close



面對面

瓦努亞肥 林二汶

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

打工仔都說有一天要博一鋪要做老闆,我忘了其實歌星也可以,只要你蝕得起。
18歲出道的林二汶,一轉眼已經 30,賣唱賣聲賣才藝兩年存來的七十萬私己錢,轉個頭為自資新碟《林二汶》 fing清光……蝕就梗,重點是,林二汶就是那種蝕得起的人。
論 outlook,從來沒漂亮過,也從來沒瘦過,第一次上台就被觀眾柴台「好樣衰」,再衰,衰得過第一次?
論收入,雖然不是 Twins,好歹唱得作得音樂會長開長有還是廣告界最搶手的女聲,蝕完,再搵過囉!
至於家庭,林媽媽出名開通,林哥哥一峰第一天入行就已經是自己的老闆,全家都撐,點解唔去馬?
「阿哥教曉我咩叫 fat power。所謂 fat power,你眼凸、鼻扁,總之你邊樣嘢俾人笑,就要以邊樣嘢做武器,終有一日要令到自己為嗰個缺點自豪。」
始終一天,林二汶成為這一代這個圈最會唱也最有想法的肥妹。
如果瓦努亞圖係我想住嘅地方,瓦努亞視係我想睇嘅電視,林二汶,咪係我覺得最型嘅肥妹囉。做肥妹,該做林二汶這種。

賣七萬先有錢賺




11歲開始步哥哥後塵學結他,然後跑商場 show, 18歲認識盧凱彤組成 at17,兩年前分道揚鑣各自發展。舊拍檔繼續泊大碼頭東亞唱片,郁啲都有老闆同巨星 Sammi、 Eason聲援,林二汶偏偏唔志在,係都要自己話事蝕自己啲錢。
唔係話做唱片公司就好冇自由,但係始終喺間大公司入面,我係員工,好多嘢唔到我揀。係我阿哥第一日出嚟已經靠自己,直接影響我,亦都幫我哋屋企 嘅經濟建立咗信心。講到尾,我係諗通咗。根本唔會有唱片公司會投資咁大錢落一個人身上,我係投資緊去我自己嘅事業喎……三十歲喇,三十歲咪博一鋪囉。
做一隻碟用咗幾十萬咁貴,因為我嘅做法好貴,自己請樂手、自己租錄音室,我一個月裏邊每日要錄六個鐘,每分鐘都係錢,仲有後期寄去美國,每樣嘢幾皮幾皮咁加落去就幾十皮㗎啦。我天生唔係做生意嘅人,唔識得壓低製作費,更加唔會壓低我班樂手嘅酬勞。賺錢?隻碟賣到七萬隻、 iTunes狂俾人 download咪有得賺囉……但係有錢賺,我一定要分畀幫過我嘅每一個人,呢條路,冇人幫,我邊有今日?不過今時今日咁嘅市道,發吓夢先啦!我下一個咁大嘅決心,係因為由出道、到單飛,我每個階段學自己應該點樣努力,自己想要啲咩。

我俾人歧視大


雖然預咗蝕,但一個外形不討好的肥妹仔夠膽死掉七十萬血汗錢投資到自己身上,我看到的是非一般的自信。這一世的自信好不容易建立了,林二汶的心聲其實是:「如果有下一世,我想做舒拉寶娃。」
阿哥中學係風頭躉,我唔係。我肥、大汗,唔識打理自己,着藍色旗袍,但係又唔識着打底衫,一流汗就成個印印出嚟,好騎呢。夏天排隊,硬係有啲把口好賤嘅人一齊喺我經過時講:「嘩……水塘呀!」。科學堂分組,我永遠係嗰啲零零丁丁最後剩番嗰個,冇人願意同我一組。初出道第一次去個新人巡禮,人哋出嚟「 he he hom hom」好勁,輪到我哋出場,成場 dead air,仲有人嗌:「好樣衰呀!」我哋唔理咁多照入歌,唱〈始終一天〉,跟住大家一齊拍手。我證明到,有啲嘢喺個台度,我係可以令到你哋收聲。我都覺得好唔公平,點解 model一定要靚、一定要瘦。但係好老實講,換着有一日我見到名牌廣告大海報係一個唔靚又唔瘦嘅人拍,我第一句都要問,點解唔搵個靚啲嘅人嚟拍呀?內在美同外在美都重要,但係外在美都係藥引,吸引人哋埋嚟睇你嘅內在美。當然有外在美,條路易行啲、方便啲。我今世冇一個一嚟就得到所有嘢嘅外表,呢個過程我需要用好多心力同體力去克服,呢樣嘢好美好,但係一次就夠啦,下一世我都想懶啲……


