close

The One
第一位 陳豪
一年之內,陳豪經歷了被前度拖新仔拋棄,成為全港第一慘男人,而回復單身後,即被無綫大量花旦、姐仔所有雌性動物吼實,獲封為第一筍盤稱號,點知話咁快就俾陳茵媺全面收購,兩人更被影到喺深井愛巢互餵,陳豪一百八十度變成 No.1 Sweet heart,幸福到冇人有,再加埋一年之內拍咗八個廣告,產量之多令佢躍升無綫搵錢龍虎榜排名第一藝人,樣樣嘢都攞第一,難怪要陳豪形容呢一年內發生嘅事,佢只講了一個字:「順!」

壹電視大獎 2012 特刊:陳豪
Wardrobe: Burberry Prorsum
Make-up: Marsha Ma@A&V Make Up School
Hair: Ivan@Headquarters
Accessories: David Yurman

下次再見?
第二位 佘詩曼

壹電視大獎 2012 特刊:佘詩曼

離開無綫北望神州,原來佘詩曼已經唔經唔覺離巢一年,只不過呢一年裡面,無綫仲不停播佢有份演出劇集《花花世界花家姐》、《天與地》同《 4 in Love》,所以覺得阿佘好似冇走過咁,但當所有存貨已播晒,而佢欠無綫尚有廿集,幾時開拍?遙遙無期,呢段時間要喺香港睇到阿佘嘅戲,相信要上土豆網或者 PPTV先可以見到佢喇!
「無錯,我依家喺香港嘅時間的確少咗,最初都以為唔會適應,點知我適應能力好強,我已經好鍾意喺大陸拍戲嘅生活,工作時間唔使咁長,私人時間都多咗,做人都放鬆啲……」阿佘一路咬住 pizza個樣好滿足咁講。
雖然見到今日嘅阿佘狀態同收入都好過之前,但諗起呢十一年嚟,同阿佘一年一度嘅約會(壹電視頒獎禮),下一年好大機會見佢唔到(因為無綫冇佢嘅劇出街,但又未拍得香港其他電視台住),我驚反而係我未適應唔到!

Accessories: David Yurman
Wardrobe: THE 2ND SKIN@Harvey Nichols
Make-up:江中平@ A&V Make Up School
Hair: Lorraine Lam@Hair Culture

事後
第三名 胡杏兒

壹電視大獎 2012 特刊:胡杏兒

兩個幾月前,見到已經貴為視后嘅胡杏兒,知道佢攞獎後做到無停手,要返大陸密密拍劇賺人仔,其間大家提起「壹電視大獎」,最初以為杏兒做咗視后大牌唔志在,點知杏兒好俾面,話如果咁好彩入選,一定會度掂個期返香港出席頒獎禮,結果杏兒順利入選殺入三甲,佢亦好有口齒同劇組請假返香港。
為咗影特刊,杏兒更犧牲瞓覺時間,凌晨四點鐘起身化妝整頭,喺氣溫只有四度嘅蘇州湖邊,著住一件薄到得層紗嘅露背長裙吹足兩個鐘頭寒風,之後再趕返劇組開工。
記得曾幾何時,胡杏兒都有俾傳媒寫過未紅先驕,但今時今日已經係視后級人馬嘅佢,有信用之餘,仲咁專業,睇嚟視后呢個獎令佢更謙而唔係更囂。

