close


劉翔:我一定要振作起來!我是不會輕易言敗的,這就是我的性格。(路透社圖片)

講奧辦

奧運 last week等睇破紀錄

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

千呼萬喚,中國 嘅劉翔終於 喺香港時間 8月 9日凌晨出戰倫敦奧運 110米欄喇!大家除 咗關心佢同羅布斯、 A米列特同李察遜之間邊個可以奪得金牌外,更想知高手較技下,有冇人可以打破 12秒 87嘅世界紀錄。另一方面,去到奧運尾聲,男子馬拉松、女子 4× 100米跑,以至集合保特、鮑維、禾漢比歷克等 嘅「地上最強」牙買加 4× 100米男子接力隊都好有機會刷新世界紀錄,夠晒刺激!

劉翔新競敵  A米列特


古巴 嘅羅布斯 喺 08年創出 12秒 87世界紀錄後,一直都未拎過大賽冠軍,但今次佢都信心十足,更話「已 95%進入狀態」。( GETTY IMAGES圖片)

好多人都以為倫奧 110米欄王寶座都係劉翔同世界紀錄保持者古巴 嘅羅布斯之爭,其實今次戰情非常複雜,事關美國新星 A米列特就曾經跑出今年最好成績 12秒 93,而且更 喺室內世錦賽 60米欄力壓劉翔,連教練孫海平都話佢「或成主要對手」,可見相當厲害,同場仲有現今世界排名第一美國 嘅李察遜。不過,由於個個都咁犀利,就有機會將羅布斯保持 咗 4年 嘅 12秒 87紀錄打破,劉翔 6月時就曾 喺超風速情況下平 咗呢個世界紀錄,倫奧再創佳績絕對有機。

項目:男子 110米欄
香港日期: 8月 9日
香港時間: 02:15am(準決賽)、 04:15am(決賽)
刺激度:★★★★★( 5粒★滿分)

非洲長氣袋 馬古破紀錄


賽前預測話呢面馬拉松金牌已經係馬古 嘅囊中物,反而大家都係估佢可唔可以打破自己保持 嘅世界紀錄。(路透社圖片)

為 咗紀念馬拉松對奧運會 嘅意義,所以自 04年雅典奧運開始,男子馬拉松就成為最後一個比賽項目之餘,更係唯一 喺閉幕禮上進行頒獎 嘅項目,並將當時 嘅最好成績,改稱世界紀錄。而 喺 11年創造 2小時 3分 38秒世界紀錄 嘅肯雅長氣袋馬古,今年更有機會一次過奪金兼破紀錄。事關 喺去年柏林馬拉松上,佢 喺開賽 嘅後半段,已成功放甩舊紀錄保持者埃塞俄比亞 嘅基比拉沙。之後佢一路 keep住最 fit狀態,更話有信心 喺倫奧 42.195公里 嘅賽程上創新紀錄。


作為觀眾,其實都想埃塞俄比亞 嘅基比拉沙有好表現,可以同馬古由頭鬥到尾,咁就好睇喇!(美聯社圖片)

項目:男子馬拉松
香港日期: 8月 12日
香港時間: 06:00pm
刺激度:★★★

地上最強  4× 100米


有保特坐鎮 嘅「地上最強」牙買加接力隊, 11年 喺韓國大邱世錦賽創下 37秒 04嘅新世界紀錄,唔知今次有冇可能再推入 37秒內?(美聯社圖片)

剛剛睇完保特 喺 100米跑奪金兼破奧運紀錄,話咁快又可以睇到牙買加「閃電俠」再登場!今次佢更聯同前世界紀錄保持者鮑維、 11年世錦賽冠軍禾漢比歷克同卡特,一齊代表牙買加參加男子 4× 100米接力賽。 喺上年世錦賽,佢 哋 喺鮑維受傷缺陣下,都成功刷新世界紀錄至 37秒 04,今次鮑維落場,要再創新紀錄絕對唔難,難怪外國媒體都公認牙買加接力隊係「地上最強」!同時亦唔好忽略保特 喺 200米單項上,亦好有信心創下 19秒內 嘅世界紀錄啊!


除 咗 4× 100米同個人 100米,保特話自己主項其實係 200米跑,更「希望能成為第一位跑進 19秒的人類。」(美聯社圖片)

項目:男子 200米跑
香港日期: 8月 9日(準決賽)、 8月 10日(決賽)
香港時間: 03:10am(準決賽)、 03:55am(決賽)
刺激度:★★★★

女子接力勢均力敵


倫奧女子 4× 100米接力,主要都係睇積達(左三),可唔可以出番個人 100米只輸 0.03秒畀費莎嗰口氣喇!(美聯社圖片)

女子 4× 100米接力方面,牙買加接力隊有啱啱拎咗個人 100米金、銅牌嘅費莎同甘普爾在陣,實力不容置疑。不過另一邊美國隊亦狀態大勇,既有個人 100米銀牌得主積達,而且更 喺 4月費城賽跑 4× 100米接力,跑出今年最快 嘅 42秒 19,所以奪金同破紀錄機會一樣咁高!

項目:女子 4× 100米接力賽
香港日期: 8月 10日(第一輪)、 8月 11日(決賽)
香港時間: 03:20am(第一輪)、 03:40am(決賽)
刺激度:★★★★★

撰文:張穎麟

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()