close

容祖兒封楊受成為Superman

單親家庭長大的容祖兒坦言為了感激老闆楊受成對她「義本無言」,所以她對工作義無反顧,努力付出。與對方相處愈長久,愈享受聽對方講人生道理。漸漸發現在楊受成身上感受到自小缺乏的父愛,視對方為Superman,每次感到驚慌和迷失,希望得到對方安慰和關心。

容祖兒感激楊受成「一意孤行」力捧。
祖兒感激楊受成「一意孤行」力捧。

霆鋒賓主情無聲仿有聲

謝霆鋒初出道時曾被惡意攻擊,在喝倒采聲中成長,楊受成透露已故巨星張國榮當年曾為此親自致電他向霆鋒打氣,憶述此事觸動他深處,感動得熱淚盈眶。雖然是楊受成口口聲聲指霆鋒是他的「頂心杉」,但他從不計較,霆鋒亦深知對方愛錫自己,去年他主動續約,雙方有鞏固的信任和感情,結果這宗涉及三億元的合約,火速成事。霆鋒更坦言,萬一楊受成因事不能掌舵英皇娛樂,他第一時間會拉埋容祖兒延續下去,楊受成聞言非常感動。

霆霆鋒與容祖兒視楊受成為「父親」。
霆鋒與祖兒視楊受成為「父親」。

祖兒愈唱愈強 為楊受成爭氣

「老闆,唔好咁感觸。」容祖兒在旁安慰道。眾人屏息靜氣,霆鋒伸手拍拍老闆膊頭,盡在不言中。

很難想像,左擁謝霆鋒、右抱容祖兒,在商場馳騁多年,地位舉足輕重的娛樂圈大亨楊受成如此感性,眼泛淚光……

英皇集團主席楊受成十八年前因緣際會涉足娛樂圈,力排眾議力捧霆鋒祖兒,雙龍出海。羅馬非一天建成,要成為具影響力的影帝天后,還需這位伯樂背後的支持。

今日,見霆鋒爭氣,所以回首他出道時被噓,記憶猶新,五味雜陳。

今日,也見祖兒爭氣,如女歌手金獎非她囊中物,楊受成會拋出一句:「我同你死過!」如此豪言壯語,只因他曾度過狗臉的歲月,深明爭氣向上,才可理直氣壯!

楊:楊受成 容:容祖兒 謝:謝霆鋒 記:記者

我認為佢靚過王菲

誰都知道容祖兒是楊受成的掌上明珠,看祖兒待楊受成,花言巧語欠奉,反而傻頭傻腦常逗對方不時搖頭苦笑。當年楊受成堅持力捧,成就今日天后地位。難怪缺乏父愛的祖兒視對方為父親,是她不二的Superman。

記:點解當年簽祖兒?據聞好多人唔睇好。

楊:唉!當時祖兒冇人要,最早期係黃柏高簽咗佢,但覺得佢唔靚,同佢解約。之後祖兒轉簽佳音唱片,但間公司後來喺香港冇做,有人介紹祖兒畀我哋,我叫佢去駿景聽佢唱歌,當日我認為佢靚過王菲。(說時邊笑邊瞄向默不作聲但笑瞇瞇的霆鋒。)祖兒一入間房,嚇到佢暈,譚詠麟、周星馳同成龍全部喺度,但佢好淡定。只係叫佢唱張惠妹、關淑怡,當時王菲唔係好紅啫!(又一次整蠱霆鋒)

謝:吓……(一臉尷尬。)

容:(取笑霆鋒)佢好少男o架!

楊:初初冇人理祖兒,個個飲酒猜枚,之後發現佢真係唱得好好。佢出唱片都好坎坷,有高層反對,話佢唔夠靚好難做,最後我拍心口話要出,結果佢首《未知》爆咗出嚟!祖兒踏入歌壇有兩個人要多謝,就係羅文同王傑。羅文咁紅,都願意拖祖兒出嚟合唱,而王傑開個唱,公司本來安排另一位女歌手合唱,係我堅持用祖兒,雖然公司反對,但王傑同意。

容:我工作最大動力,係令錫我嘅人開心,咁就會覺得自己好叻。多謝老闆嘅堅持,令我今日成績變得有價值。記得老闆講過義本無言呢四個字,佢話幫咗人唔使講出口。有個人為我付出咁多,係好講緣分,令我好感激。

記:眾所周知,楊受成好錫祖兒,怕唔怕其他藝人呷醋?點樣平衡?

