close


《巴黎戀愛寫真》
上映日期: 11月 8日
中山美穗新戲《巴黎戀愛寫真》,以巴黎做故事背景,由名編劇北川悅吏子做編導,原來 5年前北川寫劇本時已指定由長居巴黎嘅中山美穗演出,但據知美穗要等老公放人先可以拍,卒之等足 3年先開工。

日面

42歲美穗姐姐愛情回春

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

日本天后中山美穗,自 02年閃婚後息影多年,唔少影迷都超掛住佢。好彩美穗女神終於有新戲《巴黎戀愛寫真》登場,等大家止吓渴。
鐵定 11月 8日香港上畫的《巴黎戀愛寫真》,主 sell浪漫,全片於巴黎取景,今次 42歲的美穗,唔同舊拍檔木村演情侶,改嗒細佢 12年的新紮小生向井理玩姊弟戀,老牛食嫩草,成個人 refresh晒。聽落咁似芷珊姐姐嘅!

下月頭登陸香港的《巴黎戀愛寫真》,是中山美穗同導演岩井俊二繼 17年前的《情書》後再度合作的電影。但今次岩井改做監製,而且曾幫日劇《悠長假期》編劇的北川悅吏子今次更出任編劇加導演一職,台前幕後陣容超強勁。

12年姊弟戀


《巴》片主 sell浪漫情懷,講做攝影師的向井理到法國旅行,因迷路而偶遇旅居法國的女作家中山美穗,其後美穗帶向井理遊覽巴黎期間互相產生好感,繼而譜出姊弟戀。
戲中 42歲的美穗同 30歲的向井理玩姊弟戀之餘,仲有親熱床戲,最近美穗於訪問中自爆:「其實對手大過我同細過我唔係問題,我只係做戲,但拍攝時正值 311地震之後,當時我個心好唔安樂,但拍戲時又要扮到好開心去談戀愛,當時內心好矛盾。」


甩鞋撻着
影片開頭,旅居巴黎嘅美穗,一次行街唔小心甩鞋仲仆落地,就喺咁狼狽嘅情況下,向井理伸手扶佢起身,姊弟情緣由此起。




孭住遊街
由於美穗對鞋爛咗,向井理就孭住美穗,由美穗帶路一齊穿梭巴黎街頭,有俊男陪伴又有靚景,美穗忍唔住對向井理心動。


極速上床
美穗同向井理由邂逅到撻着,短短 3日時間已發展到一齊攬住喺床上親熱嘅階段,但因向井理要返日本,美穗就好唔捨得,仲攬得好實。

長居巴黎


而美穗自 02年同名作家 辻仁成結婚後,一直長居法國巴黎,今次電影公司為遷就美穗,唔只搵北川悅吏子度身訂做一個於巴黎發生的愛情故事,全片由頭到尾遠赴巴黎取景,難怪美穗都話好感動:「多謝電影公司同影迷一直支持我,見到鏡頭裏面置身喺巴黎嘅自己,感受好奇妙而且好感動。」咁多人撐,美穗真係要拍多啲好戲答謝影迷喇!


42歲嘅美穗雖然大足男主角向井理 12年,但拍埋一齊都幾合襯。而向井理就話:「美穗前輩係我偶像,能夠同佢演戲已經好榮幸,今次仲扮情侶,我收到消息後開心到瞓唔着。」


套戲由甩鞋開始展開情緣,上月尾搞宣傳活動,女主角美穗亦搞 gimmick,在台上玩換鞋,點知企唔穩要向井理扶住,事後美穗好尷尬話:「真係醜怪呢!」

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()