close
龍小菌扮少女 唱「嘟嘢版Gwiyomi」

相信大家的面書每日都梗會有一兩條Gwiyomi洗板,就算啲妹妹幾咁得意可愛、或者啲正妹着得幾咁性感都好,睇得多都可能有啲膩,而日前街網唱作音樂人龍小菌,就玩玩新意思,將Gwiyomi改頭換面調整過啲歌詞,搞咗個騎呢版Gwiyomi叫做〈I'm Happy〉,即時引來極大迴響,有讚有彈,有人就多謝佢咁話:「終於可以由原版日日洗腦洗板的苦海解救出來」、有人鐘意佢歌詞中的個「嘟」字帶有鹽花,不過亦有人批評佢抄橋唔夠高明。

 

片長五十九秒有字幕,就淨係一貫龍小菌嘅作風唔係無頭就係包頭,真係有啲咩咁唔見得人?

龍小菌扮少女 唱「嘟嘢版Gwiyomi」

〈I'm Happy〉歌詞:

I'm happy I'm I'm I'm happy

眼碌碌嘟嘴大大大肚dum 鬆弛 鬆弛

其實我細細個個人人話我得意得意

我個心口得勇字 嘟我需要及時

笑我好低b 小心打乞嚏 太不智

乞嚏

你說我無恥 I'm sorry

我說我傻子 I'm funny

撩一撩鼻子 kimochi

kikikimochi kikikimochi

最愛吃魚生 sashimi

我永遠唔點 wasabi

我最怕人唧

唧唧唧唧唧唧

my body

omg

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()