close


客廳沒有電視機,因她怕電視的雜聲會破壞面前的海景。

私家居

有 View有 Feel

2012年11月08日 ~~ 第1183期 香港《壹周刊》

每個人心中都有一間 dream house,這個位於九龍站的一千三百呎天璽單位,屋外是無敵海景,屋內燭光處處,情調十足,屋主周小姐說:「望住個日落,睇吓 啲船仔,睇到個海,揸住杯香檳,個 feel好正。」

情調海景


曾經與岳少舊女友陳浥萍開美容院、現為 Laser Central激光皮膚中心老闆娘的周小姐,對住屋的要求,最講究 view及 feel,而這個擁有無敵海景的單位便 啱晒她心水,「我入到 嚟呢度 嘅時候,最鍾意就係個 view,因為個窗係一排過,壓迫感冇咁大,所以我張梳化都係特登向住窗擺放,有時坐 喺度,望住 啲船仔,望住個日落,睇住個海,覺得好寧靜,飲杯紅酒或者香檳,我覺得好 relax。」
除了 view夠正,周小姐亦很喜歡有情調的布置,花、香薰及蠟燭便最能營造情調的效果,「花同蠟燭我好鍾意,去到邊度我都會擺。我覺得女人有 啲蠟燭點綴吓好似 warm啲,哈哈,香薰我就鍾意有少少玫瑰味。」至於花,玫瑰、百合都是周小姐喜愛的種類,不過插真花會惹來小蚊螆,周小姐亦有辦法,「我會點蚊香,同埋有 啲蠟燭可以驅蚊蟲。」


左邊是文殊菩薩、右邊是祂的護法,是以前的喇嘛一邊唸經,一邊用金漆畫的,有過百年歷史。


放在窗台上的蠟燭既可散發香氣也可作點綴。

化繁為簡


周小姐說以前愛古靈精怪傢俬,一屋擺滿裝飾品,或者自己喜愛的 vintage家品,現在的她雖然亦會放一些 vintage擺設,但數量卻大減,因為旨在點綴;例如客廳兩幅超過一百年的菩薩畫像、飯廳的一套古董銀器茶具、主人房的木製古董梳妝枱等,「以前好鍾意擺好多 decorartion,而家想返到屋企簡單 啲、舒服 啲就夠,如果太多 嘢,搞到自己仲好似好多 嘢 喺個腦裡面。」至於顏色方面,白色是基本顏色,但周小姐亦希望有點色彩作襯托,所以客廳白色的梳化會配上彩色條子的背墊。另外,全屋大部分傢俬都是木製,「木比較容易打理,睇上去冇咁多花巧,實際 啲,同埋會有種好 warm嘅感覺。」


十年前購自英國的古董銀茶具,約萬多元。


周小姐喜歡請朋友到家中開 party,一張長的餐 枱自然少不得,玻璃餐 枱及餐椅購自 Tequila KOLA,合共三萬多元。


廚房的 Miele焗爐、燒烤爐等一應俱全,「廚房成組 嘢差唔多一百萬。」


周母有時會到家中作客,所以客房是中式設計。

高床收納


香港人就是多雜物,所以大大小小的櫃子出現在屋內是平常不過的事,有些設計師為了美觀,會以隱藏的方式去設計一些收納櫃子;周小姐亦不例外,客、飯廳分別只是放了一個櫃,其餘雜物全部收在房間,「主人房、仔房同客房 嘅床都係訂造,你知啦,香港地方細,呢度話就話千三呎多 啲,但其實實用面積唔太大,所以床下面全部都係 storage。」高床原來不單只有軟枕,還有大量的收納空間。




主人房內的洗手間是屋主最愛,「冬天最好,可以浸住 喺度睇電視,好 relax。」


兒子熱愛飛機,正在美國修讀航空課程,小時候砌的 lego飛機保存至今。


兒子房間以藍綠的床單及咕作點綴。


約四萬元的木製古董梳妝 枱,廿多年前於連卡佛購買。


主人房的設計簡約,木製高床是訂造,床下有很多空間用作收納雜物。

撰文:王健美
攝影:李敏軒 
插圖:王健威

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()