close


啤咩啤,前世未見過明星呀。﹙設計對白﹚
佘詩曼見到窗前有人,即時瞪大眼回望,防衞性十足。

媽咪姐

去吧!眼超超兵團

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

係人都鍾意望明星。無他嘅,靚吖嘛,而且少見,唔望咪好蝕底。
好似上周四( 6月 28日),上海一間電影公司舉行慶祝儀式,香港一班影視紅星齊齊到賀。活動後,佢哋仲敍首後台,一邊摸吓酒杯底一邊吹吓水。不過好死唔死,後台有一大塊玻璃,正正面對大街。每逢路人行過,你眼望我眼,鬼咁似色情場所嗰啲金魚缸。

可能自覺被望蝕,警覺性十足嘅佘詩曼不時眼超超望向大街;嘉賓之一嘅張衞健亦不甘示弱,相繼加入眼超超行列。講真吖,人家望你都係欣賞你啫。唔望,你咪仲。退一步咁諗,大家都會過得好啲。


我又啤埋一份!﹙設計對白﹚
啤夠未呀你…(設計對白)
企喺窗邊嘅張衞健亦被望到周身唔聚財,皺眉對視,身後嘅佘詩曼雖然同肥監製 Wilson吹緊水,亦不忘再次眼超超。


上番台,眾星都收拾情緒,眼神柔和地影相。只嫌身後嘅側田唔合作,苦埋塊面左右,唔知佢想點。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()