Wardrobe: Vivienne Tam

逃!!
第四位 張可頤

壹電視大獎 2012 特刊:張可頤

已經過檔王維基做「城電一姐」的張可頤,臨走前憑住無綫劇集《法證先鋒 3》,擸埋十大電視藝人第四位。決定離開效力十七年的機構,張可頤表示唔係因為無綫合約條件苛刻,傾到不歡而散,而係覺得十七年喺同一機構打工其實好唔正常,「嚟緊香港會多幾個電視台,我覺得對電視行業係好事,轉工其實係一件好平常嘅事,去到新環境,一定會學到唔同新嘢,好似最近去大陸拍劇,而家大陸劇組認真程度同工作效率,都令我大開眼界,如果我唔行出去睇吓,我唔會見識得到!」
但係最多人怕,就係萬一成為叛將後,無綫會從此封殺,冇得返轉頭,「喺商業社會上,冇嘢係永遠,我走之前都有見過樂小姐(樂易玲)、珍姐(曾勵珍)同陳生(陳輝光),大家都無唔開心嘢發生,同埋我相信咁大間機構,唔會咁小器有呢啲(封殺)嘢發生?」
雖然過往有唔少人過檔亞視又返轉頭入無綫,但我推測以張可頤呢類性格巨星,走得出呢個門口,就冇諗過返轉頭。

Wardrobe: Stylist Own
Make-up: Jessica Chan  Hair: Kel Fung@HHhair.nail

淚眼煞星
第五位 鍾嘉欣

壹電視大獎 2012 特刊:鍾嘉欣

做慣乖乖女花瓶角色的鍾嘉欣,喺《點解阿 Sir係阿 Sir》中一場喊戲,惹來全港討論,娛樂版更以「哭震全城」做 C1頭條,鍾嘉欣立即變成演技派,之後喺《缺宅男女》繼續連場喊戲,進一步奠定鍾嘉欣苦情女王地位。
「每次拍喊戲我都係真眼淚,因為如果連自己都感動唔到自己,好難會感動到觀眾,不過呢兩部戲之後,我都停咗無再拍啲喊戲住,第三次啲觀眾都仲可能覺得喊得唔錯,到第四、五、六次啲觀眾就會話淨係識得喊,冇其他嘢識做,所以我唔想停留喺某一種角色,我其實都可以做壞人,甚至殺人犯……」
觀眾想唔想睇鍾嘉欣做壞人,我唔知,但係早幾日佢上載咗一張著住超少布 bra top做運動,成身濕淋淋出晒汗嘅相放上 Facebook,話咁快就有萬五人讚好,觀眾想睇乜,唔使講喇啩!

Make-up:江中平@ A&V Make Up School
Hair: Green Cheung@Chin G.

自我毀滅
第六位 黃宗澤

壹電視大獎 2012 特刊:黃宗澤

黃宗澤同胡杏兒拍拖以來,從來冇刻意隱瞞情侶關係,最近黃宗澤更以「我屋企個女人」稱呼胡杏兒,坦白程度越來越高,眼見同期大多數小生都選擇扮晒純情,唔會拍拖只愛粉絲,直到俾人將床照公開,都要扮感情缺失搏同情,黃宗澤的確與眾不同,「我從來都冇當過自己係偶像派!」
就因為黃宗澤自我毀滅偶像面具,冇當自己係聖人,唔使吓吓 Chok住晒,所以拍戲時唔使就住齋演正派,好似喺《潛行狙擊》裡面做跛腳古惑仔「跛 Co」,打真軍用脷「賴」鞋底,甚至自度同徐子珊連場性戰,一樣可以搶過 Laughing(謝天華),難怪連曾志偉同一些電影導演都先後公開讚,喺芸芸無綫小生中,黃宗澤可塑性最高。

Accessories: David Yurman
Wardrobe: GAETANONAVARRA@LB UOMO
Make-up: Cyrus Lee@Beauty Tech
Hair: Kel Fung@HHhair.nail

On Sale 38
第七位 馬國明

壹電視大獎 2012 特刊:馬國明

自從陳豪俾陳茵媺私有化後,馬國明躍升頭號筍盤位置,加上制服誘惑,在《 On Call 36小時》做正直醫生,即刻成為一班剩女頭號目標,好似我喺公司只係順口提起會影馬國明,當時一名坐喺遠處嘅女同事,突然砰一聲彈起,緊張問我:「你幾時影一件頭,我想見吓佢呀!」到影相當日,又有四、五個做文職嘅女同事,全程蒲喺影樓門口,目的亦係為咗同「一件頭」合照,筍盤一開售得到各界女士追捧。
「距離筍盤仲有排,我覺得我又未有樓揸手,淨係經濟能力呢方面已經唔合格!」馬國明一副謙樣否認。
不過根據售樓書(八卦雜誌)所講, 38歲已是適婚年齡嘅馬國明,剛剛宣布同胡定欣一早玩完,為人又孝順,知慳識儉,唔煙唔酒,可接受女友有公主病,睇到呢幾點,足以令到一班剩女心曠神怡,連唯一所謂缺點鍾意上鹹網,都覺得係賣點。

