close

今屆奧運,在一個距離大家十二小時飛機航程的倫敦舉行,大家未必有動力捱眼瞓睇比賽,不過當發現來自世界各地嘅型男索女參賽選手時,相信就算對體育幾冇興趣,都會有興趣睇吓肉!

剛過去的個幾星期,先有體操界代表阮馬素,甫登場即秒殺女粉絲;再有請兩位嫩口跳水選手美亞斯和戴利,示範引人入勝的沖身場面。而嚟緊賽事,男士們則可以喺體操同田徑項目度,搵搵如阿當斯、維姬捷域等索女大飽眼福。

馬素特別為其個人網站拍攝的一輯型仔相,大晒肌肉,冧死粉絲。

德國 體操選手阮馬素Marcel Nguyen

年齡:24歲

身高:5呎5吋半

在社交網站見得最多的一定是馬素這個chok甫士。

洗版之王

「嘩,好靚仔呀!」這句應該不是看運動節目時的意見,不過當你看到擁有越南血統的德國體操運動員馬素後,好難不先以貌取人。自從馬素在奧運體操項目中亮相後,他的照片便被各社交網絡瘋傳,絕對稱得上「洗版之王」!

馬素爸爸是越南人,所以他有個越南姓氏Nguyen,馬素的越南原名還叫阮文明龍,名字好有書卷味,不過他的正職卻是軍人。馬素於四歲開始玩體操,最拿手玩雙槓,○五年晉身國家隊,○八年其實已參加過京奧,不過今年再登場,他已經型咗潮咗又man咗,仲要攞埋全能項目銀牌,正宗操得又睇得,難怪秒殺女粉絲!

今年五月在心口刺上巨型紋身:「Pain is temporary Pride is forever」,靈感來自他一位玩鐵人耐力賽的美國朋友。

在多項體操項目中,馬素展示了其能屈能伸的肌肉,難怪被網民稱他為「屈肌王」!

去年一幅攞獎照,展示了他掌心多年「操」得多的磨損。

馬素身為德國人,當然揸德國出產的寶馬3系跑車。

據聞馬素的女友擁有亞洲血統,兩人在牀上聯誼的照片,令不少粉絲嬲爆!

馬素在德國已是知名人士,早前他舉行簽名會吸引不少人排隊。

小時候的馬素已經眼大大,他在練習空檔時站在鞍馬隔鄰留影。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()