close


金萱兒平常出活動或拍寫真,幾性感都 OK,但拍電視劇則性感免問,今次喺《女人的香氣》賣大包,全為搶救收視。

出外埠

金萱兒破戒「騷咪」

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

韓國女星除 咗出席乜乜影展、物物大賞先會「波光粼粼」外,等閒日子都仲係比較保守。不過近年情況有變啦, 喺電視劇出現 嘅女藝人都興起愈 着愈少,尤其一眾踏入 3字頭 嘅中女藝人更紛紛趨向呢個轉變。




出道 15年, 36歲 嘅金萱兒,雖然平時都不乏性感衣 着,但 喺電視劇《女人的香氣》就破戒第一次 着上性感泳衣。你咪理,該集收視即跳升到 15.6%。除咗金萱兒外, 啱 啱 30歲 嘅劉仁娜, 喺新劇《仁顯王后的男人》入面,無遮無掩下嚟個脫衣騷,收視率就衝到 12%。事業線始終係收視靈丹。

劉仁娜出道差唔多 10年,一直係二線頭,《仁顯王后》首次擔正,一定搏到盡啦。


劉仁娜




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()