close



面對面

說好的青春呢? Mr.

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

搖滾精神,關乎道火。
奈何呢道火,往往隨着青春流逝被澆熄。
出道第五年的 Mr.五個成員裏有四個踏進三十大關,唯一一個 25歲的鼓手 Tom,也在今年做了爸爸。
下月將推出第六張專輯、第三次踏上紅館舞台, Mr.說,聚在一起,他們開始像中年男人一樣話當年,一邊消耗青春、一邊緬懷青春:
青春,就是上台前先把自己灌醉,只求感覺,不顧後果;青春,就是手腳靈活肚腩未現,自我感覺良好;青春,就是窮快活,不怕開工不足餓親嫩妻幼兒; 32歲的主音 Alan叫停隊友少感慨多做事:「有得做時好做啦,將來冇力做時大把時間去感慨。唔好當成長係妥協,當佢係遊戲囉,玩一關、過一關,過咗呢一關,咪又有得升呢囉!」

Alan 遊戲人生


80年出世的 Mr.主音布志綸,洋名 Alan,聲線酷似歌神陳奕迅。出道兩年後, Alan因為護花爆樽事件登上社會新聞版,被揭發與富家女 Sally及未婚夫的桃色糾紛。兩年過去, Alan首次承認 Sally女友身份。
我 𠵱家有個穩定交往嘅女朋友,唔怕講埋畀你聽,就係當年上咗港聞、家住九龍塘嗰個。出事嗰陣我哋發展緊,都仲未係情侶,但係就連累到佢俾人起底,話佢屋企大把,又笑我以後唔使 do。我從來唔稀罕富豪生活,呢個女朋友我最欣賞佢,亦係佢自給自足,從來都冇靠過屋企。遇到呢個女朋友係個天安排,唔該大家唔好扭曲我哋嘅感情同目的,你哋愈係咁睇我哋,我愈係要做啲嘢出嚟畀你哋睇。
Mr.今年踏入第五年,老實講,遇上樽頸位,我覺得有啲迷失……好想變,但係又唔知變得啱唔啱,應唔應該變。就好似個個都想周杰倫變,但係變咗仲好唔好聽先?仲係唔係周杰倫先?不過每個人每個樂隊都會有一個迷失期,有好多樂隊嘅迷失期出嘅嘢,其實好正。咪將迷失成為賣點,當自己新開始囉!所以我哋隻新碟同演唱會,名為《 New Beginning》。


10年十月, Alan在九龍塘渭州道捲入爆樽爭女風波被帶返警署,事件揭發他與家住過億獨立屋富家女 Sally交往。《蘋果日報》圖片




夾 band冇人鍾意太理性,一定要有個瘋癲階段。我哋瘋癲過,但係入行做歌手,無可厚非有時要為職業去妥協。無論做邊個職業,都會遇上呢個情況,我哋可以當佢係挑戰,要掌握到個遊戲點玩,先至可以過關、先至可以升呢。掉番轉頭,唔好當佢係職業,當大家玩緊遊戲囉。人生根本就係喺無窮無盡嘅痛苦當中尋找快樂嘅過程,咪當人生係一場遊戲囉,玩一關,過一關……趁住仲有青春,唔好嘥時間感慨……做啦,有得做時快啲做!

Dash 維園阿伯


明年一月,第三度踏上紅館舞台的《 New Beginning Live》演唱會,本月開始優先訂票。

31歲的譚健文,人稱 Dash,有個孖生弟弟阿榮。兩兄弟一早在唱片業打滾,因此一手造成 Mr.被譚詠麟賞識而獲引薦入行。過去一年,弟弟阿榮、鼓手 Tom先後結婚生子,其他成員個個都有穩定女友,單身多年的 Dash說正好,因為自己在 Mr.中最多不足,比別人更多時間自我增值。
我係真心覺得五個成員我最多不足,反正我需要多啲時間擺落隊 band度,冇拖拍咪啱啱好囉,專心啲做嘢。朋友結婚生仔、細佬又就快做爹哋,隊友搵到另一半我都替佢哋開心,呢啲嘢急唔嚟……就算搵到,我都唔相信呢個世界有 perfect match,都要磨合同遷就,就好似一隊樂隊一樣,我覺得咁先至有火花、先可以永久……我成日覺得,我哋五個經歷過咁多嘢,雖然唔知有一日會唔會有拗撬,亦唔知事業最終會點行,但係我相信我哋老咗一定會聚埋一齊,成班維園阿伯一樣,吹水吹一日,一齊話當年。我覺得個畫面就好似《大魚奇緣》套戲咁,成班老嘢講埋好多嘢,子子孫孫都當我哋吹水,到底係唔係真,我哋自己最清楚。 


以 band仔來說, Mr.行運一條龍,成名作〈如果我是陳奕迅〉大 hit,還獲陳奕迅本人帶挈遊勻全世界伴奏世界巡迴演唱會。

一年要出兩隻碟,十一月同一時間做碟又做演唱會,時間重疊咗,歌迷對我哋嘅要求亦都多咗,壓力一年比一年多。冇話人哋畀壓力,我哋係創作人,自己都唔想重複,唔想做啲差唔多嘅嘢。
以 artist嚟講,我哋算最少化妝整頭,最少用外形去吸引人哋嚟睇嚟聽,我哋一向唔係嗰啲人哋想我哋點,我哋就變成點嘅樂隊。過咗三十歲,青春流逝就梗㗎啦,但係唔係冇咗道火,唔係因為慎言而唔再出聲,而係想出聲時,更加知道個力應該擺喺邊,呢啲叫成長。 

