close



FACEweekly

大細路 李克勤

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

細細個聽〈紅日〉聽到大,不時又會唱足球比賽主題曲, 44歲的李克勤已被標籤為一位正氣歌手,除了是一位超級曼聯粉絲,現實中的李克勤更是一位好爸爸。上月推出大碟《在森林和原野》,更是首次以大人兒歌集方式推出,大人曲風、兒歌歌詞,係人都明講乜,學克勤話齋,求開心啫,大細路好識諗。

為甚麼有大人兒歌集構思?


一直好想將兒歌簡單直接的歌詞放在大人曲上,一聽就知帶出甚麼訊息, 10首歌歌名如〈姐姐〉就是講外籍傭工,我們先參考他們喜愛的偶像,如美國歌后 Mariah Carey的 slow ballad唱法,再作「天天等仔女放學 盡責顧家」的歌詞,一聽就有共鳴。

第一主打《活着為求甚麼》, 4字頭的克勤,最想求甚麼?


好多人都會覺得有好多錢、環遊世界會好開心,但近年我覺得送囝囝返學、星期日同屋企人飲茶、又或者聽日唔使開工可以瞓晏啲,簡簡單單已經好開心。最近有很多唔開心的新聞,最好唔好再出現。

積極樂觀的你,怎樣應付逆境的時候?




我好阿 Q精神,唔會鑽牛角尖,'97覺得自己唱片做得冇咁順利,於是就試吓做多一點幕前如講波工作,出來結果又做得幾開心,於是就一直做落去,最近講波就是今年 6月去烏克蘭講歐洲國家盃。 

怎樣鍛煉樂天的性格?


有人話人比人比死人,但我就成日將別人與自己比較,咁樣會開心、正面。成日睇新聞會見到某某國家人民生活貧苦,當自己能量負面時,想想還有很多人比自己更慘,就會覺得自己能活在當下已是幸福事。不過最緊要每晚有覺好瞓,因為瞓醒又係一條好漢嘛!

身為足球粉絲,今個球季最鍾意哪隊球隊呢?




唔係因為件波衫靚、定係邊個球星在隊中,有些事喜歡就是喜歡。無論怎樣都很喜歡曼聯,不過最希望佢哋先改善後防失波情況先啦,哈哈。 

撰文:陳家豪

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()