close


囝囝護媽
呢日 喺圓方見到華倩同囝囝 Martin去街,阿仔有成六呎幾高,唔知仲以為係佢新男友㖭!

媽咪姐

曾華倩囝囝快高長大

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

情路一直崎嶇 嘅靚媽曾華倩, 02年同前夫林肇基離婚後,淨係同「第二筍盤」馬國明傳過緋聞。呢十年華倩身兼父職,專心做個好媽媽,平日都係同 13歲阿仔林浩賢(Martin)出雙入對。

日前媽咪姐撞到兩母子去圓方行街食雪糕。睇真 啲, Martin已經有成六呎幾高,真係可以用高大威猛 嚟形容。 Martin咁快高長大,可能因為佢係游泳健將,一年四季不停游水操練,亦難怪華倩當正囝囝係男朋友,「我好鍾意黐住佢,不過佢開始有自己生活,我希望黐得幾耐得幾耐!」華倩有子初長成,真係值得開心。


09年湊仔放學
三年前華倩囝囝 Martin仲係小學生,返學放學都有阿媽接送。當年 Martin已經手長腳長,不過仲未高過媽咪。


六呎仔扭食雪糕
46歲 嘅華倩身形仲 keep得好好,雖然囝囝神高神大,但始終係年輕人,去街都扭食雪糕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()