close


財散人安樂
打足12粒鐘至翌日凌晨三點,劉小慧一臉倦容行出雀會,兩手fing fing加輸爆面口(右圖),唔使多講都估到贏定輸啦!

最近不少80年代當紅歌手復出搵真銀,黃凱芹、達明一派都即將再踏紅館開騷,更掀起一陣撲飛潮,舊歌舊人絕對有市場。
與蘇志威結婚快將13年的劉小慧,近年經常孖住好友湯寶如齊齊返大陸登台賺人仔,雖然只係翻唱舊歌,但台下觀眾反應熱烈,令小慧再燃歌星夢。據知正密謀復出的劉小慧,曾向多間唱片公司放風聲,可惜婚後失修的小慧發福不少,歌藝又平平,至今仍未有唱片公司對她感興趣。
復出冇聲氣,百無聊賴的小慧經常去雀會打牌度日。2月11日下午,她相約三名大漢打牌打到半夜。老婆掛住賭唔湊細路,蘇志威無奈回應:「佢鍾意打牌吖嘛!」

 
劉小慧當年憑一曲〈初戀情人〉成為樂壇當紅玉女,轉眼今年她已經41歲,做咗人妻,女都有兩個,技癢都係時候。

 

登台收兩萬
當年劉小慧與湯寶如、黎瑞恩合稱「寶麗金三小花」,其中湯寶如長年在國內登台搵人仔,去年她開始幫劉小慧搭路,接了多個內地登台騷。除了單拖登台,劉小慧亦試過孖住老公蘇志威,以阿嫂身份去東莞同台演出。據知情者透露:「小慧一直好鍾意唱歌,以前要湊女,依家兩個女都大,Ina(細女靖珺)已經5歲大,佢終於可以抽時間做自己嘢,阿細(蘇志威)亦冇反對。湯記喺大陸登台有晒窿路,咪帶埋小慧一齊去唱囉!唱過幾次反應都好好,小慧心郁郁,覺得可以出番嚟唱。以前小慧喺寶麗金識嘅唱片公司要員,依家都去晒其他唱片公司,好似英皇、東亞同BMA等。早前佢仲周圍放聲氣,點知冇一間有反應,就連娘家環球都冇回音。」暫時無唱片公司肯認頭,劉小慧惟有繼續登台止渴,雖然接大陸登台酬勞只得約兩萬,但她都來者不拒。

雀會打足12粒鐘
本刊連日來發現,人妻劉小慧閒時會跟老公蘇志威去九龍城買餸,或陪母親行街,生活與一般屋邨師奶無異,但原來她最喜歡的節目就是打麻雀。2月11日下午3時,劉小慧揸住過百萬座駕離家,直踩土瓜灣一間雀會,一打就打足十二粒鐘,至凌晨三點才與三名大漢前後腳離開雀會。「小慧真係好鍾意打麻雀㗎,平均一星期都打兩、三次,有時仲會打通宵,成日捱夜,個樣唔殘就假咯!」知情者說。老婆打麻雀打到半夜三更,老公蘇志威日前回應時一臉無奈:「唓!佢梗係打麻雀啦!佢鍾意打吖嘛……由得佢囉!」記者再問有關劉小慧託湯寶如搭路復出一事,蘇志威即說:「嘩!乜你問埋啲咁嘅嘢㗎!」之後急急上車走人。對於劉小慧放風想復出,東亞唱片的梁小姐表示:「任何有potential嘅歌手我哋都有興趣,但我哋冇同佢傾過。」而英皇娛樂唱片行政總裁吳雨亦表示:「啊!阿蘇老婆?如果係真我哋先再算啦!」學生情人劉小慧想復出,睇嚟都要學彭羚咁keep吓,起碼出山都唔會俾人話走樣。 ####


扁嘴燶面


11/2 報到下午三點,劉小慧已經到達土瓜灣雀會附近,泊完車即打俾雀友報告位置。


麻甩雀友劉小慧步出雀會唔夠10秒,其餘三名雀友緊隨其後,估唔到佢竟然同麻甩佬打牌打通宵喎!


揸車走人劉小慧離開雀會後即極速開車返歸。


老公冇符上周四(23日)蘇志威被記者問及有關老婆復出及打牌打天光時,表現唔耐煩,仲即時打電話。


難得合照劉小慧07年為蘇志威多添一細女後便停止造人,而細女亦甚少露面見傳媒。


無論體育館或disco,邊度有錢搵,劉小慧就去邊度。二月初她到佛山演出,同場仲有林子祥同洪卓立(右圖)。


好友搭路多得好友湯寶如搭路,劉小慧近年喺國內有唔少登台騷,二人更屢次拍住上搵真銀。


13/2 慳家小慧極度平民嘅小慧呢日去咗新都城food court買三餸飯食,其間仲同阿媽雞啄唔斷。


買收腹底褲 劉小慧後來入咗間內衣店左揀右揀,男女款都睇,最後買咗條收腹內褲。


22/2 做柴可夫上周三(22日)兩公婆出巡到九龍城,老婆買報紙,老公就去銀行,小慧仲做埋司機㖭!


師奶生活 要做賢妻良母,梗唔少得照顧老公起居飲食。當日小慧四圍撲買廁紙,又買珍珠奶茶,佢邊買邊笑,相信好enjoy。



arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()