八七年的香港小姐季軍林穎嫺,憑着日本妹式可愛爆牙,隨即登上無綫小花席位,備受注目,但當日的滿足感,遠遠不及今日成為三孩之母,看着他們健康快樂成長的大。

走出五光十色的影視圈近二十年,林穎嫺真切感受到外國教育的輕鬆愉快,耳濡目染下,也引用美式教育子女的方法,成功孕育出熱情、獨立又有禮的三小孩,「我發覺香港家長同外國家長教小朋友嘅方法好唔同,我將呢啲心得同經驗寫成育兒書,當係一個捷徑畀啲新任父母,唔使好似我以前咁,要花咁多時間做research,可以幫到佢哋,我覺得好開心。」林穎嫺綻放着比昔日還燦爛的笑容說。

八七年港姐季軍林穎嫺定居美國多年,已嫁作人婦,並育有一子兩女。最近,她為親自撰寫的育兒書返港宣傳,並趁機探望親友。

林穎嫺坦言,外國人很注重家庭,丈夫工作以外的時間,必定陪伴家人;兩年前,一家五口便到了洛杉磯以東的大熊湖旅行,享受天倫樂。

林穎嫺的長子Teddy今年八歲,次女Michelle六歲,孻女Julie快將四歲。為免長子及次女說她偏心,她會一視同仁,賞罰分明。

家庭為重

九○年毅然放棄如日中天的演藝事業、到美國進修的林穎嫺,四年後畢業,最終還是選擇退出娛圈,定居美國。其後,她邂逅了從事會計工作的Tom Dupont,兩人於九九年結婚,○三年長子Teddy出世後,林穎嫺更全職做家庭主婦,專心相夫教子。

她憶述:「我一向都好有家庭觀念,好喜歡小朋友,當我喺美國讀書嘅時候,就發現外國嘅教育方法同香港好唔同,心諗第時自己嘅細路可以喺外國接受教育會係一件好事,於是就留低發展。如果我仲喺娛樂圈,可能我到依家都未有小朋友呢!」

林穎嫺恨做媽咪,婚後三年多仍無所出,於是便找醫生幫忙,以人工受孕的方法,成功懷有長子Teddy,兩年後再用Artificial Stimulation(人工刺激)的方法誕下次女Michelle,孻女Julie則是真真正正上天賜予的禮物。她愜意的說:「其實我未有Teddy之前,做過幾次test都話我身體正常,但可能係自己畀自己壓力,所以好難懷孕,最終都做咗人工受孕。呢個方法真係好辛苦o架,要自己喺肚臍打針,仲要唔係打一針喎,好驚o架!我揸住支針定咗好耐都唔敢郁,所以第二胎就唔敢再做人工受孕,於是做啲簡單嘅但成功率好低嘅方法,諗住有就有,冇就算,估唔到又成功咗。有一仔一女對我嚟講已經好滿足喇,最細個女係意外驚喜,真係上天賜嘅。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()