蘇志威: VSG腰果花 logo tee$ 299、 izzue爛牛$799、 VSG腰果花草蜢圖案 bandana$399、 izzue軍褸$1,399( All from izzue)蔡一智: VSG深藍色 patchwork牛仔布恤$799、 izzue長袖間條 tee$259、 izzue黑色紳士帽$399( All from izzue)蔡一傑: VSG黑色猄皮領深藍色 logo牛仔褸$999、 izzue長袖間條 tee$259、 izzue黑色貼身斜布褲$699( All from izzue)葛: fingercroxx× 4A黑色 cap$459、 fingercroxx× 4A薄身 MA-1 jacket$1,299、 fingercroxx× 4A logo tee$399( All from fingercroxx)

資訊

izzue× VSG× fingercroxx× 4A 草蜢阿葛 Vs大戰

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

一連 12場《草蜢森巴大戰軟硬 Fans演唱會》今週起開戰,兩大 80年代組合相識廿年,互相做過大家的演唱會、 talk show嘉賓,平日出碟、搞創作都會互相畀意見,惟獨未試過真正的合作!

互動片段

草蜢阿葛 Vs大戰





今回唔只台上首度合作搞演唱會,台下更齊齊同本地品牌大玩 Vs。
打頭陣有愛時裝的草蜢三子首次同 izzue合作的男女裝 VSG,今回先派「軟」阿葛的 4A應戰,以「 No War」為主題,阿葛化身卡通公仔同 fingercroxx主角 Big Foot齊齊變拳王上陣,草蜢、阿葛表明只是共同作戰、面對挑戰,總之要 Make Fun Not War,要紅館全場開心笑到傻!
公關透露阿葛首批貨反應熱烈,當中款式如衞衣已陸續斷 size,今回第二輪粉絲記住去搶,着住睇 show啦! 

阿葛:阿 Jan叫我練到蔡一傑咁 fit!


軟硬同草蜢私下勁 friend,所謂「大戰」是挑戰!「同草蜢點會唔跳,阿 Jan叫我練到蔡一傑咁 fit!我搵健身教練操 fit,半年 180磅變 150磅!」今繼續有 Eric size,膊位更呈梯形,肥仔着更有自信!


fingercroxx× 4A黑色 cap$459、 fingercroxx× 4A薄身 MA-1 jacket$1,299、 fingercroxx× 4A logo tee$399( All from fingercroxx)


今回的衞衣料有帽背心啱晒 show肌,背後有阿葛同 Big Foot公仔!$599


買一件或以上 fingercroxx× 4A單品滿$1,000,可免費獲贈阿葛人形 iPhone case boxset,包括着燈迷你拳套匙扣。

蔡一智:今年興腰果花。


今次將 izzue的 casual跟草蜢的華麗融合,擦出新火花!「我們愛時裝,著重 details,系列用上今年興的腰果花圖案,有晒代表我 Sir One One的『 11』,蘇志威的『鬚子』和蔡一傑的 DJ Remus代號『 X』的圖案!」


VSG深藍色牛仔布恤拼淺牛 pocket、像蔡一智般內襯橫間 tee,更有 grunge味。$799、 izzue長袖橫間 tee$259、腰果花拼草蜢 logo圖案 bandana$399( All from izzue)


VSG紅色腰果花拼草蜢 logo圖案 bandana$399( izzue)

蔡一傑:練體能迎戰 10磅重舞台服!


拍攝當日見蔡一傑食炸雞髀沙律,莫非輕敵?「我們平日做開 gym,不過今次朱祖兒幫我哋設計啲衫,似孭個 10磅重小朋友咁,加上要着高踭鞋跳舞,所以要練好體能!」


VSG深藍色 logo猄皮拼腰果花領牛仔褸,反領亦有腰果花圖案!$999、 izzue長袖間條 tee$259( Both from izzue)


VSG黑色腰果花拼灰色 pocket位 tee$299( izzue)

蘇志威:最緊要有布章配襯。


蘇志威話平日揀衫都著重 detail位,「今次的服飾有好多細節,如印上腰果花、女裝的不規則剪裁衞衣等,配襯飾物也緊要,所以設計了 bandana、大小不同的布章,可隨意放在不同位置。」


VSG黑色腰果花拼灰色 pocket位 tee$299、 izzue間條 tee$229( Both from izzue)


VSG女裝 logo衞衣邊位不規則剪裁$299( izzue)


買滿$1,200包括 1件 izzue VSG單品仲送一 set 6款襟章,粉絲可戴住睇 show撐!

fingercroxx銅鑼灣禮頓道 13-19號地下 B鋪( 2574 2320)、 izzue銅鑼灣金百利商場地庫( 2890 3560) 

撰文:蔡佩儀
攝影: Kiu@Shya-la-la
化妝: Gricha Chan(Eric Kot)、江中平(Grasshopper)
髮型: Jacky Ma

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()