close



漫遊毒物

電腦變機鋪《藍星戰記 Online》

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

由台灣鈊象電子原創、香港 Gameone公司營運嘅新作《藍星戰記 Online》,原來係一款科幻風橫向捲軸動作遊戲,玩落似《吞食天地》+《 Metal Slug》,又有動作又有射槍,一邊行一邊打,最終就打隻巨型波士怪物,勁有 80年代街機 feel。
官方網站: http://pl.gameone.com




除同行嘅戰友,仲可以買寵物神獸同你一齊打,佢哋開頭就 cute cute哋,升完呢可以作「覺醒神獸超進化」,使用打足全版圖嘅必殺技。


街機就一條路打到尾,《藍星》就有即時動態環境路線系統,按照你打出嘅成績去改變機關、敵人分布,次次玩都有唔同。


話晒唔只街機咁簡單,《藍星戰記》有 5種特色兵種:「影槍姬」、「戰略士」、「終結者」、「癒療使」、「迅武者」選擇,每人又設有雙武器技能,可組合 25款打法。

撰文:鍾世傑

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()