冇人管到我!(設計對白)
上周三( 6月 27日),劉美君到商台宣傳新碟,她向記者解釋經已和公司溝通過放假問題,她說:「呢個月咪宣傳囉!」

娛聞樂

請假三個月赴美瘟仔 劉美君玩謝環球

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

身為環球歌手的劉美君,上周出席電台活動時忽然火起,力斥無綫冇俾錢,將歌手節目的片段製成 DVD發售的行徑如同翻版,更揚言唔怕被無綫封殺。
一向剛烈的劉美君,發炮鬧無綫外,原來連自己公司都唔放在眼內。劉美君新碟本周五( 6日)出街,環球唱片公司一早部署定谷碟計劃,準備暑假宣傳。但劉一個屈尾十話請三個月假,更義正辭嚴在微博話:「七月頭出唱片,不等於我要留下。」據知劉美君請假和男友到美國遊山玩水,今次環球唔嬲就假。

08年回流返港做番老本行的劉美君,簽約環球後奉行一年一碟制。去年推出發燒碟《 Love Addict》翻唱國語歌,銷量出奇地好。食髓知味,環球於是提議劉美君再出翻唱碟,雙方更一早傾掂數,準備暑假展開連串宣傳計劃,包括兩場小型音樂會、簽唱會等。


環球高層黃劍濤:阿姐,你玩嘢咩!(設計對白)
環球唱片香港區高層黃劍濤( Duncan)承認劉美君今次新碟只集中在 6月宣傳,他說:「佢係有私事而請假。」


鬼妹仔性格的劉美君,早前曾在微博發表近百字中文,重申自己態度企硬外,更暗示有人迫她做無謂宣傳。

開會不歡而散


五月底,即距離大碟推出日期只剩一個多月,劉美君突然玩嘢,急 call環球高層黃劍濤( Duncan)和幾名宣傳人員返公司開會。齊人後,劉美君劈頭便「宣布」因私人理由要請假三個月,由七月放到九月底。知情人士說:「嗰日佢只係知會公司一聲,而唔係一齊商量。公司當然唔容許呢種情況發生,冇即時俾 Prudence(劉之洋名)任何答覆。 Prudence見公司唔批准放假,咪嬲爆爆走咗。」於是 Duncan出面游說,希望劉美君可以押後假期,建議她八月才開始放假,她當然不肯就範。雖然劉美君唔着在先,但她繼續在微博發惡,「我說七月回美放假,雖然七月頭出唱片,不等於我要留下……我不是管銷量的,更不是 sales。」暗示公司有人為求銷量迫她做宣傳。

做勻四電視台


劉美君出山後, 09年幫過無綫主持《超級巨聲》,不過因四大與 TVB糾紛問題而被飛。加上環球和無綫交惡,劉索性遊走其他電視台,今年 10月還幫王維基拍新劇。


now《一個地球》
到雅蒲島拍攝旅遊節目,意外仆崩鼻。


CTI拍劇
上月和王維基到了鳳崗鎮,為新劇睇景。


有線娛樂台訪問
接受主播區永權(左)訪問大談健身之道。


亞視《亞洲星光大道》評判
做《亞洲星光大道 4》評判兼唱新歌。

掛住拍拖


今年 47歲的劉美君, 09年與細她半年的美日混血兒 Steve撻着,她亦經常將二人拍拖行山(右圖)和出埠旅行的相放上微博,大晒幸福。





低胸鍛煉


近年劉美君愛上運動,每朝早必定抽時間鍛煉兩小時。她經常將自己身穿低胸背心健身和運動紀錄放上微博,其中一張𠌥低身露罅滴汗相,相當誘惑。





攞膽唱 Twins


劉美君周五( 6日)推出新碟《偷》,全部是粵語翻唱歌。劉當年曾彈 Twins咬字不清,她今次卻揀〈戀愛大過天〉翻唱。〈戀〉派台後,不少網民洗板式在劉的微博留言話難聽。記者聽過該曲,發現劉刻意放輕聲線,騷味略嫌太濃。




新歌飽受過千網友批評,所以劉美君發現有人識欣賞後,便立即回覆,更送簽名 CD回禮。

返美國娶新抱


原來劉美君和第一任丈夫黃泰來所生的兒子將會於美國搞婚禮,因此她才向環球請假。娶新抱固然事大,但劉美君這杯新抱茶也毋須飲足三個月。知情人士說:「佢個仔 9月先娶老婆,請咁耐假,都係想早啲同男朋友喺美國玩啫!」雖然劉美君和美籍男友 Steve拍拖三年,但二人愈來愈癡纏,一向戀愛大過天的劉美君,當然唔放過這次瘟仔機會。
經過長達兩星期的磋商,環球無奈放人,但劉美君就要提早谷碟。記者就此事問過黃劍濤,他說:「佢(劉美君)都有做宣傳,佢係有啲私人事先請假啫。(咩事請假呀?)我唔得閒,開緊會,麻煩你打俾宣傳部。」而宣傳部 Ann則說:「佢(劉美君)做嘢認真,好講求原則。佢係請假,不過之前都有話俾我哋聽嘅!至於係咩事請假,你哋問番佢本人好啲喇!」至於劉美君則否認曾因此事和環球鬧不快,她說:「我同公司合作咗四年,大家有晒共識,唔會唔夠宣傳喎!我好早已經同公司攞假。今次放三個月,係籌備個仔嘅婚事。」


劉美君作風大膽, 82年就跟導演黃泰來結婚生一子一女, 92年離婚。劉 02年再和甄姓男子結婚,並誕下一女,可惜又是離婚收場。《壹週刊》圖片


劉美君男人緣旺盛, 01年曾和尹子維當街勾手指尾,但戀情無疾而終。《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()