楊:我咁錫祖兒霆鋒,因為佢哋爭氣,邊個話得我呢?我公司有七千個員工,每年出花紅都億億聲。同埋,要有公信性,我同好多電台、電視台講,對我順水行舟就夠,我今日唔能夠話要洪卓立攞男歌手金獎㗎嘛,咁樣係逆水行舟!但你話女歌手金獎唔畀容祖兒,我就同你死過!就係霆鋒祖兒咁爭氣,所以佢哋同我要求嘅嘢一定Yes!因為佢哋有分數。

視老闆為Superman

容:我哋唔過分o架!哈哈!佢係睇表現,唔會無緣無故去錫你。每次同老闆飯敍,佢會好似爸爸教小朋友咁叮囑我,可能我比較缺乏父愛,所以好享受同老闆傾偈,佢講過:「你每條羽毛唔係咁輕易長成。」所以我會事事小心同戒備,曾經同老闆講:「你係我生命中最後一道防線。」老闆係我Superman。

楊:本自傳第一章主題就係「義本無言」,我喺上海街出世,呢個三教九流嘅地方,差佬、黑社會乜都有,親眼睇住好多人拜完關帝但轉過頭就出賣人!所以我認為對一個人好,唔需要講出口,講出口嘅,就係假。

記:祖兒言行不拘小節,有冇試過激親你?

楊:(笑笑口)你用字真係客氣,唔係不拘小節,係成日講錯嘢!祖兒係唔經大腦,亂講一通,霆鋒係最難搞,但佢個心係好到不得了。霆鋒係好忠心嘅朋友、伙記,佢相信你,就乜都得,佢唔鍾意同人飲酒套交情。

容:我都好樂於做小朋友被照顧,例如工作上,好少問做咩、收幾多錢,因為相信公司安排最好嘅畀我。我由咩都唔識,到今日已經賺咗好多。

楊:係呀,容祖兒依家好有錢o架!(說罷拍拍祖兒膊頭哈哈笑)

容:唔係,我可以再有錢啲o架!哈哈!我成日戴埋啲豆泥手鏈,老闆就話:「我送畀你嗰啲唔戴?」太大粒喇,驚畀人搶!

楊:唉!(作激氣狀)送粒梨形、五六卡嘅石畀佢……(霆鋒插嘴:「送畀我啦喂!」)粒石依家升到二、三百萬!買時大約一百萬,你走去戴啲五十份鑽石,我送畀你嗰粒大十倍!啲嘢唔用邊有價值?唔戴出嚟鬼知咩!

容:擺咗喺保險箱。今日都想戴出嚟,但我媽唔喺度,開唔到保險箱,哈哈!

搞唔掂霆鋒

還差15分鐘才到訪問時間,楊受成在一班人簇擁下現身,隨後到的謝霆鋒第一句便叫:「老闆!」兩人來個擁抱,開始說個不停,待容祖兒出現,楊受成指揮她坐中間,說女士坐在兩個男人中間才像樣。未有安排坐身邊,但心繫霆鋒所言非虛,每每講到他,楊受成便直着腰板說得七情上面。

記:當年點樣同謝霆鋒結緣?

楊:廿一歲識謝賢,當時佢係大明星兼係我偶像!當日謝賢喺亞皆老街賭緊排九,佢玩完牌,好有禮貌同我握手,跟住做咗朋友。四哥冇機心,但唔識溝女。呢點同霆鋒一樣,外間以為霆鋒靚仔花弗,查實佢真係好少女人。

93年,喺北京搞英皇金融盃歌唱比賽,四哥拉姑同霆鋒都有去,當時陳伯(已故御用風水師陳朗)一見霆鋒,叫我一定要簽佢,話佢嘅成就係四哥十倍,會成為天王巨星,當時霆鋒只係十三歲。

霆鋒十六歲返香港,喺張耀榮先生間公司嘅魯班先師誕晚宴唱歌驚為天人,好多唱片公司都話簽佢,同我爭得最激烈係黃柏高。雖然外間以為我玩玩吓搞娛樂公司,但四哥拉姑知我份人爭氣唔輸得,所以將霆鋒交畀我,真係好感激,當年我冇呢方面嘅業績畀人睇,只係因為飛圖嘅葉志銘冇錢還畀我,所以將飛圖作為抵債。

記:霆鋒出道被指反叛,曾經出走返加拿大,表演又掟結他掟咪,點樣馴服佢?

