close


這堵懷舊街邊檔的牆身和街市膠燈,成了大面子的標記,「用摺枱摺櫈,有街邊大牌檔感覺。」 

名氣生活

李麗娟兒子 創業賣麵

前民政事務局常任秘書長李麗娟兒子劉堃,一月小登科後,今個月又榮升老闆,在灣仔開車仔麵檔,開業以全港最抵的試食價十八元三餸吸引街坊,其實他除笨有精,「寧願初初抵食啲,因為無咁多錢賣廣告。」

大面子

劉堃( Chris)和兩個朋友夾份開的車仔麵檔位於灣仔警署附近的謝斐道,三星期前才 soft launch,問他投資了多少?「呢啲 topic好敏感!」鋪頭名叫大面子,原來他的母親李麗娟和好友金山太子爺羅揚傑也有份俾意見,「 Brainstorm咗三十個名,羅揚傑話車仔麵是平嘢,你改咁大嘅名有 contrast,幾得意。」
四百呎鋪坐到約三十人,香港講最低時薪,大面子的員工比最低工資更高,有四十二元,「寧願俾多少少搵個勤力啲。」有時 Chris也客串洗碗,「香港經濟好,時薪四十二元以上都無人嚟洗碗,肯洗碗可以來搵我。」
香港租金趕盡食肆,這裡月租七萬,車仔麵由十五至三十六元不等,點做?「每日賣三百碗才 break even,我目標四百碗,我唔使賺到開巷,客覺得抵食開心,當做咗件好事。」好事還包括他們的湯底是無味精,較健康,「係菜純素煲出來。」此外,他們的魷魚會用配料浸兩日,雞翼亦先用鹽及暖水去雪味,用白滷水浸一日一夜,最後用黑滷水烹調;溏心蛋亦以六十幾度煮一小時,再加入滷水,夠晒入味,「一分鐘的麵包涵幾日功夫。」採訪當日,有食客想食濃味, Chris說:「想唔清淡,可以揀餸溝,我哋咖喱魚蛋又醃又浸,俾人有多啲選擇。」
試業時有三十幾款餸,後來發現只有十多款較受歡迎,所以有些餸已被剔除,「寧願貴精不貴多。」


今年初,劉堃和律師女友蘇雯華(圓圖)結婚,做奶奶的李麗娟笑得開心。 

主廚落場時,他會親自入廚淥麵,讓師傅休息吓。 

這就是十多種蔬菜調製、 100%無加味精的清湯底。

鋪頭外貼滿廿六元七餸及十八元三餸的海報強攻午市客,「夜市比較靜,首要搞掂 lunch。」 

人多時,他會幫手落單,與街坊寒喧。 

Chris會和主廚林師傅一起度新菜式,「要有啲 special,如今週特別餸。」

試食無數

Chris笑言未入行前,以為咖喱魚蛋最搶手,事實是蘿蔔最受歡迎,「之後係雞翼、咖喱魚蛋、豬紅及上海雲吞。」原來幫父親打理物流生意、又做投資的他,一直想創業做飲食,為開檔,他試了無數間車仔麵檔,「自己和老婆也愛食車仔麵,車仔麵是香港五、六十年代一種大牌檔文化,我想將呢樣嘢重新搞起佢。表弟 Sean(李桂蘭的攝影師兒子)話影多啲麵相,佢應承幫手。」如果街坊知麵檔是李麗娟兒子開的話,壓力會否更大?「知唔知都盡量做好,我哋最緊要好食、抵食。」


必食推介滷水雞翼蛋麵 

廿六蚊七餸麻辣嗱喳麵 

咖喱魷魚魚蛋油麵 

鋪面不太大,但尚算坐得舒服。 

撰文:李苑欣
攝影:葉志明 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()