尷尬彈開
買完傢俬,兩人更齊齊返回江希文香閨,直至晚飯時份,才見兩人落樓。記者上前拍照,兩人立即彈開,神情尷尬。已婚的輝哥手上無名指戴有婚戒。

滾熱辣
緋聞前經理人澄清關係 江希文洗底嫁胡漢清
43歲的江希文,去年標尾會下嫁身兼全國政協嘅資深大律師胡漢清,更隨即泵大個肚,為胡家繼後香燈。不過僅做了幾個月豪門少奶奶,江希文已捲入老公與奶奶莊永楚的爭產風波,被指拒奶奶於大宅門外,由暗星變身惡媳婦。
自去年尾與胡漢清行埋,江的言行亦備受注目。 09年她曾被本刊拍得與已婚經理人輝哥(余錦輝)冧爆睇大牀,傳出緋聞。不過,據知她為了順利入豪門,約半年前曾致電輝哥,要求對方寫信,特別澄清兩人只是合作夥伴關係,並非傳聞所指嘅情侶關係。

連日來,胡漢清生母莊永楚透過傳媒兼召開記招,大數兒子侵佔其財產,又指媳婦江希文不讓她返回沙宣道大宅。而胡亦發功,先支付十萬元支票給莊的契女白韻琹,又在周刊中公開認錯,力挽不孝形象。而在英國待產的江希文,在周刊中亦幫夫婿解釋得頭頭是道,力證自己「冇蝦奶奶」及丈夫「好愛媽媽」。

記招怒插
3月 21日,白韻琹陪契媽莊永楚開記招,力數胡漢清私吞其物業。

在周刊認錯
胡漢清被指在 21日的「和解飯局」中,一眼都冇望生母莊永楚,態度冷淡,但事隔 6天,卻透過周刊公開認錯:「我錯了。」《蘋果日報》圖片

當年莊永楚將麥當勞道大宅出售。 96年,剩下沙宣道豪宅,她佔有 23%業權。

胡母三大要求
親熱睇大牀
做得大律師老婆,江希文不但一改昔日豪放性感作風,衣着密實,就連昔日緋聞亦要一一謝絕。與胡漢清交往前,多年來失意樂壇的江希文,在港差不多銷聲匿跡,只知她近年跟着已婚的經理人輝哥(余錦輝)返大陸搵食。
09年,本刊曾拍下兩人冧爆睇大牀揀傢俬,其間輝哥親熱地掃女方背脊。雖然東窗事發,兩人掩面彈開,回應時又強調只是經理人與藝人關係,但女方承認當時她住的廣州寓所,價值 2百萬人民幣的「東風廣場」也是男方出錢買的物業。
不過,據知去年尾她與胡漢清交往不久,即親自打電話給輝哥,要求對方寫信,白紙黑字清晰交代兩人只是經理人及藝人關係。知情者話︰「輝哥收到個電話都好愕然。佢哋由 08年開始齊齊喺大陸搵食,工作人員都知佢哋關係好好,男方仲買樓俾女方住。雖然 3年後合約完咗,佢哋冇再一齊,但 Liz(江希文洋名)突然叫輝哥寫封信澄清關係,輝哥個心梗係唔舒服啦,佢估 Liz可能要同胡漢清交代啩。」
記者致電江希文求證,但連日來她的手提電話都未能接通,而其經理人輝哥則吞吞吐吐口窒窒回應。

09年 3月 親熱掃背
09年 3月,輝哥與江希文齊齊在廣州的傢俬舖睇大牀。輝哥親熱地用手為江希文掃背。

約有 6個月身孕的江希文,在英國養胎待產。未發生「母子反目」事件前,江更高調微博晒恩愛照。
經理人認寫信
記︰江希文半年前係咪打過電話俾你?
輝︰我哋間唔中都有聯絡嘅。佢係 call過我,但我唔記得係幾時。

