close


軒仔同許廷鏗(右)為嚴勵行唱生日歌,唱到最後一句:「 Happy birthday to you……」後,一直搭實嚴膊頭的軒仔,突然捉實嚴勵行再錫一啖,仲錫到合晒眼幾肉緊!反觀企另一邊嘅許廷鏗就好斯文冇飛擒大咬。

錫出櫃

出基味濃寫真 張敬軒姣錫男人

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

一向深得基民寵愛 嘅張敬軒,雖然冇 A&F班鬼模有 8朱古力腹肌,但勤操之下,原本瘦奀奀嘅軒仔都變咗鋼條身形,年尾更會推出寫真集,變身肌男。軒仔唔只身材大解放,最近仲開屏,週日出席音樂人嚴勵行( Johnny)的生日會,唔只主動攬實主人家唱生日歌,更情不自禁獻吻,之後更 喺微博補句 Love U。嘩!斌女睇到肯定嬲爆!

31歲張敬軒最近忙為舞台劇《我和秋天有個約會》開工,而密友關智斌又成日北上拍劇賺人仔。二人相聚時間少之又少,軒仔冇王管,除 咗開工外,就 喺屋企密密操肌。年底更會推出寫真散文集,搵攝影師 Patt Sham影半裸靚相,早前更上載了一張出浴照,似足基片導演雲翔電影劇照。

High爆隊酒


大隻 咗 嘅軒仔唔只身材大解放,連人都開放埋。週日( 5日)做完舞台劇 嘅軒仔,急不及待出席唱片監製嚴勵行生日會,當晚出席 嘅除 咗有軒仔,仲有曾跟軒仔傳緋聞的許廷鏗及合和董事總經理胡文新等一班猛男。
據了解,當晚穿上粉紅姣 T的軒仔仲 high過壽星仔,周圍搵人隊酒,更主動捉住嚴勵行為佢唱生日歌,興之所至突然錫嚴勵行一啖,令全場嘩然!事後嚴勵行喺 facebook公開呢段生日歌片段,軒仔更嫌唱生日歌唔夠誠意,喺微博補句「 Love You」畀嚴勵行。


軒仔對住嚴勵行又攬又錫,不過軒仔經理人 Bella就講:「佢哋兩個真係好 friend,個 party係軒仔夾埋嚴勵行女友一齊搞(軒仔錫佢喎!),軒仔想嚇到佢盡啫!」


嚴勵行人面甚廣,週日剛舉行的生日會除有軒仔外,鄭融、胡文新、許廷鏗、 Joey Tang及另一唱片監製舒文都有份出席。

微博示愛




嚴勵行同軒仔合作無間,軒仔多首作品及音樂會,都係由嚴勵行一手包辦,唔怪得軒仔錫到佢 燶, 喺微博寫埋 Love You!

半裸晒肌




軒仔年尾會推出寫真散文集,書內照片由攝影師 Patt Sham操刀,封面照更是軒仔的出浴照,意識大膽!

與斌女情淡


據知自從上年關智斌開始北上搵人仔,二人濃情轉淡,軒仔搬離跟斌女寓所接近的西貢舊居後,軒仔便開始寂寞難耐,四圍跟男性密友聯誼。繼早前跟許廷鏗傳過緋聞,上月更被本刊拍得他深宵於中環,在日本餐廳攬實《秋天》的部分男演員,而且目光呆滯。睇嚟斌女拍完大陸劇《追魚傳奇》要快啲返香港軒仔喇!


斌女唔喺身邊,軒仔冇王管不時夜蒲,上月就被本刊拍得 喺中環,同一眾《秋天》舞台劇演員夜蒲慶功,更見仔就攬。


軒仔 孭飛 嘅舞台劇《我和秋天有個約會》上映中,軒仔更會着住條平腳底褲 喺台上做戲,唔怪得之要操 fit啦!


斌女(左一)北上拍劇密密賺,令佢同軒仔(右二)聚少離多。今年 3月軒仔同斌女出街食飯撐枱腳,便巧遇側田等朋友,即刻影相上載 facebook。

星級監製


嚴勵行( Johnny)除 咗幫軒仔之外,亦有幫唔少星煥歌手監製唱片,就連無 綫 嘅小生花旦,陳法拉、林峯和鍾嘉欣出碟亦搵佢幫手編曲、作曲。而且同一眾前輩級歌手阿倫、杜麗莎亦有合作, 喺音樂界絕對吃得開。據知 Johnny有一位穩定女朋友,絕對唔係基男。


嚴勵行為星煥高層何哲圖愛將,經常安排旗下歌手跟 Johnny合作,鍾嘉欣首〈 I’ll Be Waiting For You〉和〈愛得起〉亦係佢做編曲、監製。


啱 啱出碟 嘅陳法拉,碟內三首歌〈一半〉、〈贖罪〉和〈奮不顧身〉都由嚴勵行編曲、監製。

採訪、撰文:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()