楊:係我畀佢馴服咗!冇樣嘢搞得佢掂!查實係我就佢!(邊擰擰頭邊笑)佢企硬,我讓佢;我企硬,佢讓我。

謝:我要再三講,我從來冇掟過咪!其實當年同老闆有好多原則上嘅爭拗,返加拿大之後,每隔幾日葉崇仁(已故飛圖高層)打畀我:「老闆好錫你,你唔好咁硬頸!」之後我諗,要做番場好戲畀人睇,所以打畀老闆,想嘗試再合作。

無條件付出

跌蕩間,才看出人情冷暖。楊受成說起霆鋒被噓往事,竟淚滿盈眶,一度暫停訪問。

謝:當時返港後大家都冇信心,一出嚟就畀人噓,粗口呀、水樽呀……噓到連續四年冇一次聽到自己唱咩,每次都要咬實牙關唱埋落去,但冇諗過放棄,好多次跌倒,係老闆秤番我上嚟。

楊:霆鋒條路好辛苦,一出道畀人噓,佢難受,我更難受。最記得當時張國榮打畀我:「我都係喺噓聲長大,你同霆鋒講,叫佢努力,唔好放棄,我支持佢。」霆鋒係唔應該畀人噓,真係唔知點解,佢靚仔,父母係明星,冇得罪人,唔明點解對佢咁唔公道。

記:霆鋒,你覺得邊次跌得最慘?

謝:(搖搖頭嘆氣)數之不盡,直接啲講,係02年頂包案。我啱啱喺蒙地卡羅攞咗全世界最暢銷華人男歌手獎,隔兩個月就要我坐半個月監,對一個廿二歲嘅小朋友嚟講,呢個崩潰係冇得再大,有邊個老闆仲會畀機會我?

記:老闆咁撐你,係咪你續約英皇嘅原因?

謝:唔止。每次有困難,老闆係無條件幫我。今日我有間大公司(PO),但都係11年9月底先還晒所有錢畀老闆,係佢默默實現我夢想,呢啲係冇人知。

楊:平時我同霆鋒一句起兩句止。佢同我傾續約,都係三句講晒;佢話咁樣,我還佢一句,跟住大家話冇問題就握手!之後我畀Mani鬧到趴喺度。

謝:(笑)當時傾續約,我諗定三個方案,點知講完第一個,老闆就即刻答應。

楊:第一個梗係對佢最有利,點知我話制,哈哈哈!

謝:傾完老闆親自同我去Legal部門搞份約,全部人聽到呆咗,老闆仲話:「有咩事就搵我楊受成!」我真係估唔到!其實,老闆同我都好重感情。當年葉崇仁死,陳伯叫我唔好去(喪禮),否則衰五年,但我一定要去,陳伯就畀封利是叫我喺門口燒。

記:霆鋒依家開咗公司,有咩意見畀佢?

楊:佢用二百萬請伙記去旅行,你話佢幾有錢?遲啲佢有錢過我!哈哈!佢跟我咁多年,知道做老闆嘅態度同胸襟,佢係有。

發奮向上  緣於自卑

多次強調做人要爭氣的楊受成,對爭氣一詞身同感受,意義深邃。《爭氣》作為楊生自傳之名,亦是愛將祖兒的金曲,祖兒笑指老闆的電話接駁鈴聲一直都是《爭氣》。楊生小時雖是鐘錶店的太子爺,但實則有苦自己知。「老竇唔係打好江山畀我做皇帝,查實我日日跑山撲水。老竇不擅理財,只係鍾意娶老婆同生仔,我有十個妹,五個細佬,你話一間舖頭仔點養得起咁多人?試過一星期去五六次當舖,由細至大都係underdog,所以我謙卑有禮唔係做出嚟。」