記︰佢要你寫信,澄清同佢嘅緋聞,清晰交代你哋關係只係經理人同藝人?
輝︰……嗯……我哋嗰陣已經交代咗,可能佢想澄清番……

記︰封信寫俾邊個?
輝︰唔清楚,我依家好忙,唔講嘞。
說罷匆匆收綫。
據知,江希文此舉是為了老公胡漢清。知情者說︰「半年前,當時 Liz同胡漢清拍咗個幾月拖。佢話老公問過佢同輝哥嘅傳聞,始終輝哥係有婦之夫, Liz唔想俾段舊傳聞影響兩人嘅感情,咪叫輝哥寫番封信澄清囉。」
撐老公孝順

莊永楚與現任新抱江希文關係認真麻麻,相反她與第一任新抱張天愛的關係就相當融洽。

已懷孕 6個月的江希文,嫁雞隨雞。就老公與奶奶的錢銀風波上,當然力撐老公,不過她講嘢好小心,之前接受周刊訪問都同老公商量過,絕對配合另一半行動。如此識做,難怪胡漢清錫到佢燶。
「佢喺周刊為老公講盡好話,力撐對方係孝順仔,好愛媽媽,真係用心良苦。其實 Liz喺 06年同老外男友分手後,一直都好恨結婚,加上佢咁多年事業都唔如意,諗住疊埋心水嫁人相夫教子,連最鍾意嘅音樂都放低。佢之前都鍾意蒲吧,但識咗胡漢清後,不但戒蒲,仲走去進修英文,又去睇中醫補身生仔。佢依家個肚都差唔多有 6個月。」
自嘲褲穿窿
今年 62歲的胡漢清,即將再做老竇。曾結過三次婚的他,借傳媒公開家書,大吐苦水,指自己一力擔起三頭住家及母親開支,又要還離婚債,現金周轉困難,並形容自己︰「全香港人都見到我是襪和褲都穿孔了。」
胡漢清不愧為資深大律師,這邊廂借周刊公開認錯,說自己「我錯了」。那邊廂卻跟親母討價還價。莊永楚要求胡發還約 2千萬的生活費,最終他只肯付 400萬而已,但據知目前交到胡母手上的錢,只是 3月 21日兩人「和解飯局」中,寫給白韻琹的十萬元支票。但由於莊永楚加拿大新屋的樓花尾期支付限期到,她惟有變賣首飾,以解燃眉之急。
3月 21日,莊永楚與白韻琹在銅鑼灣怡東酒店下午茶,記者埋身訪問。其間她多次以手按面嗌頭暈,更向記者出示藥單。
心臟血管栓塞
莊︰我心臟血管栓塞,成日頭暈同心口痛,有時仲透唔到氣。依家同個仔搞成咁,情緒好低落,又冇胃口,又瞓唔着,瘦咗足足廿磅。一個人嚟講,最陰功係咩?就係又老又病又冇錢!我依家要賣首飾維持生活。

記︰個仔開咗張支票俾你,你覺得佢夠唔夠誠意?
莊︰咩支票?我唔知,冇見過!有冇誠意唔係用口講。

記︰係咪要個仔應承你三個要求至和解?
莊︰係!我成日問自己究竟做錯咩?佢(胡漢清)要咁對我,由細到大我俾最好嘅佢。我都咁大年紀,啲嘢遲早係佢,佢點解要咁做?我好痛心,依家我只想攞番自己嘅錢。
富家出身的莊永楚,更向記者苦笑自己臨老要學怎樣「慳住使」。當日,胡母腳步浮浮離開酒店,之後到了平民家品店掃貨。買完東西,她突然與姪女跳上的士,成功撇甩記者。
據知,和解飯局後,胡母亦心軟致電兒子,但胡漢清卻一直沒聽電話,令她情緒又再跌谷底。對於媳婦江希文,胡母沒多提一句,只向友人透露:「同呢個女人有乜關係,同佢見過一次咁大把。」此說法與江希文指與奶奶見過六次有出入。
等兒子悔改
據莊永楚好友透露︰「 Linda(莊永楚)見到張十萬蚊嘅支票好嬲,佢好痛心話︰『我係佢親生媽媽,我唔係乞!我俾佢嘅係億億聲,呢張支票算咩!』之後佢睇到個仔喺周刊認錯,亦好唔開心咁話︰『佢認錯又點,我等佢悔改!』 Linda呢幾日食咗藥都好唔舒服,佢有打過俾個仔,但 Alan(胡漢清)冇聽,不過 Linda個心日日都等緊個仔打俾佢。我哋見到都好心酸。」
本刊致電江希文胞姊江欣燕,她說:「我有睇報道,我無乜特別嘅睇法。我只係恭喜佢(江希文)搵到幸福。佢嘅生活,佢自己會處理,又唔係複雜嘅事。(妹妹有無向你呻過?)佢無呻過,好小事啫。」說畢便匆匆收線。
這個世道,有兒子因財斬殺父母,今次「莊胡母子情仇」明顯斯文好多。不過,要與獨子𢱑爛塊面,招來招往,縱使胡母身上沒染紅,心也一定在淌血。

