民力量畫漫畫出Q版公仔,有時間更會去遊行示威,絕對係熱血中年。

「唔應該搵老婆頂」
其新書出爐,亦有搵偶像毓民寫序,fans變老友。週一,在其太子約500呎單位內接受訪問時,咳神難掩自豪話:「我都估唔到幅畫咁大回響,多咗廣告同政府部門搵我做嘢,其實一個人蠢係有極限,呢單嘢(僭建事件)佢應該搵個好啲編輯去編呢個故仔,唔應該搵老婆頂,要頂就自己頂,不過呢單笑料帶挈咗好多人,好似我咁,(惡搞圖)帶畀好多人歡樂。」其實咳神兩年前的一幅政治插畫《邪惡雪姑七友》已衝出香港,遠至克羅地亞亦有雜誌希望轉載。「我細個冇學過畫畫,只係F.5後讀過白英奇同IVE嘅設計課程,一畢業就入咗廣告公司做插畫師,一做十幾年,到上年決定辭職,家主力幫報刊畫吓畫,總算搵到兩餐!」

創意爆棚
唐唐豬為選特首寧願陷老婆於不義,唔少網友睇唔過眼,喪鬧之餘更發揮創意自製惡搞圖,不過一早成為惡搞對象嘅唐唐早前表示會尊重市民創作自由。面皮幾尺厚,唐唐又真係幾啱做特首喎!

詹Sir笑唐唐硬膠膠
網友愛惡搞,就連舞台劇大師詹瑞文都即興拍咗條用粗口諷刺唐唐嘅短片《詹瑞文笑唐英年做男人硬膠膠》上YouTube,其中:「我俾人話我硬膠……我只係鍾意酒窖……」上週四(16日)記者會後,詹Sir再加埋蝦頭整多條《硬膠人生》,好抵死。 ####


視毓民為民主鬥士,咳神(右)當年親自將毓民畫像送去對方嘅食店博取偶像歡心,從此成為好友。


除咗政治漫畫,咳神亦有關於愛情嘅作品,其中《我的港女老婆》系列數盡港女惡行,勁受年輕人歡迎!


咳神同老婆CaCa(左)07年認識,現職政府庫房部電腦程式員,freelance做make-up artist嘅太太,雖然對社運興趣不大,但非常支持老公。


唐唐豬笑料百出,咳神早前又以唐唐做題材,將佢打拳「英」姿畫出嚟。


咳神其中一幅名作《雪姑七友》,將劉慧卿畫成邪惡版白雪公主,而民主黨台柱成員李永達、何俊仁等就變咗七友,啜核到爆!


咳神兩公婆搏殺搵錢,搞到租住大伯嘅單位,都冇時間執。


地下唐宮曝光,「有膊頭」唐唐竟然擺老婆上枱,搞到攬晒上身嘅唐太喊住道歉,唐唐就一副甩身樣!美聯社圖片


網友創意無限,將唐唐僭建事件惡搞成多款電影海報。


詹Sir一向轉數快,今次抽水快人一步,網友都覺得夠晒貼題,抽得好!

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()