close


一唔使埋位,林峯就會攤喺張櫈度講電話,劇本就掟埋一邊冇乜睇過。 

探熱針

減產拒拍劇 林峯 hea住做

自從林峯公開同千語 BB拍拖後,經常掛住瘟女,事業變得無心戀戰,近日在橫店為劇集《陸小鳳與花滿樓》開工,日日 hea住做,講電話多過睇劇本,甚至搵替身「頂包」入鏡唔願拍。
據知,林峯已向樂易玲表明,日後會逐步減產,無綫叫到都無面俾,目的只為同千語 BB爭取時間相處,並打算兩年內結婚。

禁女友探班

由於上海及江蘇一帶爆發 H7N9疫情,目前正身處橫店拍攝大陸劇《陸小鳳與花滿樓》的林峯,與病毒源頭區域相當接近,為加強防範,每日都做足預防工夫,在片場經常戴上口罩。
據知,暫時未有工開的吳千語,原本打算人肉速遞飛上橫店陪男友開工,但林峯怕女友有危險而阻止,寧願自己辛苦,問劇組度期攞假經常兩日一夜飛返香港同 BB(林峯對吳千語暱稱)短敍。
吳千語亦大方承認男友阻止她前往探班,「林峯怕我有事,叫我唔好探班,佢為咗工作要留喺橫店就無得揀,不過佢好為食,我成日提佢唔好亂食嘢,唔好食內臟,同埋會買定啲乾糧同即食麵,等佢帶上去。」十足廿四孝女友。


林峯之前幫 TVB拍過不少古裝片,騎馬絕對難佢唔倒。 

拍騎馬戲份,林峯就出動「武裝」,當拍大頭 chok時,就親身上陣,其他場面就搵替身搞掂。 

在片場林峯經常電話不離手,不是講電話,就是用微信同女友談情。 

通告上列明林峯所演的陸小鳳有「文替」跟場。 

替身上陣

見唔到 BB,林峯拍戲更加分心,每逢唔使埋位,大部分時間都會坐埋一邊,大爺般攤在尼籠椅上,同 BB傾電話、玩微信,間中才攞起劇本望兩眼,導致成日 NG,令劇組叫苦連天。
談情大晒,林峯更無理到要求劇組安排替身隨時候命,無論拍動作戲,抑或文戲,只要見唔到自己大頭 chok樣,全部交由替身上陣,自己就可以提早收工,工作態度 hea爆。


劇中林峯與女主角斕曦有不少對手戲,但千語 BB可以絕對放心,林峯對大陸女仔見過鬼都怕黑。 

林峯自從同吳千語拍拖後,性情大變,一向是花花公子的他竟然甘願為一棵樹放棄整個森林。 

兩年內結婚

其實林峯自從同千語 BB拍拖後,事業變得無心戀戰,甚至已向無綫高層樂易玲表明態度,拍埋《陸小鳳》之後要停工放假,日後工作更要求全面減產,無論拍劇、唱片、開演唱會,全部貴精不貴多,拒再密密做,怕無時間拍拖,所以無綫在下半年開拍的劇集,林峯全部榜上無名。
「阿峯今次對千語好認真,佢好想享受吓真正拍拖嘅過程,唔想再好似之前幾次咁玩玩吓,佢認定咗千語,想兩年內結婚,其實之前佢兩個去沖繩旅行,阿峯有同女友求過婚,佢哋仲買埋戒指戴喺無名指,不過嗰次阿峯似係試探性質多,相信之後會再認認真真同千語求多次婚。」林峯身邊人說。


食飯期間,林峯都係掛住同女友電話傳情。 

橫店位於蘇杭一帶,為免染上 H7N9,林峯很多時候都帶上口罩。 

被林峯禁止探班的吳千語,唯有等林峯放假返港先有機會見面。 

林峯每逢出入公眾地方都相當鬼祟,用帽笠頭遮住個樣怕被人發現。 

愛出面

以前林峯每次拍拖都死口唔認,好似同潘霜霜要爆出床照,先勉為其難認女友,但今次同千語 BB就唔同,愛得高調。

公開多謝

今年初林峯在勁歌頒獎禮中奪得「最受歡迎男歌星」,在台上他公開講多謝 BB,後來林峯承認是多謝女友吳千語。

認做家人

吳千語公開稱呼林峯做「阿文」(林峯真名林匯文),事後林峯表示只有家人才會這樣叫他,他默認女友地位已等同家人。

三度遊埠

今年二月林峯同吳千語先後到東京、沖繩及米蘭,最初吳千語否認有同林峯同房瞓,但被人取笑扮純情,之後她轉口風話絕不會意外懷孕。


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()