close

 

高呼「不去紅館誓不為人」的蔡楓華,四月七日將在紅館舉行一場演唱會,不過演唱會開騷在即,至今門票只售出四成幾,原本訂了六號到九號四日紅館檔期的他,加場無望。收四十萬歌酬自以為巨星的蔡楓華,隨時會令主辦商蝕錢。得盧敏儀出手相助解困,最終反面不認人的蔡楓華,最近又氹掂一名女fans做私人助手兼阿四,一於人盡其用。


上週四(22/3)下午六時,蔡楓華與fans助手由寓所出發坐巴士到北角一棟商業大廈,行去巴士站時,蔡楓華與fans助手保持距離,坐巴士時才間中傾幾句。

一半都冇
四月的紅館十分熱鬧,駐場開騷的包括歌神許冠傑,復合的達明一派,八十歲的大眾契爺胡楓,還有誓要踏足紅館的蔡楓華;四個演唱會,唯獨蔡楓華至今只售出四成門票,連最平價飛都未滿。去年四月,蔡楓華得好友盧敏儀相助,在九龍灣展貿的Star Hall開了三場演唱會,三場全滿,他馬上變臉,更為歌酬與唔介意蝕錢,瞓身義助他出山的盧敏儀夫婦反目。「因為嗰三場演唱會反應好,阿Ken以為自己好掂,開始乜都講錢斤斤計較,喺出邊仲唱Money同孫敬安兩公婆,Money大量,已經冇同佢計,但阿Ken唔收口係咁亂噏,仲掉轉話開騷係佢想幫Money;本來Money幫緊阿Ken搞巡迴,想幫佢再賺番啲錢,大家都冇諗過會變成咁!舊年七月之後,雙方已經無再聯絡!」知情 者說。

同聲同氣
八十年代尾憑《傷感的戀人》紅過的黃凱芹,同蔡楓華一樣,經常自怨自艾懷才不遇。黃凱芹早前返港開騷,雖然有傳票房麻麻,但兩場騷都有九成入座率,他亦去到盡,與女dancers跳辣身舞激嘴,摸胸又自摸,十分出位。

Money支持
本末倒置,忘恩負義的蔡楓華向外表示會請盧敏儀四月七日去紅館睇騷,自誇紅咗唔會唔識人。「佢啱啱尋日打俾我,叫我去佢七號嘅演唱會,但我好早就答應咗捧胡楓(四月三日)同羅敏莊(四月四及五日)場,自己又太多嘢做,未必去到。但如果有時間,我會自己買飛去睇,支持佢!」盧敏儀說。對於蔡楓華過橋抽板,盧敏儀說過去的事,不想再提。「由我之前喺《勁歌》見佢,到而家見佢比之前進步,又由住八鄉搬咗去好啲嘅地方住,可以做番歌手,我同孫生都好開心!做朋友,我完成我之前想做嘅,已經足夠!(佢紅館演唱會賣得唔好!)我唔想comment啦!我同孫生都祝佢演唱會成功!」

搵歌迷笨
早年行徑失常的蔡楓華,思路亦開始變得不一樣,外間甚至有指他經常利用歌迷的支持,藉機斂財,去年七月及十一月,便兩度歌迷會及生日會,次次收幾百元入場費,聚會一次,有過十萬入袋。除了搵歌迷錢,蔡楓華過去半年更將一名年約四十歲的女歌迷私有化,氹掂對方做他助手兼工人!「呢個歌迷以前都有參加歌迷會,不過佢好少同其他fans聯絡,舊年阿Ken出番嚟唱,佢先再蒲番頭,仲出埋錢照顧阿Ken,連工人、助手都做埋!」阿Ken身邊人說。

廢噏
52歲的蔡楓華,八十年代初憑《倩影》一曲爆紅,85年在《勁歌金曲》節目中失言,一句「剎那光輝唔代表永恆」暗寸對手張國榮,從此收皮!早年更因行為怪異,被封「四大癲王」。蔡楓華去年得好友盧敏儀挺復出,但性格無變,繼續語無倫次。


•我Ken Choi喺香港開演唱會,未蝕過錢! •我蔡楓華能夠站在這裡,並不是世界奇跡,而是世界神蹟。 •衰衰哋我都係80年代嘅天王巨星,唔係點可以爆3場?因為我fans多。 •一剎那光輝就係永恆……不入紅館誓不為人。 •若不是為了報答盧敏儀,我不會舉行3場演唱會……我是有情有義。 •給我少少空間,我而家係idol singer(偶像歌手),我身邊嘅女人一向好辛苦! •不招人妒是庸才……有你哋錫住我呢個天王 巨星。 •話我傻係一個不解之謎,我知嘅秘密太多,唔想我講出嚟,所以話我係傻。 •唔好再講我忘恩負義,我強調我蔡楓華一生有情有義。 •依家出嚟都要young look,我仲係偶像派。 ####


22/3


蔡楓華演唱會四種票價門票仍有大量供應,相反,八十歲的胡楓,演唱會差不多爆滿。


蔡楓華得Money相助,除了開三場九展騷,又到廣州及加拿大巡迴,一年下來,已由元朗村屋搬到筲箕灣御景軒居住。


舊年年初,蔡楓華以五千元租住元朗村屋,生活潦倒。(《忽然1周》圖片)


有指阿Ken為錢,與Money老公孫敬安反目,但提起阿Ken,Money仍處處維護他, 有情有義。


去年演唱會雖然只在九展舉行,卻請得阿倫任嘉賓。


復出後,蔡楓華多了一班fans跟出跟入,歌迷大都是年長一群,每次見他都表現瘋狂。


26/3 今次蔡楓華演唱會請了林志美任嘉賓,二人週一在土瓜灣排練。


(《忽然1周》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()