Accessories: David Yurman
Wardrobe: CHRISTOPHER KANE/ ASHISH/ INJURY@Harvey Nichols  Make-up: Jessica Chan
Hair: Van Chan@HAiR

星空奇緣
第八位 楊怡

壹電視大獎 2012 特刊:楊怡

連續三部劇都做專業人士,《點解阿 Sir係阿 Sir》純情女教師,《真相》正義律師,同《 On Call 36小時》絕症醫生,當中楊怡表示最鍾意《 On Call 36小時》,「我覺得醫生呢個角色好神聖,又正面,傳遞到好多愛嘅信息!」
亦因為《 On Call 36小時》,令到 dry咗好幾年,冇緋聞傳過嘅楊怡終於開齋,盛傳拍劇期間同男主角巨胸羅仲謙拍出真感情,秘密展開戀情。
一提起謙謙,楊怡即刻甜笑,「今次拍劇識咗好多新朋友,有好多都係新人,個個都好有上進心,好努力,我哋大家互相扶持,當然洋葱(羅仲謙戲中角色)戲裡戲外都起到開心果作用,令到大家都好開心。(同羅仲謙有冇火花?)當然有啦,唔單止佢,同個個對手都有……」
拍到一部有收視有口碑劇集,更搶先被推舉為今屆視后大熱,加上有位新「拍檔」互相扶持,難怪楊怡對《 On Call 36小時》情有獨鍾。

Make-up: Marsha Ma@A&V Make Up School
Hair: Ben Lam@M.isalon

強國攻略
第九位 鄭嘉穎

壹電視大獎 2012 特刊:鄭嘉穎

42歲已經係中坑級數的鄭嘉穎,去年喺《怒火街頭》露股罅成功突圍,做埋無綫雙料視帝都不特止,又俾佢拍到部大陸熱爆《步步驚心》,即時一洗霉氣。現在鄭生喺強國十分搶手,佢自誇拍每集大陸劇收成三十萬人仔,拍得住黃曉明咁勁喎!不過收幾多錢一集,其實都無乜興趣想知,我關心港佬鄭嘉穎呢段時間喺大陸,嗒過幾多件強國肉旦。

Accessories: David Yurman
Wardrobe: SaronaStudio
Model: Juna Kim@Starzpeople
Make-up: Carrie Chan@SaronaStudio
Hair: Sarona Lo@SaronaStudio
TV Product:Toshiba

女神來了
第十位 陳法拉

壹電視大獎 2012 特刊:陳法拉

陳法拉影呢輯相嘅時候,佢話覺得自己好似喺堆填區中升起嘅惡魔,十足死神來了。的而且確法拉唔笑嘅時候,俾人感覺 cool到難以捉摸,所以上年佢加入「視后」大戰,結果被安排做反派,以既狼且辣手段搶獎嘅大惡魔,但最後空手而回,更萬箭穿心兼工作過勞捱出病,要停工休養。「每件事都有得失,套劇(《潛行狙擊》收得,俾人讚做得好,會好開心,但之後嘅新聞絕對係預料之外,令我好不知所措,其實俾人寫一兩次過失都冇乜所謂,但係俾人寫衰寫得多始終唔係好事,不過呢啲都冇得由我控制,好似我初入行都俾人寫我姣,但係過一段時間,演番啲正派角色,同埋做好本分行得正企得正,啲觀眾會睇得清我為人!」目前法拉仍然在休息復修階段,每日瞓足八個鐘,狂煲碟同睇書增值磨煉演技,將能量沉澱後,由死神變回女神嘅法拉將再次歸位。

Wardrobe: EMILIO PUCCI
Make-up: Annie G. Chan
Hair: Garius@IL COLPO

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()