單人訪

最好的時代最壞的時代 陳展鵬

2012年07月06日 ~~ 第884期 忽然1周

最近,都在說回歸十五年。關於陳展鵬,也可以從九七說起。
那一年,他拍了《忽然丈夫》和《旺角大家姐》,看名字已知趕上「古惑仔」電影的尾班車。之後,簽約寶麗金(環球唱片前身),做陳曉東師弟。「點知九七之後,全部嘢冧晒!無碟出,無公司簽,無人影!試過窮到連街都唔敢出,因為個戶口根本無錢。」




馬死落地行,「無碟歌手」後來連地盤都做過,兜兜轉轉,終於落腳亞視,又遇上沙士。「那時膽粗粗買了人生第一層樓,滙景花園,平吖嘛! ○四年就賣,賺幾十萬。」大概,注定命不該絕。
○七年,環球金融風暴,一向不穩的亞視,更如打十號颱風。當時已是一線的陳展鵬,半年無工開。「所以好開心 ○八年可以返 TVB,我同自己講一定要搏盡,唔想返轉頭。」
接下來,你應該記得他做過幾年閒角、奸角、大配角,直至去年憑《真相》的律師一角跑出,最近在《衝呀!瘦薪兵團》首次擔正。「我知道自己幸運,人唔容易有第二次機會!未來希望再買樓俾屋企人住,不過依家『磚頭』實在太貴……」
是的,這是個「自由行」橫掃豪宅,「劏房戶」蔓延全城的時代;也是個維港煙花千金散盡,海旁遊行怒火街頭的時代。這,是我們的回歸十五年。

我蠢


娛樂圈從來跟紅頂白,我們也不例外。去年七月,《真相》剛出街,本刊跟陳展鵬做了三版專訪。一年後,他終於在新劇《衝呀!瘦薪兵團》擔正,換來的是六版長訪,還有訪問途中,不斷被少女盛女 OL師奶影迷認出,親熱地直呼「煎 Pan」(陳的花名),猛讚他做戲搞笑。
「呢一年出街,好多人搵我影相,同以前比,係零至一百的分別,好誇張!所以依家打完波,我會『嗱嗱聲』揸車返屋企,唔想俾觀眾見到自己頭髮蓬鬆、標晒汗個樣。觀眾想同你影相,一定話無所謂,但依家有微博、 facebook,我想自己每次出現,狀態都好一點!」
緊張,因為一切得來不易。
陳展鵬出身草根,爸爸是消防員,媽媽是車衣女工。自小無心讀書,熱愛運動,曾是香港乒乓波青年軍代表,參加過英聯邦比賽,要風得風。中學畢業後,考入無綫電視訓練班,才知道外面的世界,風有多大,醒了!
「其實入行兩年,已經無發明星夢。我蠢囉!最初又有點虛榮心,因為以前做開運動員,好似球星㗎!間間學校都知我係青年軍,攞獎牌,每次比賽有百幾人睇。










「後來,讀完訓練班先發現,即使大家是同學,原來都好唔同!有人是經理人約,有人是歌星約,有同學好快有嘢做,但我就行行企企。好記得有次拍一場足球戲,導演叫我跌低俾主角過,嘩!我即刻覺得有無搞錯?咁假!好唔開心。那時十八、九歲,完全唔知工作是甚麼?社會原來不是只有我一個人的。」
如此年少氣盛,但竟讓他憑住當年圈中少見的稜角外形,拍下不少電影,又遇上 Blue Jeans的蘇德華,引薦入寶麗金,被捧為少年版劉德華,錄了幾首歌,找來徐子淇做 MV女主角。但萬事俱備,都敵不過九七效應。