胡漢清與母親反目,反而與老婆江希文一家卻十分融洽。

莊永楚說自己一生都把最好的給兒子,當年她陪胡漢清到英國考試,更買了架二手車送給兒子。
母子情仇審死官

胡漢清與生母莊永楚最近因財失睦,胡母力數兒子不孝,並指他私吞其當年賣樓收益,更指新抱江希文沒開門給她返回沙宣道大宅。但胡漢清及江希文透過周刊,卻說出另一個版本。
網友撐胡母

「莊胡」恩怨網友熱論,但大多數都是撐胡母。有網友更將今年初,胡漢清女兒與同學午飯時玩死倉鼠,沖落馬桶遭學校停課處罰一事相提並論。
性感行先
43歲的江希文,原名江欣慈,入行廿年,做過無綫藝員又出過唱片,惟星途平平。 08年她改簽經理人輝哥(余錦輝),轉為內地發展,可惜依然撈唔起。身材惹火的她,為了事業向來唔介意性感。

谷胸
為了事業發展,江希文從不介意以性感示人。 05年,她在 apm出席一個泳衣展時,就穿上泳衣上裝。

摸胸
93年推出遙處女碟《 Kiss Kiss Liz》,可惜銷量欠佳,之後轉戰電影圈。在電影《 PR Girls》更有大膽摸胸場面。其後她更拍攝火辣三點式修身廣告。《 PR Girls》圖片
情路精彩
多年來江希文的緋聞不算多,不過每一次都極具話題性。至於結過三次婚的胡漢清,他是香港資深大律師,並在大律師排行榜中位列第十,又是現任全國政協委員及基本法研究中心主任,情路政途同樣精彩。

胡母:我唔係乞!

心力交瘁
上周六( 23日),莊永楚在姪女陪伴之下,在酒店接受本刊訪問兼出示藥單。過程中她顯得十分疲累,看似心力交瘁。

姪女攙扶
訪問完畢後,莊永楚在姪女攙扶之下,離開酒店乘的士。候車時,莊永楚不時以手托頭,酒店方面於是允許她優先上車。

平買枱布
莊永楚乘的士去到旺角一間家品店,購買了一款懷舊款式的膠枱布,價值只 20元。當時她手上仍戴有鑽戒,外衣又扣上鑽石扣針。不過據知她近日需要變賣鑽飾,首飾買少見少。

病情嚴峻

莊永楚每日都要服用數種藥物,本刊根據她展示的藥物藥單向家庭醫生關嘉美查詢。關嘉美表示:「佢食嗰隻敏感藥,成日食會令人眼瞓冇精神。至於佢食嗰隻甲狀腺藥,其實係作為身體嘅補充劑,通常係割過腫瘤嘅病人先服用,不過食得多會令人情緒不穩。」
對於莊永楚提過自己食唔到嘢,又瞓得唔好,關嘉美就話:「食唔到嘢易令人血壓低,瞓唔到就令人血壓高。佢咁樣血壓容易忽高忽低,加重心臟負荷,長期係咁會有生命危險。」其實莊永楚本身已經有心臟栓塞,咁搞法只會更加危險!

撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()