close


G.E.M.嘅新髮型唔係個個受,不過,透視背心就迷倒一班台男。

FBI

G.E.M.透視台北

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

上月 27日,巨肺 G.E.M.(鄧紫棋)首次到台北宣傳新碟, FBI當然去捧場,順便睇吓 G.E.M.會唔會約林宥嘉見吓面囉,點知 5日行程排到爆晒,連最後 1日都搞個迷你音樂會兼簽名會,中間得一日前後腳去捧 Radiohead場咋陰功!



話晒首次攻台, G.E.M.亦好識做,音樂會上着件透視背心誘男,雖然只有 70人,但 fans就好 high。 G.E.M.話晒都係林宥嘉女友,台灣粉絲應該都好快接受佢嘅。


唱完音樂會, G.E.M.衫都唔換就急急腳去機場返香港,睇 嚟佢真係好趕時間。


台灣 5天宣傳, G.E.M.都冇時間同男友林宥嘉拍吓拖,臨上機時, G.E.M.拎住電話不停發短訊,發畀邊個先?林宥嘉(小圖)?

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()