close


吳先生當日見合約上剔着「 now SPORT精選」,以為可看英超、西甲,故立即簽約,最後卻發現所的是上網合約。(鄒潔珊攝)

投訴

睇波變上網  nowTV蠱惑

2012年12月13日 ~~ 第1188期 香港《壹周刊》

來季英超播映權由電訊盈科旗下的 now TV成功投得,惟本刊近日收到投訴,有讀者為看英超而安裝 now TV,卻在職員誤導下,簽下網上行的寬頻上網合約而非電視合約。

吳先生是英超球迷,為追看賽事,一直都有安裝有線電視,九月中他收到 now TV的推銷電話,「本來諗住仲有成年,唔使裝住,但個 sales話有個 cold call客戶專屬優惠,可以優惠價二百蚊裝個體育精選頻道,到時一樣睇到英超同西甲,仲送埋上網。我見咁抵,最後決定簽兩年約。」
由於電話客戶無法即時簽約, now TV安排員工上門,讓吳先生簽訂合約,「佢上嚟嗰晚成十一點幾,好快咁揭份合約,我都未有時間細睇,就叫我簽。我當時見到合約上剔住『 now SPORTS精選』,以為冇問題就簽咗。」
豈料至十一月中, now TV員工上門替其安裝電視接收器後,吳先生卻發現該體育頻道原來不播放任何球賽,只有足球賽事精華及其他體育節目。「即刻打電話去問,啲職員話我簽嘅係一份網上行嘅寬頻合約,個體育台就係免費贈送嘅精華頻道,根本就冇得睇波!」


now TV成功購得未來三季的英超播映權,球迷「轉會」前記謹睇清合約。(美聯社圖片)


律師何傳經認為,事主有理據推翻合約。

承認有誤導


吳先生後來向 now TV投訴, now TV承認職員有錯,但卻企硬要吳先生賠償毀約金,才可再跟他簽訂電視合約,「佢哋職員翻聽錄音,都話個 sales當時有誤導,但就話我已經簽咗約,所以一定要賠錢斷咗張約先可以再轉約,話斷約費最多平一半(即一年)俾我。佢哋職員誤導,仲要我賠番二千幾蚊,有冇搞錯?」

專家話 有理據推翻合約


記者翻查吳先生與 now TV簽訂的合約,發現合約上多項重要資料都未有填上,如客戶資料「經核實」一欄未有畫剔,亦沒有填上職員資料及申請日期。
律師何傳經指,合約多項資料留空,足以證明 now TV職員當時未有解釋清楚合約便着吳先生簽名,再加上若職員曾承認有誤導,吳先生大可訴諸小額錢債審裁處,贏面極大,「法庭會考慮事主喺被人誤導的情況下才簽約,好大機會推翻份合約。其實 now TV見佢係小市民,想賺多啲先會企硬唔幫佢轉番份約。」

回應 趕唔切拒覆


本刊把吳先生投訴轉介至 now TV,但發言人卻指本刊只給予他們兩天時間作回覆,太倉卒,趕不及回應。(馬梓皓)

壹判官


now TV誤導在先,仍厚面皮要事主賠錢,固然唔啱,不過讀者們亦應睇清楚先簽約,下次就唔使拗餐懵!

評分:劣劣劣
(五個劣為最嚴重)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()