close



FACE weekly

一切從地牢開始 羅力威

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

'09參加亞視《亞洲星光大道》,由頭贏到落尾;'10憑自作曲目〈現實不重要〉,以新人及在未出碟情況下入圍「叱 咜樂壇流行榜頒獎典禮」我最喜愛男歌手五強和我最喜愛的歌曲五強。
今年頭終於完結亞視合約,被英皇睇中簽做歌手,上星期日更完成加場首個唱,仲有古巨基做嘉賓,認真「力威」。原來一切一切,還要多得當年在亞視工作的地牢,成就了今天的羅力威。

冠希鬥文樂


26歲,全部歌自己作晒,聲音似曹格又周杰倫,鋼琴達八級程度,首張大碟直接定名《羅力威》,以為極度肯定自己,卻又好謙卑,似足真人樣子乖乖,「唔敢胡亂叫自己做實力派,就讓聽歌的作主好吧。」有這樣實力,完全是天生愛好音樂有關,「由細聽到大都是廣東流行曲,中二過新西蘭到高中畢業,放假有時間就去碟鋪租四大頒獎典禮睇。」最愛四大天王,仲好有研究,「當年所有廣東曲風好受玉置浩二的日本歌影響。」不過最深刻係當年陳冠希與余文樂之爭,「兩個唔淨只係音樂,更加係潮流之爭。」


常被拍到同歌手羽翹拍拖,正面問佢係咪拍拖,佢話唔係,不過講吓講吓又會默認冇反駁,其實羅力威都幾 cute。


上星期日完成首個一連 5場個唱,星期三更有古巨基撐場,合唱了羅力威〈獨男〉一曲,基仔更讚佢唱多兩年就可以去紅館唱。

愛吃假宅男


放在電話內的《漂流教室》,不是新鮮漫畫,羅力威話有時間先睇,家中連一部 PS3都冇,返到屋企有時間,除了作曲,有時間就來 night running,完全唔似外間說他是宅男!

講到潮,羅力威話完全唔曉,「外形上我好被動,一切交由公司負責,自己最主動就係收埋自己作曲。」當化妝埋位拎住部電話睇《漂流教室》第 6卷,住在土瓜灣屋企又立立亂,你我都愛冠他一個宅男之名,羅力威的解釋是:「以前舊公司只係得《亞洲小姐》等大型節目先有得唱,家吓多了宣傳、拍攝,可能兩星期先有一日假期,朋友就以為我匿埋喺屋企做宅男,查實忙到癲。」有付出一定看得見,上星期五訪問後即要趕回九展繼續個唱至星期日,唱後願望好簡單,「上星期試過唱唱吓好肚餓,一落台換衫同事就質我食蕉!」訪問間不停吃公司小賣部魚蛋,訪問後又即刻問同事去邊食嘢,記住咪食辣,養好把聲呀!

地牢是伯樂


雖然開口埋口都話咪講舊公司,不過生於斯、長於斯,羅力威在新西蘭畢業後,先在香港「 hea」了一段時間,自認不太用心讀書,走去工展會兼職賣電器,未參加《亞洲星光大道》前,就是在亞視當音樂圖書館管理員助理,做啲乜?「冇嘢做,部門在舊亞視總部地牢,要行落去仲要經過幾個通風口。」沒事幹,惟有自找樂子,「在公司找到一部當年張崇德用過的電子琴,埋首作曲。有人落嚟借碟先收埋。」就是這 400呎工作空間找靈感,令羅力威更愛音樂,「最愛拎電視成日播的恐怖音樂播住唱歌,個 beat夠勁嘛。」我問羅力威下隻大碟有冇快 beat歌,佢即預告新碟方向,「個唱後開始籌備新碟,來臨會有快歌,要時候練跳舞。」乖仔樣跳舞,我暫未幻想到,期待。

撰文:陳家豪
攝影:黎韋邦
化妝: Cyrus Lee@Beauty Tech
髮型: Jack Hung@Chin G
服裝: Kitterick

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()