Ronny 當年今日


Mr.入行多得樂壇校長譚詠麟,一手發掘、穿針引線與唱片公司簽約外,還指定合唱、合作出碟、以及為演唱會伴奏。

33歲的譚澤恩,洋名 Ronny,是 Mr.中最年長的一個,亦是樂隊起步時期正職賺錢最多的一個。當年 Mr.一個窮過一個,月賺三萬的 Ronny捱義氣月月揹起 band房月租,有機會出道,二話不說辭工全職夾 band。 Ronny說,想當年,更有搖滾精神。
當興趣變咗職業,確實樂趣冇以前咁多。前排我哋喺 band房圍埋一齊睇出道前嘅 video, free到呢……以前我哋好鍾意飲醉酒上台, Alan通常一至兩支紅酒,我就兩支大啤,係就係影響水準架啦,但係冇所謂,台下除咗自己啲 friend,都冇人識我哋,怕咩啫?最緊要 high吖嘛……以前出騷真係去玩,講真嗰句,飲醉酒一定影響水準,但個表演會好睇得多,因為我哋真係 high。搖滾幾時都係精神重要過技術,但係我哋 𠵱家變咗唱歌同玩結他嘅 example, spot light打住,唔可以影響水準,唔可以俾人覺得「香港隊 band係咁」。 




我以前十幾廿歲打籃球,自己覺得自己好好波,係自我感覺好到連校隊都不屑入嗰種。過咗三十歲,體力下降,肚腩都走埋出嚟,打打吓仲會拗柴添,年紀對我哋嘅影響其實好大……青春時鍾意認叻,覺得自己要做一定會做到,人老咗,爭勝心態就會少咗,會向現實低頭。其實我哋年青時鍾意發表問題,係唔係都要講,係因為睇嘅嘢少。人老咗就會唔急於發表,講真,聽吓人點講先,睇遠啲先……掉番轉頭講,聽吓人哋講先啦,有啲嘢自己真係未必知。年紀愈大,其實愈發現我哋知嘅唔夠多。 

Tom 少年白頭


Tom與模 Evelyn曾經糖黐豆,去年 6月爆分手即與 Evelyn好姊妹 Leanne搭上,其後 Tom與 Leanne結婚生子, Evelyn都沒有到賀。

鼓手杜志烜, 19歲加入 Mr.,年紀最小,感情經歷最豐富。入行不久,就與模 Evelyn(蔡穎恩)相戀,看似兩小無猜如膠似漆的一對,去年中突然宣布分手。原來 Tom在為樂隊製作 MV之際,認識 Evelyn老友、同為模的何思諺,兩人迅速撻着並於同年十月奉子成婚。我發現,才 25歲的 Tom,白頭髮是 Mr.裏最多的一個。
唔係做咗爸爸後先開始多,我十幾歲已經有白頭髮啦!好似養咗寵物都會錫佢,諗多咗佢一樣。有家庭,一定會凡事以家為先,好多嘢留番屋企至講……有自己嘅家,感覺係唔同啲。
以前搵到錢,見到鍾意就買, 𠵱家唔會任意妄為,仲要養老婆養個仔吖嘛。我唔知做咗老豆後有冇加速自己成長,但係唔理阿仔睇唔睇到,我做每樣嘢都相信阿仔有朝一日會有樣學樣,呢樣嘢令到我想活出一個更好嘅自己……我唔係要扮好人、扮幸福家庭,粗口我照講,我都有情緒要發洩,我係想活一個更精采嘅人生,畀阿仔知道我努力過,作阿仔榜樣。小朋友睇媽媽同爸爸唔同,爸爸就算係賣魚佬,小朋友都可以好崇拜佢,覺得佢係成條街市劏魚最快嗰個…… 


去年 10月奉子成婚, Tom與陽光妹 Leanne的兒子杜卓霖翌年 2月出世。《蘋果日報》圖片

老婆話畀我知「有」嗰刻,畢生難忘,好坦白咁講,絕對係唔想要嘅……你問佢哋咁多個,個個已經三十幾歲,佢哋想唔想有 BB? Ronny話,唔係想唔想,係 rea唔 ready。我當時都係咁同老婆講「未 ready喎!」,我老婆勸我生佢出嚟時話:「你一生人都唔會覺得 ready㗎!十年後賺夠錢,又可能會有第二個 plan呢?如果我有病生唔到又點先?你點知十年後發生咩事呢?既然 𠵱家有咗,你又鍾意我嘅,就應該順從上天安排。」佢講得啱喎,唔好話自己唔 ready,有咗就應該要 ready。好似我哋做碟做演唱會甚至出道,校長想簽我哋一樣,我哋都覺得未 ready㗎,你永遠問我,我都會話未係最好、未 ready,咁點嘛?個台擺喺度唔上去唱咩?係唔係同呢個女仔過一世,就正正喺老婆同我講呢一番言論時,我就覺得可以一世啦。兩個人拍拖,鍾意就梗㗎啦,到決定結婚時會諗,大家信念係唔係一致……佢唔只同我信念一致,個信念仲強過我,呢啲女仔去邊度搵? 

說好的 MJ呢?


Mr.五為一體,這一次訪問,卻只出席了四個。約好了的 MJ(譚傑明)缺席,是因為譚爸爸在訪問當天凌晨,因病辭世。 MJ因此全面停工,放下所有安排好的唱片以及演唱會宣傳工作,專心療傷並為父親打理後事。
這一次訪問,主題是逝去的青春,事實上,要告別青春,沒有甚麼比面對生離死別來得更悲壯更直接。套用 Alan的比喻,就把它當成人生這場遊戲的一道關卡,人人都會遇上,過了關,咪升呢囉。
MJ,節哀。 MJ,加油。




MJ父親於上週二( 16日)凌晨因病去世,因此全面停工處理家事。

撰文:朱小博
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Koyo Jeans

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()