弊!俾人發現咗!(設計對白)我係公主,唔用cheap嘢!(設計對白)

挾住諸葛後人牌頭,當正自己「藍血人」的諸葛紫岐,為了一圓公主變王妃心願,聲稱豪花800萬,上週二(三月二十日)於灣仔會展筵開138席,打造世紀婚宴。但事後有份出席俾面派對的賓客卻指婚宴零安排,十時開席,慶功宴貨色餸菜,娛賓節目居然係國產管弦樂團表演,即使臨時拉伕,安排Neway旗下歌手上台獻唱,都阻截不了賓客中途離場,回禮是一張老公旗下卡拉OK免人頭贈券,朱古力都冇粒!薛諸葛紫岐,失禮晒!

閂水喉
睇準老公薛嘉麟掌控卡拉OK王國,諸葛紫岐一早搵定wedding planner,預算豪花八百萬打造世紀婚宴,風風光光做薛太。豈料掌握財權的薛老爺薛濟傑,知道準新抱使錢無分寸,決定閂水喉,令婚宴預算一減再減,加上幫手策劃婚宴的wedding planner公司規模蚊型,準王妃只好將貨就價,世紀婚宴有架勢冇實際。「主人家好堅持要用麵包超人做decoration,間wedding planner公司規模又細,無呢方面資源同經驗,但為咗個殼好睇,所以用咗好多budget喺布置方面,其他嘢自然差。」知情人士透露。難怪王妃婚宴回禮只得張老公公司旗下的卡拉OK免人頭禮券,仲要限時限刻,同真正的豪門婚宴相比,有專屬擺設或者名牌朱古力作回禮,相差甚遠。

魚毛翅
世紀婚禮得個樣,婚宴餸菜更成為賓客眾矢之的。在環保大前提下,酒席大多數以湯羮取代魚翅,但諸葛紫岐唱反調,堅持魚翅宴客。礙於價錢問題,翅湯只得幾條翅毛唔在講,其餘菜式,水準只能與電視台、電影的慶功宴水準睇齊。「又話世紀婚禮,冇諗過啲食物咁冇水準,極其量只可以話擺得落口,電影慶功宴分分鐘好食過佢!」有份出席的賓客說。

悶走人
要睇餸食飯,但諸葛紫岐堅持要擺夠一百三十八圍好意頭有體面,無奈新娘人緣一般,老公薛嘉麟唯有發功,廣發喜帖撐場,請晒全港唱片公司,甚至完全唔熟的,一律無放過。冇啖好食,婚宴的表演節目是中、西樂演奏,高音獻唱,十足祖國春節晚會;即使有人醒目「做嘢」,安排Neway旗下到場飲喜酒的歌手包括鄭融、張智霖、關心妍、hot cha上台撐,亦難解悶局,飲到半場,至少有三分一人提早閃。

急call陪嫁
新郎薛嘉麟有玩具大王蔡志明兒子蔡加讚、前民政事務局常任秘書長李麗娟兒子劉堃作為兄弟成員,有頭有面,相對諸葛紫岐的姊妹陣容,零模界代表,唯一熟悉面孔,是合作過旅遊特輯的亞姐冠軍呂晶晶。
據知,諸葛在大婚前三日,才急call對方幫手。而原定婚宴後在CEO Neway舉行的after party,薛嘉麟旗下唱片公司歌星不單全部唔到,圈中人更加冇影! ####


同諸葛一向面左左的陳法拉,孖住「老公」薛世恒俾面出席婚宴,在主家席坐足整晚。


為氹老婆開心,薛嘉麟跟足傳統孭住諸葛上大紅花轎,其頭上的新娘頭飾,在淘寶網百三元就有交易。


平價頭飾


慳皮回禮諸葛婚宴以老公旗下的卡拉OK公司免人頭費禮券作回禮,慳皮至極。


諸葛人緣紙咁薄,姊妹團中僅呂晶晶(箭嘴)一個圈中人。


A貨布置


諸葛紫歧世紀婚禮最大花費,大部分用於布置場地的麵包超人公仔。


廣邀「星娛樂」旗下的藝人如張智霖、關心妍等出席婚宴,全部被臨時拉伕上台做表演嘉賓。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()