close


都係靠自己好!(設計對白)

由即將過檔NOW的夏雨、提早解約走人的馬浚偉孭飛的無綫新劇《當旺爸爸》,上週一開始播出,叛將夏雨被禁參與其他遊戲節目,唔要做無綫親生仔的馬浚偉,亦被刪除宣傳片段,務求將二人曝光率減至最低。據了解,馬浚偉不甘被冷待,於是向戲劇製作總監曾勵珍死,終於得償所願,獲得特赦。

 

賣口乖
上週四(三月二十二日),馬浚偉拍住《當旺爸爸》演員鍾嘉欣、夏雨以及蕭正楠等出席將軍澳區的宣傳活動。雖然馬浚偉刻意賣口乖表示無綫冇大細超,更代為解釋因自己早前在內地拍劇,未能抽空返香港拍宣傳片,才有他被剔出宣傳片段的誤會。但明眼人都知道,無綫對叛將及即將離巢藝人孭飛劇集是有一套策略,一是安排在深夜時段播映,又或者盡早推出街,以免夜長夢多,幫人免費做宣傳。《當旺爸爸》安排在復活節炮灰檔期推出,無綫更一早落令宣傳部,力谷戲份不多的蕭正楠,將三線當一線做,完全不着力在孭重飛的夏雨及馬浚偉身上。「監製梅小青雖然已經辭咗職,但都係接公司order辦事,夏雨唔可以唔出現,事關套劇名係爸爸,佢冇理由唔出席宣傳。但宣傳部就收咗通知,要擺蕭正楠做第一,全部宣傳都集中係佢身上,主題曲都要俾佢唱。蕭正楠簽咗成十年,TVB都無理由捧個同公司無約嘅藝人而唔捧佢,不過馬仔睇唔開,冇得影TVB周刊,宣傳片又cut走佢啲畫面,佢覺得自己到依家都冇簽第二間電視台,唔算叛將。」知情者說。

陳總撐
求人不如自己出手,劇集推出前,馬浚偉已主動搵新鮮滾熱辣過檔商台的陳志雲幫手,接受電台訪問,陳總更完全配合,以總裁身份,紆尊降貴到直播室迎接愛將,合照大做宣傳。
針對無綫官方活動,馬浚偉便向曾勵珍埋手。本刊記者日前便發現馬浚偉坐在由司機揸車的七人車內,於珍姐位於跑馬地肇暉臺寓所外等候。接近八點,珍姐與三名友人揸車返家,之後一行人上了馬仔的七人車,同到山光道馬會晚飯。
「佢約珍姐食飯,係想珍姐幫拖,等佢可以出席宣傳活動。食完嗰餐飯,佢連出咗兩個活動,仲幫無綫解埋畫,話公司無厚此薄彼。」知情者說。

趕盡殺絕
無綫對有離意藝人從不手軟,即時掟入雪櫃,禁止出席宣傳活動,全面封殺曝光率。

陳鍵鋒
去年決定跟無綫結束賓主關係,無綫立即做嘢,大幅刪減他在最後一部劇《洪武三十二》的戲份,由第一男主角變大配角,陳鍵鋒反擊無綫孤寒成性續約唔加人工,但之後又賣口乖,表示有意重返無綫。

夏雨
即將跟梅小青過檔NOW的夏雨,即使有新劇出街,但無綫嚴控他出席宣傳活動次數,更落令禁亮相任何遊戲節目。

張可頤
無綫為免幫王維基的CTI電視台造勢,火速安排叛將張可頤有份主演的電視劇《天梯》,提早播出。 ####


等到珍姐
接近8點,珍姐才收工回家。


接去食飯
馬仔在珍姐屋企門口等候,之後載她及友人到馬會食飯。


蕭正楠返內地拍《大太監》,馬仔即時攝到位,在活動上成男一。


珍姐跟馬仔關係好,兩年前就由她親自說服馬仔留低續約。


無綫點名主攻蕭正楠,第一次出席新劇活動,就特登預備燒豬預祝他生日,更安排對手楊秀惠送吻。


同場的馬浚偉亦唔執輸,主動錫鍾嘉欣搶鏡。


陳志雲返商台開工無耐,即安排愛將馬仔到電台接受訪問,幫手協力做宣傳。


查小欣開咪指馬仔每次由外地開工返港,即會向她「請安」,她亦睇住老友,頻頻邀他上節目宣傳。


馬仔近日跟胡軍等人合作內地電視劇,他揚言拍多幾部可以買樓,難怪唔心急返娘家。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()