肉搏劇照太激要加大黑 bar先出到街, Mia話 Avis外形大隻,其實斯文又怕醜,點到即止唔敢真揸,搞到導演 NG十次都唔肯收貨。

勾義哥

主動伸脷撩娜姐男友 私鐘 Mia:叫佢放膽揸!

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

去年第一集投資少( 450萬)利潤大(票房 900萬),成為同期港產片冠軍,導演錢國偉當然要再添食《喜愛夜蒲 2》。
所謂喜愛夜蒲,離不開酒後亂性搞吓男女關係,上集有 DaDa坐蓮帶旺票房,添食又點少得「戲肉」。好在媽模 Mia不負眾望,演私鐘妹已經去盡,仲識得伸 脷誘男主角 Avis,為套戲唔怕得罪 Avis正印兼經理人公司一姐周秀娜,呢 啲咪 pro囉!

媽模 Mia陳靜儀同「娜仔」 Avis的緋聞年初傳到 𠵱家,無非因為二人年初敲定合拍《喜愛夜蒲 2》要演激烈床戲。電影定於本月 23日正式上映, Mia亦首次坦承,與 Avis其實絕無戲假情真,純屬為場床戲聯絡感情混熟 啲。

唇槍舌劍


電影未上, Mia與 Avis一場由廚房搞到入房 嘅火辣床照率先流出。據 Mia透露,雖然床照感覺似即食,實情係二人先有感情再有關係。
「我 喺套戲入面係私鐘妹, Avis就係大公司擦鞋仔。我 哋第一次見面雖然去 咗開房,但就傾 咗成晚偈, Avis同情我為爸爸醫病所以出 嚟做 嘅苦衷, 嗰晚乜都冇做都照樣畀 咗錢我。我 哋兩個係有 咗感情先,第二次見面,佢見我俾人撩,幫我出頭俾人打,我照顧 咗佢一晚先至有下文。」嘩,繪形繪聲,真入戲喎!


媽模 Mia同娜仔 Avis第一次拍戲就要由廚房搞到入房拍床戲,兩個都話尷尬難度高。


劇情話 Avis英雄救美感動 Mia獻身,實情拍攝時都係 Mia主動,為 咗引導 Avis入戲,更主動伸 脷。


《喜愛夜蒲 2》中 Mia為救病父忍辱跑私鐘,現實中 Mia舊年亦喪父、又係單親家庭要養活一對兒女,一樣搵食艱難。


盛傳娜姐因為 Avis同 Mia愈行愈埋眼火爆, Avis就澄清娜姐明白事理:「我 哋都係為場床戲見多 啲面、熟絡 啲易拍 啲, Chrissie拍 咗咁耐戲明 嘅。」

娜姐走寶


Avis同 Mia處女下海第一次拍戲兼且係拍床戲,事先雖然溝通足培養感情,埋身時一樣尷尬。 Avis仲投訴話大把床戲經驗 嘅女朋友 Chrissie冇過招畀佢添:「佢咁忙,邊得閒呀?拍 嗰陣我真係覺得好尷尬、又俾人望住零生理反應,全靠 Mia主動帶住我咋!」
原來經導演錢國偉睡房播歌再請飲酒培養完情緒後, Mia超快進入狀態:「始終第一次, Avis好避忌就住就住,我忍唔住叫佢唔好驚,放膽大力揸啦,如果唔係導演唔收貨,我 哋咪成晚唔使收工囉。仲有咀戲,為 咗幫 Avis,我有飲酒壯膽,仲有主動伸 脷添!」伸吓脷有得收工, Mia實伸啦!

夜蒲女絕技




上集大收 900萬,導演錢國偉繼續搜羅城中偶像名模,在蘭桂坊延續故事。除 咗 Mia同 Avis呢一對,仲有三對肉搏男女新登場,仲玩埋曾經全城瘋傳 嘅公園野戰男女,話題性比第一集更爆。

連詩雅 濕身激戰




上集做空姐,連詩雅今集搖身做富家女,蒲完搭上攝影師關楚耀。

劉羽琦 迫埋玻璃




錢國偉今集重用無綫三線小生沈震軒,同上過林峯屋企 嘅國產乳牛劉羽琦,玩完公園再戰落地玻璃。

松岡李那 一夜偷情




糖妹男友 Dominic就同松岡李那玩一夜情,嬌小糖妹火併惹火日模好蝕底喎。

採訪、撰文:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()