當年,「千億新抱」徐子淇都為陳展鵬拍 MV。「子淇好靚好乖好斯文,媽媽管得好嚴,一定跟住個女,所以話嚴母出孝女。」


亞視年代,跟大自己十多年的陳秀雯做情侶,拍《愛在有情天》,難得不覺突兀。「可能我個樣比較老成,又鍾意同前輩傾偈,所以成件事都自然。」

一千蚊


「最初好開心㗎!未出碟都已經有幾百個歌迷,出出入入又有幾個助手跟住。點知成個市好快就冧,翻版又勁,寶麗金同我解約,好長時間無工開。試過一千蚊用一個月,同女朋友出街都無錢,惟有在家煮飯食。不過香港女仔有情有義,無一個女朋友嫌過我窮,就算最後分開,都不是因為錢。
「由細到大,我未認過輸,但在這個圈『嘭』一聲就無影,自己開始會去諗,點解無公司簽?出活動無人影?只要認真去檢討,你就知道自己裏面根本空無一物,又無攞過任何獎,一切都是公司捧出來,根本無得唔認輸!好似打波咁,輸就是輸。」無飯開,地盤工都要做,一日賺三百五。陸續又有大陸劇、小本電影等零星工作找上門。
「後來碰到祥仔(黎耀祥),他跟我說:『你返電視台啦!是時候去學多一點!』那時 TVB無人搵我,就去亞視。」雖說樹大好遮蔭,但細台也有細台的好,人少資源少,戲劇旅遊飲食節目全部由你做,努力總會被看見。不過,可能要像陳展鵬,等足六年!
「 ○八年返 TVB,好多監製都話有睇我在亞視拍的劇集和節目,覺得陳展鵬有俾心機。」下的苦功,包括跟冼灝英師傅學武術,放假就煲碟。
「這幾年,我不斷諗,點樣可以改進自己?有錢可能買一套好一點的 golf棍,提升球技。換車,亦揀日本車,因為比之前的舊 Benz慳油錢,可以買多些衫,出來見人,好好睇睇。」


回歸 TVB,捱了四年,終於等到視圈挖角潮,小生買少見少,乘勢上位拍《真相》,同黃浩然扮正義律師,唔紅都難。「有段時間經常做奸角,放工之後,整個人都繃緊。但那些都是機會,無以前就無今日。」


師奶睇唔明《心戰》,陳展鵬的《衝呀!瘦薪兵團》就易消化得多,最高有卅點收視,他跟同樣曾為亞視人的田蕊妮,做宣傳都特別落力。

不足男友




為事業,費盡心神。愛情,注定要犧牲。去年,本刊率先爆出,陳展鵬有一位亞姐冠軍女友——姚佳雯。只是,愛原來已變成往事,繼陳豪後,陳展鵬成為 TVB內,另一陳氏「筍盤」。報稱「空置」,歡迎「落訂」。
「以前鍾意高瘦的運動型女仔,但依家想搵個啱傾啱講,是一種感覺!因為我發現就算搵到自己鍾意的類型,都未必可以長久,那不如放開一點,擴闊眼界。哈哈!不過女朋友最好都喜歡運動,大家有共同興趣會好一點,而且我鍾意健康女仔。
「依家無拍拖,但自己是個『先天不足』的男朋友。我願意凌晨三點收工,都抽時間見一見女朋友,食個麵,做甚麼都好。但有時忙起來,真的連傾電話都無時間,上一段感情就是這樣完結。或者,用訊息囉!不過我試過為工作,投入到連覆訊息都唔記得。由細到大,自己只要專心做一件事,是癲的!阿爸阿媽都知。
「好似十二、三歲時,就試過叫阿爸買好多大水喉給我做遙控車賽道,又日日夜夜研究摩打結構。依家?無玩咯!大個嘞,想儲錢再買間屋,安頓好父母。他們沒甚麼要求的,六百呎應該夠住了。不過依家『磚頭』好貴,成萬蚊一呎!慢慢儲囉。而且梁振英上台,又會有新政策……」
讓我粗略幫陳展鵬算算,就計買層六百萬的樓吧,付三成首期,即需現金一百八十萬。對報載三個月就跑夠五十萬數的他來說,指日可待。但對我等人工加幅追不上通脹,強積金又連年硬蝕的小市民來說……途長路遠!




陳展鵬前女友姚佳雯,是 ○八年亞姐冠軍。拍拖時,二人齊齊行商場購物,外形相襯。「是我沒有時間,性格都有點分歧。如果再拍拖,應該會公開。」拭目以待。


最近陳展鵬(前右)在長洲拍新劇《情越海岸線》,有傳同劇的李詩韻(前左)和李綺雯(後右三),爭相向他獻殷勤。「大家是朋友。不過有緋聞代表自己都有價值,唔過分的,我唔介意。」

偶像


提到今年七•一遊行,被萬民怒轟的梁振英,才知道他是陳展鵬的偶像。更正確點來說,是陳家的偶像!
「我細細個,阿爸已經好欣賞梁振英,認為他做事有目標,好掂!我覺得阿爸有眼光囉,呢十幾年就見到梁振英慢慢搞政治、入行會,再幫董建華,一步一步爬上去。
「我不是太熟政治,但在香港這個民主地方,如果呢五年是得的,就由他繼續囉。如果過分了,自然會有另一班人上。試一試啦!」
抱歉,本人對陳爸爸的眼光存疑,但我大概比部分香港警察,更記得基本法第廿七條:香港居民享有言論、新聞、出版的自由,結社、集會、遊行、示威的自由,組織和參加工會、罷工的權利和自由。所以,大家會看到以上一段陳氏父子的偶像論。只希望梁特首也沒有忘記,這短短的四十一個字。
否則,五年後的今天,香港人應該無心舉杯!想爆樽。





下期預告




碎了又碎

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()