close


莊冬昕錄音室放滿歌手的 CD,裝修絕不古怪。 29歲的他堅持戴黑超和披絲巾,佢話近排愛上阿拉伯文化,所以打扮成阿拉伯人,貫徹古怪性格,但對於前女友鄭融和阿嬌則絕口不提。

搜尋氣

莊冬昕 膠歌係洗腦歌

2012年08月08日 ~~ 第272期 Face

莊冬昕(音因),年度「膠歌王」,由年頭創作〈食軟雪糕〉到最近〈怪叔叔跳古怪舞〉都膠到爆,〈食軟雪糕〉的網上點擊率累積過百萬,是 YouTube打個「食」字第一個出的關鍵詞。 29歲打扮古怪、曲風另類,人人話佢騎呢,但佢就話自己好正常,更加少理網友惡搞恥笑。唔怕你鬧,最怕你唔講!




07年的莊冬昕,還未愛上戴黑超。近年黑超成為佢嘅造型之一,佢話無論做音樂或工作都一定要戴,除非主辦單位要求,否則好少會見到佢真樣。

我 7歲全家移民加拿大,搞到我冇晒朋友。由細到大我都唔鍾意音樂,但好鍾意打拳同功夫,打到可以入國家隊。直至 16歲 嗰年,我出街玩撞親個頭,醫生話唔可以再打拳,當時我真係好 lost,好似乜都冇晒,於是我聽音樂嚟解悶,嗰陣先開始鍾意音樂。
我 嘅生活好簡單,唔鍾意特權。我又唔係明星,好似去餐廳,人哋見到我即刻畀張枱我,呢 啲我最討厭。家幫人作歌、電影配樂同寫廣告歌搵到 嘅錢足夠我過生活,錢多唔代表我會開心,唔可以用物質衡量。

我覺得自己係人格分裂。寫〈食軟雪糕〉同〈怪叔叔跳古怪舞〉都係想開心。呢類型 嘅歌我知道其他歌手唔會唱,就算佢 哋 ok,佢 哋公司都唔會畀,始終歌手有形象,但我就冇所謂。
網上好多人話我係傻仔、白癡仔,成日作埋 啲膠歌,其實膠歌只係一個名詞,我認真咁講就叫呢類做 K啲嘅洗腦歌。負評我唔會嬲,反而覺得好好笑,佢 哋好有創意。我日日追留言㗎,睇吓佢 哋寫乜畀我,我知道有 啲人係對人唔對事,冇睇過 MV就直接畀負評,咁又點 啫?我作得出預 咗啦!每個人有唔同意見,我啲歌都喺度惡搞緊,唔怕被人惡搞番喎。


最新作〈怪叔叔跳古怪舞〉上載兩星期,點擊率近 16萬(至上週五)。怪歌有市場,莊冬昕話 8月會輯錄成 EP出街。


〈食軟雪糕〉是莊冬昕第一首洗腦歌,狂 loop 82次「雪糕雪糕」,點擊率由年初累積至今達百萬,勁過好多 K歌。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()