close


三卡花形鑽石戒指
呢隻花形戒指係我 20歲 嗰陣,我媽咪送 嘅。

小特搜

靚太愛鬥閃

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

出得 Ball場,個個梗係上足彈先見人,除 咗靚晚裝同名錶,身上又點少得名貴珠寶。無論係好火鑽抑或幾十蚊 嘅朱義盛,靚太都一味要夠閃。

諸葛紫岐八卡鑽石跟身


諸葛紫岐嫁咗俾 Neway二少薛嘉麟之後,即時變身少奶奶,次次出動都行頭十足,貴氣過人。薛家二少奶嗰日出一出活動,就戴 咗三隻戒指,一條頸鏈同一條手鏈,總共八卡。「我好鍾意 bling bling嘅嘢,唔同款 嘅 accessories可以用 嚟襯衫。」

一卡花形碎鑽手鏈
同頸鏈係同一套 accessories,方便襯衫。

活佛加持平安繩
呢條平安繩可保生活美滿,我連沖涼都唔會除。


兩卡 De Beers結婚鑽戒
呢隻係主席(佢對老公 嘅稱呼)送俾我,我日日都一定戴,唔捨得除。
紅寶石戒指
主席知我鍾意心形 嘅嘢,專登訂造呢隻戒指俾我。


兩卡花形鑽石頸鏈
呢條係自己設計,唔怕同人撞款。

徐子淇轉玩朱義盛


千億新抱徐子淇,所戴過的珠寶可以買到成幅地皮,唔知係咪悶悶哋,近排玩平嘢,戴成堆朱義盛見人。


Topshop銀戒
今日呢 啲假 㗎!朱義盛 嚟。
呢兩隻戒指據知係出自英國平民品牌 Topshop,其中一隻仲用一條鏈去穿住三隻戒指,款式特別。
三隻手 鈪
呢 啲都唔係咩貴價 嘢, 喺 Topshop同 forever 21買,再自己襯。


一抽頸鏈
我好少自己設計珠寶,最多都係穿吓頸鏈。呢幾條都係自己 mix and match,隨便襯吓。


喺 Topshop官方網都有類似款式手鏈賣,盛惠$120,學做千億新抱,原來好平。

張燊悅珠光寶氣


大細鑽耳環
呢對耳環左邊係女家屋企人送,右邊大粒 啲就係男家送, match埋一齊幾特別,可以襯吓衫。








張燊悅戴嘅耳環原來係分別來自兩對。


五卡求婚鑽戒
珠寶太多位數字,加上我又成日唔見 嘢,對我 嚟講完全無概念。但呢隻求婚鑽戒咁有意義,一定成日戴住。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()