緣於自卑,受盡白眼,所以楊受成直言常有四、五萬元現金不離身。「由細到大都係好窮,冇大舊錢喺袋會好冇安全感。」

楊受成《爭氣》

延續英皇精神

問楊受成口中的「頂心杉」霆鋒如何看英皇大家庭,祖兒插嘴:「好疏離!」連霆鋒都不好意思,直認經常激嬲老闆:「有年老闆預祝我生日,但我都頂到佢要即時走人。事後Mani話老闆預備咗份過百萬嘅禮物畀我,我竟然搞到佢咁唔開心走咗去!但呢兩三年會諗,老闆都一把年紀,如果有日唔再支持英皇娛樂,Touchwood講有咩病痛,第一個我會打畀祖兒。」眾人一臉驚訝,祖兒問:「你頂住?」

楊受成說:「我諗因為佢反省過,知道激咗我咁多年,我嚟緊唔係好長日子,再激死我就冇人激。」祖兒緊張:「啋啋啋!如果有呢個機會,我想承接落去。」霆鋒接着說:「係攜手將英皇娛樂嘅精神延續落去。除咗父母,有邊個係喺你有問題時,會諗起?老闆係我哋首選。如果老闆有咩頭暈身慶,我哋唔打落去?正×街仔啦!十一年前,老闆講過只錫兩種人,一種係有料同爭氣,另一種係忠心。有啲人係叻極有限,但忠心幫公司都係抵錫!」楊受成聞言即拍掌:「係!呢句中!佢哋真係好好,有本事、有本心,我真係好開心。」

後記:心思細密

訪問中楊受成充分表現其心思細密,除了清楚記得祖兒和霆鋒何年何月發生的軼事外,為令訪問圖片構圖更為美觀,拍攝時茶几上應放紅酒或咖啡這樣的小節也兼顧到。

君子坦蕩蕩,楊受成、霆鋒、祖兒事前冇夾過,無所不談,就連楊受成都不禁說一句:「同佢哋好少好似今日咁傾偈。」

教祖兒買樓 霆鋒呷醋

祖兒和霆鋒為圈中吸金王,但楊受成即場向祖兒興師問罪,指她揀Job做!霆鋒則大爆老闆只向祖兒介紹豪宅筍盤,爭寵爭出面!

楊:我唔使靠佢兩個搵飯食,叫做有小小成就,好富裕,佢哋同我搵幾多錢都好,我十倍畀番佢都冇所謂。霆鋒祖兒共通優點係唔怕蝕底,祖兒從未試過問做呢單有幾錢、做幾耐。最近有單Job酬勞三十萬,但佢話辛苦唔做!嘩!佢依家真係有錢!

容:吓?我幾時講過?

謝:老闆話雖然初初聽到覺得怪怪哋,但其實係開心。

楊:啱!唔通想啲伙記日日跑山借錢?聽到霆鋒買樓買舖祖兒掃豪宅,我都開心!如果話佢阿媽要借錢交租,你話做老闆幾冇癮?

所以我叫旗下藝人都要買樓,人最緊要有個殼,有間屋個心會定,先買樓住,跟住買樓收租,霆鋒最叻買好多,買咗擺花街成條街咁滯,係擺花街王!

容:我渣啲!記得《我的驕傲》未出前,老闆話有好盤想介紹我。

謝:(肉緊)你打畀我嘛!老闆唔會話我知呢啲嘢!已經話你知幾次,我就一次都冇,佢唔錫我!

楊:霆鋒有專人同佢搵樓,佢真係好多錢,如果佢再有錢啲、爬我頭點算?我不知幾驚!(語畢三人笑作一團)

容:(高聲詐嬌瞄向霆鋒)你咁醒,我咁蠢!老闆話個盤好好,但我擔心咗七日最後冇買到!因為我當時又肥,個人未係好得……

謝:(陰陰嘴笑寸祖兒)即係依家不得了喇係咪?

容:好少少啦!當時真係好擔心,個盤喺舂坎角獨立屋花園洋房,講緊係二千幾萬。

楊:係我公司起。我話如果你冇錢可以借畀你,送裝修畀你。

容:我如果失聲點算?咁就乜都冇!所以最後唔制!

楊:依家間屋起碼值兩三億,祖兒本來話扑錘,但開心咗兩晚,之後五晚又擔心到瞓唔着,最後推咗我!不過都好,如果佢買咗,依家好有錢,就唔會做嘢!

容:又唔係喎!人嘅本性係唔會變。做嘢係以工作性質為大前提,唔係為錢。老闆笑我啫,佢明嘅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()