close

Calling總部,冧緊女呀, over!(設計對白)
捱咗幾年,翟威廉喺《女》劇終於有啲戲做!係要加多兩錢肉緊,吸多啲「客」嘞。

媽咪姐
翟威廉冧女有一手
港男翟威廉喺《女警愛作戰》飾演軍裝警察「 Delay哥」, no more吊兒郎當, man咗好多!連媽咪姐都變咗佢粉絲。咁翟威廉大大隻隻,又唔似白健恩等港男傳出「做鴨」等負面新聞,真係有條件做新一代師奶殺手㗎。前排佢出席完活動,就有 3位女粉絲接收工。完騷後,翟威廉搭的士走,佢見順路,仲送埋其中一名粉絲返屋企㖭!「 Delay哥」咁識冧人,啲粉絲仲唔暈得一陣陣。

 

 

 

 

三名女粉絲等成半粒鐘接翟威廉收工。「 Delay哥」同粉絲喺街一路行一路傾咗幾分鐘,先至截的士走。

翟威廉住鑽石山,佢見其中一名女粉絲住油塘,於是順路送埋佢返屋企,認真唔話得。

 

當日係周末,臨近傍晚翟威廉都留守屋企,有幾分宅味喎。不過做粉絲嘅,就一定放心佢唔會行差踏錯。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()