close


Karen, good job!(設計對白)
呢排「 K先生」經常都係 cap帽、灰恤見人,非常 casual。呢日梳番個頭,着件白恤衫,即刻型晒啊!

媽咪姐

奇洛搞掂莫文蔚

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

媽咪姐最 like嘅國際巨星奇洛李維斯( Keanu Reeves)首次自導自演拍攝《太極俠》,呢兩個月仲喺香港取景呀!早前,媽咪姐就喺清水灣現場直擊「 K先生」同莫文蔚( Karen)拍戲,好興奮呀。


有巨星親自教戲,莫文蔚點敢怠慢,個樣幾咁認真!就算之前俾車撞傷,好快又再投入拍攝。

現場除咗有英國名車做道具,仲出動一部直升機同吊臂作高空拍攝之用,盡顯荷里活風範!由於天氣酷熱,成班工作人員都拍到大汗疊細汗,但喺我偶像細心指導下,好多鏡頭莫文蔚都一 take過完成,掂呀!
講真吖,媽咪姐當日都好想衝去同呢位擁有華人血統嘅型男合照,可惜最後「任務」失敗。事關劇組拍足廿粒鐘,放飯時間都不忘傾劇本對戲,真係唔好意思打擾佢哋。不過可以喺遠處見足「 K先生」咁多粒鐘,媽咪姐都已經心滿意足嘞!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()