close


Michelle身前這張黑胡桃木製的大餐枱用後都會出售,「總之乜都唔會嘥。」 

名氣生活

張王幼倫 撐香港

近年香港人怨氣重,快樂指數低企,珠寶設計師、嘉頓新抱張王幼倫一於要為港人注入正能量,動員她與一班香港富豪組成的領賢慈善基金,下月十三號在 Hotel lcon搞「香港!香港!」籌款晚宴,製作班底、表演嘉賓都是本土出品,張王幼倫仲拍心口話:「我唔會走。啲人成日話外國好,其實係身在福中不知福!」

童年回憶

以張王幼倫( Michelle)為首的領賢慈善基金,創會成員個個猛料,包括旅發局主席林建岳、恒基李家誠、新鴻基郭炳湘、南豐集團陳慧慧等,就連白雪仙也新加盟成為領賢榮譽顧問,「陳寶珠同梅雪詩就做我哋 artist in support。」
Michelle一向要求高,她搞的活動絕對有 Q嘜保證。今次她又向高難度挑戰,不但要不同餐廳的米芝蓮大廚合作菜式,仲要一晚玩三款 dining。為了令身處宴會廳的賓客可以「瞬間轉移」, Michelle會利用幻燈、酒店侍應的服飾和食物等,帶出三個不同場景,「香港除咗有 fine dinning,仲有好經典嘅大牌檔、避風塘美食。」出身於杏林世家的 Michelle都食大牌檔?「哈哈!雖然屋企有兩個醫生,但我細個都照喺街邊篤魚蛋、豬皮,生冷嘢都食,我好鍾意刨冰,以前中環有間馬來亞餐室,真係用大嚿冰刨出嚟,加紅豆同鍊奶,好好食!」銅鑼灣避風塘她亦去過一次,「我哋坐喺隻艇度,有其他艇划埋嚟俾我哋揀海鮮、點歌,我記得佢哋唱啲歌都好抵死得意,呢啲都係我哋嘅 memory。」



黑胡桃木枱中間內藏燈泡,令縷空的領賢字樣於席間發亮。 

土炮精英

Michelle每次搞 event都有 concept,今次籌款晚宴主題是「香港!香港!」,當晚用的幾十張枱、數百張椅、餐巾、托盤、侍應的制服等都是特別設計,「今次我想標榜香港有好多精英、土產 talent。」負責整個 production的 Base Creative夫婦檔 Norris和 Albert,是演藝畢業生,而 Poly出身的 Kent負責設計餐枱和椅,「因為大牌檔, Michelle想要張摺凳,有中式元素,又要舒服同 classic。」終於他花了大半年時間,做了多個辦才設計出這張終極最强武器—— elegant版摺凳,「凳嘅版權送咗俾領賢,其他人有興趣可以訂做唔同物料嘅凳,馬毛、木面都可以。」正在試坐摺凳的 Michelle喜孜孜地說:「 Hotel Icon已經話有興趣買呢批凳。」為了減省製作成本,原來她也會幫襯淘寶!「淘寶有好多嘢又平又靚,好似七彩飲管,用一次唔好嘥錢,盡量減低成本。」


晚宴即將埋身,負責製作的 Norris和 Albert(左一、二),以及設計枱、凳的 Kent都爭取時間向 Michelle報告進度。 


摺椅有明式圈椅元素,但可以暢順地摺合,一張一張地疊起來。

殺入紅館

「香港!香港!」不但有得食,仲有得買,林建岳、唐英年和澳博執行董事吳志誠都各自捐出私人紅、白酒珍藏拍賣,「佢哋都係世界知名嘅 wine collector,唐英年同 Peter(林建岳)都捐咗幾十萬酒, Louis(吳志誠)嗰兩支都好有來頭,有古仔。」 Michelle更與蘇富比合作,一於為慈善賺到盡,「有部分拍賣品唔會喺當晚 complete,因為現場未必有知音人,拍賣出價最高者仲要等十一月蘇富比公開拍賣,總之一定要拍到至好價錢。」
最特別是晚宴的表演部分,會移師到紅館,欣賞搶到爆的陳奕迅演唱會,「 Eason係領賢青年大使,當晚佢嘅演唱會會為領賢有特別安排,鋼琴家郎朗、結他演奏家楊雪飛、小提琴家文薇,仲有世界拉丁舞冠軍 Troels Bager、 Ina Jeliazkova都會同台演出,用以表達香港係一個國際舞台,音樂無分國籍。」
為了配合演唱會的時間,晚宴五點半已開始酒會,六時有得食,「啱啦!幫我話俾人知,我哋一定會準時入席,因為嗰晚有好多環節,食飯、拍賣之後,分批過紅館睇演唱會,有咁多嘢,唔遲得㗎!」


特別設計的三款制服,包括代表避風塘的黑 tee,口袋位有插原子筆位的大牌檔白色 tee,至於 fine dining的制服……「呢件要保密,唔想冇晒神秘感。」 


領賢的善款會用喺邊?當中包括今年五月贊助由康文署主辦,全球首席女高音 Renee Fleming的演唱會,和翌日在演藝的 master class。

甜品由君悅負責。 

晚宴第一道菜由 Caprice和 Petrus的大廚合作(右圖);第二道菜更加埋 BOMBANA的大廚一齊煮。 


就連托盤都會隨着場景轉換。 

價高者得

林建岳為慈善割愛,捐出這支 Chateau Mouton Rothschild 1986拍賣。


 

出名愛紅酒的唐英年捐出的佳釀,包括十二支 Haut Brian 1990。


 

吳志誠捐出的 Chateau Palmer 1961已買少見少,非常罕有。




撰文:李美媚 
攝影:葉志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()