close



FBI

吳雨霏林德信鬼祟睇戲

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

隨着吳雨霏同網球王子 Brian復合,前緋聞男友林德信終於甩身。不過, FBI收到風, Brian不滿 Kary過分性感,復合 2個月又再次冷戰。

上週四, FBI去數碼港睇戲,點知撞正 Kary睇《新宇宙威龍》, 11點幾散場, Kary單拖離開數碼港,之後隔 咗 3分鐘, FBI就發現林子祥個仔林德信( Alex)突然出現,好明顯前後腳喎。戴住口罩 嘅 Kary全程𠌥低頭,一支箭就去攞車,之後仲載埋 Lam仔一齊走;呢頭同男友冷戰,轉頭就同 Lam仔孖住睇戲,唔通真係亮起紅燈? FBI打畀 Kary,佢只回應︰「朋友睇戲好正常 啫!」


Kary入行冇耐即同網球王子洪立熙( Brian)拍拖 4年,但前年分手,最近翻撻後又冷戰,認真多波折。


睇完夜場, Kary同 Alex前後腳走, Kary仲刻意戴上口罩,朋友睇戲好正常 啫, 𠵱家前後腳,仲惹人懷疑喎!


Kary仲揸住佢爸爸架寶馬 7系離開,做埋司機車埋 Alex走添呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()