close



漫遊毒物

上戰場食子彈 Medal of Honor Warfighter

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

細路聽完國歌,覺得歌詞「冒着敵人的炮火」令人聯想到危險,而老師就話佢錯( model answer係要寫覺得好激動),明顯阿 Sir冇乜點玩 FPS!

出書日 EA重頭作《 Medal of Honor Warfighter》嚟料!電聯香港 FPS女槍神 Kail問玩後感,佢已經勁谷 BETA試玩廿粒鐘,大讚新作使用《 Battlefield 3》知名 Frostbite 2.0立體引擎,戰場效果超像真:「版與版中間嘅播片已經分唔到係唔係真人拍,正式戰鬥時啲爆花、灰塵、跳彈都好真,炸大廈有磚頭同文件紙滿天飛。」佢就建議夜鬼升呢戴耳機,因為音效亦做得頂級地好,可以用聽覺去判斷敵人開火位置,阿 Sir不如認真試玩吓,就唔會覺得上戰場開槍食子彈有乜咁值得感動!


今集單機只有 1P+NPC2人組合,並無 CO-OP mode,仲冇得執槍,出場前揀好裝備就冇得換,用晒子彈可以埋同伴身後按 X掣救援,同伴亦一樣需要你幫手。


十二種兵等你招
打 FPS同上高登做娘娘心態一樣,兵當然係愈多愈好!今集有 10個國家共 12隊特種兵任你揀,揀唔同兵種一路升呢,可以開出新技能,學到嘅就所有兵種都有得用。 Kail玩咗廿個鐘都只係玩咗南韓同波蘭兵,3百幾蚊有排玩,抵!




類型:射擊
廠商: EA/Danger Close
機種: XBox360、 PS3
(各$449)、 PC($389)
人數: 1至 16人 

撰文:鍾世傑

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()