close


法拉連推兩劇,不過轉頭又返大陸接內地劇做配角搵真銀,明剃樂小姐眼眉,難怪被踢出今年賀壽名單之列。《 FACE》圖片
俾條生路我!(設計對白)

娛聞樂

嫌戲少推劇激嬲樂易玲 陳法拉派大少祝壽補鑊

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

每年有份獲邀出席 TVB高層樂易玲生日派對的藝員,猶如未來一年得寵指標。上周五晚( 6月 29日),樂小姐提早慶祝 53歲牛一,即使八號風球下,仍有大班藝人濕住身仆去為她賀壽。
每年就算幾忙都一定為老細贈興的陳法拉,今年卻一反常態,全晚竟然 no show。據知全因她連環推劇激嬲樂小姐,被踢出「賀壽名單」之列。知衰的陳法拉當晚急急派出平日唔愛 social的男友薛世恆做和事老。為樂小姐,薛世恆局住陪壽星女唱歌娛賓,更留到散場至走。呢個男友都算唔話得。

去年尾失落視后後,不忿的陳法拉以「面癱」理由請假足足半年,聲稱返美就醫,推了四十集長劇《名媛望族》,其間卻經常精神奕奕出席活動搵真銀。真病定心病,樂小姐全看在眼裏。「上次法拉推劇,係人都知佢嬲個視后俾 咗杏兒,加上《名》劇個角色戲份少過楊怡,佢覺得公司唔睇佢,咪話請假囉。樂小姐都知佢點諗,試過軟硬兼施叫佢開工,不過法拉就冇理佢。」知情人透露。


今年男友單拖撐場
薛世恆當晚棄用法拉男友身份改以星煥老闆身份出席生日會,更拉埋老婆經理人 Cindy(右)聯手狂樂小姐,又獻唱又隊酒,留到凌晨 5點幾散場先走。相信樂小姐條氣順番唔少。


去年風騷孖住現身
去年中仍聽教聽話的法拉,帶埋男友一齊為樂小姐慶生,不過今年卻遭樂小姐掟入雪櫃。


樂小姐拉隊落樓影大合照,被一班小生花旦簇擁着的樂易玲,意氣風發。


大派利是
有眾多猛男陪伴,樂小姐當晚心情大好,主動落樓向記者大派利是,不過一提法拉名字,她只笑不答,極力迴避。
嘿嘿,醒定啲呀!(設計對白)

睇死公司冇人用


至今年四月,法拉唞夠復工,隨即獲公司安排接拍新劇《法網狙擊》。不過戲份依舊被楊怡騎住,角色要配森美做二線。唔願屈就做配角的她,又再以病辭演。不過正在「養病」期間,法拉屈尾十戮力宣傳即將推出的新唱片,其間更接拍大陸劇《大漠謠》飾演李夫人一角。「法拉拍完《東西宮略》後,覺得自己上到一線,所以唔係做第一女主角 嘅劇,都唔會接。佢私底下仲同人講,話公司根本冇人用,就算揀劇拍, 啲監製都實要用佢。」
可惜,以為坐定粒六的陳法拉,連番推劇終觸怒樂易玲。據知樂一個月前向一眾監製落口諭,短期內不要搵法拉拍劇。收到風的陳法拉自知玩大 咗,原打算在今次生日派對上向樂小姐負荊請罪,可惜連邀請卡都冇收到的她,即使再厚顏,亦冇藉口現身。


去年拍畢《東西宮略》(右圖)後,法拉一直以「面癱」為由請假長休,又唔肯屈就二線而推掉大劇《名媛望族》及《法網狙擊》,戲霸上身,益晒翻版法拉朱晨麗(上圖中)上位。《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片

木獨男獻唱


為了補鑊,法拉在上周五( 29日),局派出男友薛世恆現身樂小姐生日派對。據有份出席的賓客透露:「好多人都知法拉激親樂小姐,不過大少(薛世恆) 嗰晚係以星煥娛樂老闆 嘅身份出席。 Cindy(法拉經理人)一早帶 咗大少上去,佢兩個見到樂小姐就拉佢埋一邊密斟。之後大少仲拉住樂小姐上台唱歌,又周圍同志偉、三哥佢哋敬酒,到樂小姐笑到四萬咁口,擺明想做和事老。」對於陳法拉冇份賀壽,本刊致電樂易玲和陳法拉,但至截稿前仍未回覆。

派對之最


過去樂小姐生日會的鐵腳如徐子珊、吳卓羲和黃宗澤等,今年因拍劇未有出席,人、禮同樣欠奉。雖然星光比往年黯淡,但當晚一樣有大批藝人冒住八號風球到來祝壽,夠晒俾面。

最持久
高海寧 陳展鵬  7pm-5am
派對 7時多開始,兩個派對新丁高海寧和陳展鵬一早到場幫手打點,又買定禮物壽星女,玩到散場先至走,俾足面!樂小姐肯定相當滿意。








最重手
林夏薇 林峯  9pm-2am
有傳樂小姐為就林峯檔期而提早一日搞生日。林峯當晚出手勁豪,送上一大疊連卡佛現金禮券予壽星女,難怪峯少多年來一直係樂小姐最錫愛將,地位從未動搖。




最快閃
李亞男 王祖藍  11:30pm-12:15am
與女友李亞男結伴到場的王祖藍,校啱時間喺樂小姐切蛋糕時出現,不過櫈都未坐暖就速速閃人,好趕時間喎!




最遲嚟
胡杏兒  12:30am-3am
自稱有工作在身的胡杏兒,到樂小姐切完蛋糕,至手拎 Celine紙袋到場,不過總算遲到好過冇到。




最有心
葉翠翠  9pm-11pm
因為腳傷而正在休養中的翠翠,撐住枴杖都要現身贈興,擦鞋功夫一流。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()