二汶話兩兄妹對得住父母同家庭:「阿媽唔關心我同阿哥鍾意男仔定女仔,淨係關心 嗰個係唔係好人。」


由細肥到大,林二汶說自己被人歧視慣:「細個我都唔鍾意騎呢人,直到中學俾人當面笑,先至發覺原來我係騎呢 嗰批。」


兩年前與東亞唱片約滿,亦與拍檔盧凱彤分開發展:「感情冇變,對我 哋兩個 嚟講係成長階段。」


02年被黃耀明睇中與盧凱彤合組 at17出道,同屆新人有 Cookies、鄭希怡和趙頌茹:「同年好多偶像派,人 哋上台『 he he hom hom』,輪到我 哋就 dead air。」


8月出碟, 9月在演藝學院開 5場個唱,靠把聲,林二汶說錢蝕 咗,一定可以搵得番。

男男與女女




哥哥林一峰一出道已經出櫃,有關喜歡男孩還是女孩的問題,林二汶的答案和前拍檔盧凱彤雷同:「我愛嘅人有男仔亦有女仔。」不過,林二汶回答的再直接一點:「第一個告白對象同初戀,都係女仔。」
我聽過一句說話,有人話我屋企仔又攣女又攣,都唔知父母前世做錯咩事……唔係喺我面前講,係我阿媽上網見到講番畀我聽。我到 𠵱家都好難過,你憑咩斷定我呢世會鍾意咩人,我從來冇話過我係攣,我都唔擔保我下一個鍾意男仔定女仔;你咁樣講都唔緊要,點解要俾我阿媽見到話番我聽?我阿媽嗰個傷心嘅樣,我會記一世。呢啲咪毒囉、黑心囉,你根本唔知人哋屋企發生咩事,首先覺得攣係錯已經唔啱,你仲要講埋阿爸阿媽!點解人哋做呢行,你就有權毒呢?根本我第一日入呢行,已經冇人畀過機會我做直,永遠身邊女性就係密友,男性係兄弟。對我嚟講男仔同女仔都吸引,男人同女人我都會愛上。我試過鍾意男仔,同男仔一齊。我喺愛情裏邊經驗好豐富,呢個係我探索生命嘅一部分,我唔會阻止自己去愛任何一個人,一日未死,我一日都唔知最後嗰個係男定女。
現在,我好開心,雖然最好嘅愛情我未遇上,但係我信因果,我信我每次戀愛,我愛過嘅每一個人,都係一堂課。每個人同我講 bye bye,我冇得揀,我亦會掛住,但佢哋離開時帶走咗你嘅一忽,同時亦都填補咗你嘅一忽。佢哋每個人畀我嘅養分我都帶住,帶一世。




林二汶歷年被偷拍與同性一齊,一概被定為同性密友:「傳媒根本冇畀過機會我做『直』。」


從小在哥哥林一峰影響下學結他、入行、一齊唱歌、一齊開騷,今年甚至一齊建立慈善基金,上陣不離兄妹兵。

對得起


林一峰與林二汶為媽媽寫的〈愛你枕邊暖〉至今網上點擊率三十多萬,二汶唱腔話變就變,扮勻葉蒨文、薛家燕和衞蘭衞詩更是驚艷。

上次訪問林哥哥,已經讚到林媽媽天上有地下無,這次輪到林妹妹,一樣是世上只有:「我阿媽係我最好嘅朋友,佢唔會覺得我騎呢,淨係話畀我聽我好特別;佢唔只係世上第一個覺得我好美麗嘅人,亦都不停鼓勵我去發掘自己美麗之處;佢唔會干涉我同阿哥鍾意男定女,佢淨係關心嗰個係唔係好人。我唔覺得我哋對唔住阿媽,我覺得我同阿哥對得起阿媽、對得起呢個家庭有餘。」
那個說林媽媽上世做錯事的人,才真的是大錯特錯。作為一個媽媽,我倒覺得能有一對為自己作了一首〈愛你枕邊暖〉的兒女,才真的是幾世修來的福分。

撰文:朱小博
攝影:范仲良

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()