close


插圖:Wendy

揞名爆

拜金成性「假鬼妹」小便宜都貪

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

媽咪姐成日同啲世姪女講,想嫁個有錢人唔係錯嘅,邊個女人唔想有安穩嘅生活先!之不過,如果眼中淨係有錢,無晒自我又唔自量嘅話,咪會好似公仔箱嘅「假鬼妹」咁,以為執到個名門「靚橙」,「嗱嗱聲」揼咗個人人話正嘅「桔」,最終咪俾全世界睇清佢嘅真面目, total lost囉!

你問呢位拜金女知錯未?性格嚟㗎!邊有咁易改吖。最近又有靚太老友爆料,話佢有個 friend開咗間舖頭仔,咁啱搭上搭搵咗「假鬼妹」做少少宣傳。人哋係小本經營,原本無諗過要勞煩「大明星」嘅!不過,既然朋友話同「假鬼妹」幾熟,店主先敢搵佢去舖頭影幾張相,仲特登準備咗封利是,又諗住送啲小禮物做回禮。
估唔到嘅係,呢位出名拜金嘅小姐一去到,老實不客氣咁掃視一圈,跟住就話要飾物啦手袋啦,仲唔止要一隻色一個款,而係幾隻色都要個個款都攞。嘩!人哋間舖仔細細,唔係乜嘢大集團,俾你咁樣攞法,真係面都青埋!但「大明星」開到口,局住俾啦。雖然,對拍個廣告都收唔少錢嘅「假鬼妹」嚟講,嗰啲手袋飾物算係啲乜嘢錢吖!但人哋小生意嚟咋,好心佢就咪貪得就貪啦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()